събота, 30 март 2019 г.

Чаалар Ертуурул за жената в живота му, популярността и успешните роли


Чаалар Ертуурул е турски актьор, роден на 05-и ноември 1987 г. в Измир, Турция.

Завършва училище през 2005 г., а през 2011 г. се дипломира със специалност "Машиностроене" в университета Коч. 

Първата му роля на сцена е през 2009 г. в театралната постановка "Ромео и Жулиета" в университета Коч. 

През 2012 г. получава първата си роля във военната драма "Планина", където изиграва и главна роля. През годините участва и в други хитови игрални поредици, една от които "Планина 2" - продължението. 

Първата си роля в сериал приема през 2012 г. в "Не тъгувай за мен", където играе до 2014 г. През 2014 г. има епизодични роли в хитовете "Бял карамфил", "С Русия в сърцето" и "Кварталът на богатите".

Ролята, която го изстрелва на върха, е тази на Яъз Егемен в един от най-успешните турски сериали, създедани през 2017-2018 г. - "Госпожа Фазилет и нейните дъщери". 

Игралната лента "Планина 2" придобива световна популярност и в IMBD е с рейтинг 10 от 10, а в Турция най-гледаният филм за 2016 г. 

Чаалар е активен и в социалните мрежи, като има и свой Youtube канал, където пуска забавни видеа. 

За себе си разкрива, че не допуска всеки в обкръжението си. Той също така споделя каква е идеалната жена за него: "За мен са важни усмивката, искреността, интетелекта. Да, външният вид също е важен, но когато няма какво да си кажа с човека отсреща, не мога да издържа повече от две минути. Искам половинката да ме изненадва, да се научаваме на нови неща взаимно. За мен бракът не е никакво предимство - някой постоянно да е около мен, да ми чисти, да ми готви, да пере - това го мога и сам. Доста често срещам хубави жени, но когато заговорим, разбирам, че не са за мен и нещата няма как да се получат."

В момента Чаалар има връзка с момиче на име Кайла, като са заедно вече повече от половин година.