понеделник, 22 април 2019 г.

Вие пожелахте: Маурисио Енао


Mаурисио Енао скача от теленовела в теленовела и всеки път ни изненадва с напълно различен образ.


Маурисио е роден в Армения, Колумбия, учил е в гимназията "Кипърс Крийк" в Орландо. Колумбийският актьор и модел е участвал в теленовели и сериали като "Грачи", "Къде е Елиса?", "Призракът на Елена", "Сърцето ми настоява", "Бурята", "Самозванка", "Госпожа Асеро 3 и 4", "Моето перфектно семейство" и най-новата му "Бети в Ню Йорк". 

Маурисио пази личния си живот затова не се знае много за връзките му. Последната му приятелка, с която е и в момента, се казва Даниела Катинчи и е колумбийка, като Маурисио, но живее в Маями. Даниела има малко повече от хиляда последователи в Инстаграм, не е от артистичните среди. Младата жена работи за частна компания.

- Как се описваш?
Аз съм спокоен, харесва ми спортът, да съм активен през цялото време. Харесва ми къде живея: живея в Маями близо до плажа, харесвам плажните спортове и да карам колело. Харесва ми да ходя на кино в края на седмицата, обичам купоните. Радвам се на живота.

- Откъде се появи интересът към моделството и актьорството?
Започнах да работя като модел преди няколко години, но отидох в Маями, за да се подготвя като актьор. Забавлявах се, пътувайки по света като модел и ме питаха дали ще продължа да го правя, понеже трябваше да пътувам често до Ню Йорк и Европа. Но предпочетох да отида в Маями да взимам уроци по актьорство с треньор и благодарение на това Телемундо ми даде шанс да работя в "Къде е Елиса?" и така започна кариерата ми с много важна продукция. Телемундо ми даде още възможности с "Призракът на Елена" и като актьор давах най-доброто от себе си. Но после отидох в Nickelodeon, за да участвам в "Грачи", научи ме на много неща. Да работиш за деца е друго, това е безусловна любов, бих искал да работя отново в подобен проект.

- Какво има между теб и Кимбърли дос Рамос?
Кимбърли е моя приятелка, имахме добра химия в сериала. За втория сезон ни помолиха да бъдем гаджета, но за втория сезон аз трябваше да се снимам в друга теленовела и нямах много време, затова участвах в началото и в края на "Грачи". В социалните мрежи се говореше, че сме гаджета с нея, но сме само големи приятели.

- Кой е най-голямото ти вдъхновение?
Майка ми, тя е доста борбена, мисля, че всички трябва да сме благодарни на родителите си. Тя ме отгледа да съм благодарен.

- Как беше кастингът за "Самозванка"?
Както всеки друг кастинг за теленовела. Понякога за дадена роля викат определени актьори. Но винаги има кастинг, където всеки актьор може да се яви. Но е като лотария и винаги си пробваме късмета. Винаги съм полагал усилия и мисля, че това се харесва. Надявам се да продължават да ме наемат.

- Какво представляваше тази теленовела за теб?
Беше предизвикателство в личен план, тъй като се снимаше в Мексико, а аз не живея там и винаги е малко трудно да си далеч от близките си за дълго време, тъй като записите продължиха седем месеца. Това са големи усилия, но накрая полученият опит е невероятен. Мексико е прекрасна артистична платформа за латиноамериканците и трябва да кажа, че всеки актьор трябва да работи в даден момент от живота си в тази "красива и обичана" страна.

- Работеше с Кристиан Бах...
Това е едно от най-хубавите ми преживявания. Кристиан беше очарователна жена. Тя беше голяма актриса, освен режисьор и продуцент, която ме научи на много неща. 

- Какво може да те накара да се влюбиш?
Харесвам искреността; жена, която ме целува много и винаги е до мен.

- Ти ли даваш първата крачка или предпочиташ момичето да го направи?
Мъжете винаги правим първата крачка, но когато една жена го прави, ми се струва много привлекателно. Да видя как ще ме съблазнят, винаги ще ми харесва.

- Как виждаш кариерата си в бъдеще?
Развиваща се, всеки ден все по-добър като актьор, да научавам повече и повече и се надявам да правя кино не само на испански, но и на английски. Това са предизвикателства, които си поставям.

- Много си развълнуван да участваш в теленовелата "Бети в Ню Йорк"... 
Това е сбъдната фантазия, защото съм фен на Бети от дете. Спомням си, че Колумбия се парализираше в часа, когато грозницата надничаше и показваше особения си кикот на екрана. Сега играя лош, който се преструва, че е хомосексуалист, за да накара Уго Ломбарди да се влюби, най-екстравагантният дизайнер на Ню Йорк. Това, което Уго не подозира, е, че Фабрисио, героят ми, е женен ... и аржентинската му жена се мести в апартамента на младоженците… казвайки, че тя е сестра му. Героят ми се жени за Ломбарди, за да получи виза и да получи много пари от съпруга си. 

- Какво е да работиш с Ектор Суарес Гомис, Уго Ломбарди?
Работата с Ектор Суарес е весела, защото той прави голяма роля като Уго Ломбарди ... това е вечен смях, защото той измисля всяка фраза, оставяйки те безмълвен.

10 неща на Маурисио Енао, които може би не знаете:
1 - Той се целува добре: така се описва сам в интервю. "Много добре се целувам, казаха ми го";
2 - Сантиментален живот: не е излизал с колежки;
3 - Това, което най-много му харесва в една жена, са гърдите;
4 - Той казва, че е изпълнил повечето от сексуалните си фантазии, сред тях, правейки любов с две жени едновременно;

5 - За пръв път е бил с момиче на 14 години;
6 - Ако се ожени, би искал да се ожени след 30-годишна възраст и да има между 2 и 3 деца;
7 - Винаги обича да се облича секси и да се грижи за външния си вид. И ако в един сценарий го помолят да свали дрехите си, няма нищо против да покаже кожа;
8 - Не е самонадеян, харесва му да ходи на кино и на партита с приятели;
9 - Той не обича лъжи или клюки. Той се определя като честен човек, който говори открито;
10 - Някой ден би искал да се научи да пилотира самолет.

Наскоро пусна своя марка дрехи.