вторник, 30 април 2019 г.

Вие пожелахте: Сурия Вега


С няколко филма под ръка, красивата актриса е също майка на пълно работно време. И ако това не е достатъчно, тя също така посвещава дните си да споделя с други майки чрез видеоклипове най-добрите съвети, които една майка може да препоръча.


Сурия Вега е израснала в семейство на артисти. Баща й беше актьор, а майка й е художничка. Тя е второто дете от общо три и тримата са актьори - сестра й Маримар Вега (Бедната Силвана) и по-малкият й брат Гонсало Вега.

Сурия Вега е една от любимите млади актриси на Мексико, всяка нейна теленовела се превръща в успех. Доказателство за това са теленовели като "Моят мъж има семейство", "Моят мъж има повече семейство", "Нека Бог да ти прости", "Какви богати бедняци", "Убежище за любов", които имаха висок рейтинг. "Обичам да работя, обичам си професията, тя е част от моята реализация, от това да се чувствам пълноценна, щастлива..." В личен план се готви да посрещне второто си дете, което ще се роди скоро. 

"В добри и лоши времена" е филм със Сурия Вега и Алберто Гера като главни герои на една история, с която много хора ще се идентифицират. За Сурия да споделя проект с бащата на двете си деца не е малко, тя дори потвърждава, че "това ми се струва страхотно, видяхме отрязък от филма и си казахме:" Колко хубаво ще е, когато нашите деца го видят"." Между двамата съпрузи има уважение и възхищение към работата на другия. "Вярвам, че от възхищението и истинското удоволствие на другия идва успехът на двойките в професионалната област. Двойките имат професионална компетентност, която никога не съм успявал да разбера, защото ако започнат оттам, ако няма вкус към успеха на другия, вие вече сте зле", добавя младата актриса. Между Алберто и Сурия има химия, съучастничество, нещо, което се отразява на големия екран. 

- В какъв момент от живота си се намираш сега?
Аз съм в един пълноценен момент, също и на трансформация, защото винаги етапите на бременност водят до дуел, защото вече не си човекът, който си бил преди, от първата бременност. Защо? Защото вече няма да бъдем трима, ще бъдем четирима и това ще доведе до етап на нови неща. От друга страна, много солидна в емоционален план, в отношенията ми с дъщеря ми и в професионален етап в страхотен момент, защото това е момент на преход, защото съм работила много години за телевизията и сега може да се каже, че съм на свобода след като приключих "Моят съпруг има повече семейство", което беше страхотен проект, който ми донесе много удовлетворения, но мисля, че нещата се променят и винаги съм искала кариерата ми да не е на едно място и едва тази година излизат два филма, единият е "В добри и лоши времена", а в края на годината чакам още една премиера, наречена "Кой е той?".

- Какво е да работиш с Даниел Аренас?
Прекрасно. Има много хубава енергия, той е професионалист и се разбирахме много добре.

- Каква се случи реално с "Моят мъж има повече семейство"?
Като начало, това е супер специален проект за мен по много причини, започнах го, когато дъщеря ми беше много малка, съгласих се да направя първата част и никога не съм предполагала, че ще има втора, говореше се, но имаше много движения в компанията и нямахме ясни дати. Поради тази причина, когато се потвърди, седнах да поговоря с Хуан Осорио и обясних, че не мога да се ангажирам с много дълги проекти, защото имам едно малко момиченце, освен вече договорените работни задължения, но нямаше проблем, защото първоначално теленовелата имаше определен брой епизоди, които трябваше да снимаме общо четири месеца. Въпреки това, заради успеха, историята се удължи по един важен начин и телевизията трябва да продължи.

- Какво ти каза продуцентът Хуан Осорио?
Имах много разговори с него, защото имаме добри отношения, приятели сме, обичаме се и винаги е имало яснота. Говореше се, че напускам теленовелата, защото отивам в киното и не беше така. Аз съм в компанията от 13 години и никога не съм изоставяла проект, обичам да правя телевизия и ще продължа да го правя. Всъщност има и други ангажименти, които бях обмислила, като се има предвид, че продължителността на теленовелата беше различна, но с това разширение - което е добра новина за компанията и за моите колеги - играта се промени, и не изоставих теленовелата, трябваше да си тръгна за известно време, но се върнах в края.

- Какво ти остави Хулиета и този проект като цяло?
Много уроци и много добър вкус в устата ми, че имах възможността да играя силна, овластена, трудолюбива жена, майка и професионалист, защото в това аз се идентифицирам с Хулиета; освен удовлетворението, че съм била част от различен и иновативен, рисков и успешен проект. "Моят мъж..." ми оставя много добри приятели и удоволствието от това, че споделих сцена със Силвия Пинял, Диана Брачо, Рафа Инклан, Рене Касадос, с моя партньор, Даниел Аренас, най-дългият ми съпруг в теленовела (смее се); приятното преживяване от работата с отлични режисьори: Ектор Бония, Аурелио и Франсиско Франко и разбира се, с Хуан, който несъмнено, казвам открито, за мен е най-добрият продуцент на тази компания. Така че правя тази пауза много щастлива, не съм претоварена или тъжна, но много доволна и това е най-хубавото. Когато по някакъв начин затваряш цикъл с усмивка и с високо вдигната глава, знаейки, че си направила най-добрата работа, която можеш да направиш, си тръгваш готова, за да вземеш сили и да се върнеш. 

- Първият ти телевизионен проект беше "Желязна душа". Как виждаш пътя, който си извървяла? 

Всъщност първият ми проект беше сериалът "Любов, секс и други тайни", режисирана от Бенхамин Кан, където бях дъщеря на Лус Мария Зетина, бях на 16 години и сега имам още 15 и мисля, че е много красив път, пълен с уроци и възможности. Мисля, че тази професия и самият живот са пълни с възможности, които се случват веднъж, тогава ги вземаш или не ги вземаш. Имам дълъг път да извървя. 


- Как се появи лентата "В добри и лоши времена" в ръцете Ви?
Играех в пиесата "Straight", която продуцираше Родриго от BH5, продуцентът и на лентата, и предложи да направя кастинг. Алберто вече беше във филма, направих кастинг за две роли и останах. Обичам романтичните комедии, винаги съм искала да бъда в някоя и наистина ми харесва, че към нея се подхожда от мъжка гледна точка и това наистина ни дава представа, че не е лесно да се реализираш с партньора си. 

- Преживяхте ли някой момент от живота си чрез героите си? 

Стори ми се освежаващо, защото накрая ти даваш живот и имаш възможност да играеш с партньора си, с когото имаш определена рутина, живот и деца; да представляваме двама други герои, които са съвсем различни от нас, беше забавно, много ни хареса. Актьорът работи от спомените си, но обикновено не свързвам живота си с героите, които правя. Очевидно има ситуации, които те свързват с моменти, които си изживял.

- Колко забавно е споделянето на снимачната площадка и излизането и връщането у дома заедно? 
Беше много хубаво заснемане, имаше много ентусиазъм, това беше първият път на режисьора. За така наречените вечерни снимки беше страхотно да съм придружавана, дъщеря ни щеше да ни посети на снимачната площадка и си бяхме двамата. Хубаво е да работим заедно и да споделяме работното време. Той и аз се уважаваме много и се разбираме помежду си като актьори, разделям го от това, че сме двойка. И двамата разбираме различията, които имаме в начина на работа. Мисля, че бяхме много щастливи да споделим подобен филм, комедия, която свързва заглавието много добре с хората. Те знаят, че сме двойка, и за да се поддържа една връзка, трябва да бъдем в добри и лоши времена.

- За първи път ли работите заедно? 
Бяхме правили една пиеса.



- Извън фикцията как разбрахте, че сте един за друг? 
Откакто ме видя, той се влюби в мен, хахаха. Мисля, че е въпрос, който трябва да бъде зададен на смъртното легло, там наистина може да се отговори. Алберто е любовта на моя живот в емоционална част, но любовта на живота ми е Луа (дъщеря й), а друга голяма любов в живота ми беше баща ми.

- Трудно ли е да съчетавате професионалния и семейния живот? 
Беше трудно, не искам да подценявам бащата, но ние жените сме свикнали повече, заради културата, в която живеем, майката е нащрек за всичко. Алберто, например, прекарва дълги периоди, без да вижда Луа, защото работи навън. За мен не, за мен би било по-сложно да имам сериал в Чили за месец, трябва да я взема с мен да или да. Но мисля, че го правим много добре, ние сме екип, много помага да бъдем родители, които упражняват правото си на родители справедливо; нашата работа има много предимства, може би мога да бъда четири месеца на сета и след това да спра за шест и да съм пълноценна. 

- Сурия, чрез Инстаграм споделяш процеса на твоята бременност, както и някои съмнения на тези, които те следват. Как възниква тази загриженост? 
От първата бременност исках да го направя, защото съм работохолик, обичам да бъда в движение и да бъда активна с това, което живея, а "Аз съм мама" идва от това място. Аз съм бременна за втори път и сега със социалните мрежи имаш незабавен отговор, нищо не е изкривено, така че мисля, че е страхотно. Аз не го направих с никакво друго намерение, освен да споделям собствения си опит, а също и да слушам и да се подхранвам от преживяванията на жените, които не познавам, с които не говоря през цялото време, и това беше невероятен отговор.

- Какво харесваш в Алберто?
Алберто е един от най-чувствителните хора, които познавам. Той е човек, който има дълбочина през цялото време, с всичко, свързано с изкуството: той рисува много добре, пише невероятно, той е добър с поезията, има тази чувствителност към повърхността, за да достигне дълбоките места много лесно.

- Какво те вълнува най-много от повторението на преживяването да си майка сега с твоя син Лука? 
Всичко. Мисля, че е най-безусловната, най-голяма, най-силна и неописуема любов, която има. И все пак не разбирам как ще чувствам толкова много любов към две малки човечета, защото това, което чувствам към дъщеря ми, изглежда неповторимо. Но както казва майка ми, веднага щом се роди другото дете, автоматично има повече любов, то е източник на енергия, на ентусиазъм, на любов.

- Какъв тип майка би искала да бъдеш за децата си, когато пораснат? 
Вярвам, че всяка майка прави най-доброто, което може, в зависимост от обстоятелствата, опитвам се да бъда особено почтена, любяща майка, която уважава интелигентността и индивидуалността на децата си.

- Какви са отношенията ти с брат ти и сестра ти?
Невероятни! Ние сме едно сплотено семейство, което се обича и грижи един за друг.

-  С брат ти си партнира в "Моят мъж има повече семейство". Какво беше за теб това преживяване?
Бях много щастлива, това ще е много важна платформа за него и какво по-хубаво от това, че го сподели с мен. И двамата искахме да работим заедно, разбираме се много добре, в историята сме съседи. Той ми е брат и ще го подкрепям във всичко, което мога. 

- В даден момент ще видим ли тримата (Маримар, Сурия и Гонсало) в един проект?
Не знам, не зависи от нас. Струва ми се сложно заради работните ангажименти и на тримата и заради договорите ни, но от моя страна аз работих с Маримар и с Гонсало поотделно. 

- Какви проекти ти предстоят? 
Ще имам дете, хахаха. Пускам този филм "В добри и лоши времена", а в края на годината премиерата на филма "Как е той ?", друг филм, заснет с Маурисио Очман и Омар Чапаро.