сряда, 17 април 2019 г.

Марлене Фавела очаква първото си дете


Актрисата сподели щастливата новина в социалните мрежи.


В средата на януари актрисата Марлене Фавела пътува до Мексико от Австралия, за да финализира подробности за проект, в който трябваше да участва. Беше планирала да остане за около месец и половина, преди да се върне в страната на съпруга си, бизнесмена Джордж Сийли, но тези планове се промениха, когато си прави тест за бременност и той потвърждава, че е в сладко очакване.

Новината, че ще става майка, изненадала актрисата, която няколко седмици по-рано бе решила да остави контрацептивите, за да изпълни желанието на съпруга си да бъде баща след една година брак.

"Дори не съм го имала предвид", каза Фавела пред "PEOPLE EN ESPAÑOL" за бременността си. - "Това е като дар от Бога. Не го очаквах, освен това не повярвах. Съпругът ми е най-щастливият на света."


Само преди няколко дни актрисата навърши три месеца бременност и признава, че наскоро са започнали симптомите на бременността, и въпреки че тялото й се променя, се наслаждава на този етап максимално. 

"Започна да ми се повдига. Вече усещам стомаха си обемист" - каза актрисата от "Дивата котка".

Като майка за първи път тя документира колкото се може повече за това, което може да очаква през следващите месеци, като същевременно си позволява да бъде поглезена от майка си и свекърва си.

"Мисля, че съм много притеснена заради бременността, защото искам да дам най-доброто на бебето си", каза тя. "Не знам дали съм, или не съм майка вече, защото все още го нямам физически, но се чувствам като майка, защото вече съм притеснена за здравословното хранене на бебето, да яде плодове и зеленчуци, нищо сурово. Толкова се грижа за него, че се чувствам сякаш вече съм майка"- каза Фавела.

Честито!