вторник, 16 април 2019 г.

Вие пожелахте: Химена Наварете


"В момента актьорството не ме интересува. Днес най-важното за мен е личният ми живот и ще продължи да бъде така."


Като добра представителка на зодия Риби, Химена се характеризира със своята нежност и очарователна личност, което я кара да покаже, че красотата не е скарана с таланта, тъй като е направила кариера в телевизията и на модния подиум. Омъжена от две години за бизнесмена Хуан Карлос Ваядарес, Химена е по-влюбена от всякога. Миналата година премина през доста труден момент, когато изгуби бебето, което очакваше.

- Ти си овластена жена, как се постига успех? 
Работейки усилено, с много дисциплина и поставяне на цели.

- Как се грижиш за кожата си? 
Винаги си премахвам грима. Всяка вечер свалям грима и хидратирам кожата си с розова вода.

- Какво те кара да се чувстваш секси? 
Когато се чувствам комфортно в дрехите си, няма значение дали е нещо супер фешън.

- Какво представлява модата в живота ти? 
Много, но най-важното е забавлението, мисля, че с модата можеш да се забавляваш, но също така ти помага винаги да се виждаш готино.

- Ще оставиш ли кариерата си на актриса, модел и водеща?
Мисля, че в този момент от живота ми най-важно е какво изживявам, моята реализация като жена, като личност, отколкото да продължа с кариерата си на актриса. Така че не планирам да се върна към актьорството, но ще продължа с рекламните кампании и моделството, защото мога да ги комбинирам с живота ми на омъжена жена или когато имам деца. Харесва ми и мога да го правя, но семейството ми винаги ще бъде мой приоритет. Искам да наблегна на личния си живот. Имам правилния човек до себе си, щастлива съм, влюбена... Хуан Карлос е невероятен човек във всеки аспект, той има голямо сърце. 

- Какво ще стане тогава с кариерата ти на актриса?
В момента не ме интересува. Обърнаха се продуценти към мен, за да ми предложат да участвам в теленовели, но нямаше да имам време за това, което наистина искам в този момент, а именно да бъда с Хуан и да се радваме на връзката си. Теленовелата (Бурята) беше нещо, което направих, както и филмът (108 шева) с Куно Бекер, но и двете са измислици и точно сега съм фокусирана върху реалния си живот. 

- Хуан Карлос, къде срещна Химена? 
Всички я видяхме, когато тя спечели Мис Вселена 2010 и ми се стори, че е много красива. Но имах възможността да се срещна лично с нея на концерт в Лас Вегас, на 15 септември 2011 г. Дойде да предаде короната на Мис Вселена и тя пристигна със семейството си, така че се възползвах от възможността да се представя. Имахме общи приятели и знаех, че тя има приятел и не е разумно да я търси по това време. После аз имах приятелка, така че не беше дошъл моментът… до 2015г. 

- Кога и как се срещнахте отново? 
През лятото на 2015г. Никога не съм имал постоянна връзка с нея, но от общи приятели знаех, че тя не е с някого, затова си помислих да й пиша и едното доведе до другото.

- Кога за първи път я покани да излезете? 
През август 2015 г. отидох в Гуадалахара и я поканих на вечеря. Появи се със сестра си и с братовчедката си. Мисля, че я изплаших и си помисли да доведе своя "охрана", за да бъде по-спокойна. Всъщност тази среща беше като тест за двама ни. Наистина не знаехме какво щеше да стане. Знаех от много хора, че е красиво момиче и добър човек, но докато не я опознаеш, отиваш с несигурността, че не знаеш кой ще се срещнеш и ще видиш дали се разбираш с нея или не; за щастие нещата вървяха много добре. Отидох да я видя четвъртък и накрая останах целия уикенд.

- Какво ти харесва най-много в нея?

Истината е, че всичко. Освен че е невероятно красива, тя е зряла, харесва ми как гледа на нещата, много е спокойна, весела, открита, почтителна, притежава всичко.


- Химена, какво ти харесва най-много в Хуан Карлос?
Всичко. Влюбена съм в това какъв е, как се държи с мен и семейството ми, как се грижи за мен откакто се запознахме... всички тези детайли ме правят много щастлива, карат ме да се чувствам по-спокойна, зряла и развълнувана. Не мога да сравня с нищо това, което изживявам сега. 

- Откри ли нещо ново в него през тези две години брак?
Много неща. Когато се жениш, вярваш, че познаваш половинката си, но всеки ден той ти показва какъв е и в нашия случай се получи много добре. Хуан е моят най-добър приятел, разбираме се много добре, прекарваме си страхотно, той е голяма подкрепа за мен, както и аз за него. Много съм щастлива до него, по-влюбена и го обичам повече от преди, това е хубаво, защото любовта е пораснала. Той е забавен, честен, почтителен, искрен, отговорен, мил, той е... моята любов.

...Как отпразнуваха годишнината си на 1-ви април?
С почивка на Бахамските острови. "Обичам да споделям живота си с теб, съпруже... Благодаря ти за този смях и специални моменти, които не заменям за нищо. Две години на предизвикателства и вървене заедно!!! За още повече години до теб. Обичам те с цялото си сърце."

- Пътувала си по целия свят. Кое е любимото ти място?
Харесвам много Ню Йорк, живях там доста време и го познавам много добре. За почивка обичам да ходя на Канкун или Тулум, това е едно от предпочитаните ми места. Друго място, което ми привлече вниманието, е Русия - много е различна от всичко, което съм виждала.