петък, 26 април 2019 г.

Вие пожелахте: Уилям Леви


Уилям Леви се превърна във важна фигура в Латинска Америка заради ролите си в теленовелите, рекламните кампании за признати марки и две риалити шоута. 


Именно в риалити предаване среща съпругата си Елисабет Гутиерес, от която има две деца - Кристофер и Кайли. Набира все по-голяма популярност в Холивуд, където се снима в доста филми.

Уилям Леви е учил в университета благодарение на стипендия като бейзболист.

- Как прекарваш времето си с децата си?
Кристофер обожава бейзбола като мен. Заедно ходим на мачове в Маями, където живеем. С Кайли ходим на кино и я придружавам на представленията й по балет. Харесва ми да съм заобиколен от хубави неща и да правя това, което ми харесва, сред това е да съм с децата си. Да съм баща е най-хубавият подарък, който Бог ми даде.

- Пътуваш ли с тях?
Да, наскоро бяхме в Израел, защото имам израелска кръв по линия на баща ми. Всъщност фамилията ми Леви е еврейска. Там имам братовчеди, които исках да опозная, както и историята на предците ми. В семейството ни имаме мото: "Важно е да познаваш миналото, за да живееш добре бъдещето." По време на това пътуване до Свещената земя засилих вярата ми в Бог и на това се опитвам да науча децата ми. Уча ги също, че всяко нещо, което имат, трябва да са благодарни за него. Те са в удобна ситуация, сравнение с тази на други деца. Те го знаят това много добре.

- Имаш твоя марка парфюм...
Да, "Магнат" съдържа много от мен, защото е направен за хора, които живеят интензивно като мен.

- Някога отхвърляли са те?
В много моменти в моя живот са ми затваряли вратата, най-вече в началото на кариерата ми. Винаги казвам, че преди да поискаш нещо, трябва да покажем, че наистина го искаме.

- Какво ти казват децата ти, когато те видят в екшън филм?
Че са щастливи. Радват се на работата ми и на Елисабет също. Истината е, че много рядко можем да споделим работата си с тях. Да съм баща е любимата ми роля. Възможността да играя в "Заразно зло: последен епизод" беше нещо прекрасно. Всичко е сбъдната мечта.

- Какво донесе Елисабет в живота ти?
Много. Ние започнахме заедно в тази професия и израснахме заедно. Даде ми щастието да бъда баща. Аз не израснах с тази обич, никога не е имало много любов в живота ми и се опитва тя да изобилства в живота на децата ми, да съм с тях през цялото време.

- Тя има и голямо търпение...
Голямо и й се падна трудната част да бъде винаги в децата ни, докато аз работя. Или е с тях, или работи. Пуска свои продукти за красота. Тя е доста креативна жена, прекарва времето си с децата и намира време да работи по новата си линия.

- Какво ти харесва най-много в една жена?
Обичам жени, които поемат рискове в живота си, които следват инстинктите си, които не се отказват пред нищо и знаят как да вземат най-добрите решения.