петък, 24 май 2019 г.

Вие пожелахте: Ерик Елиас


Участвал е в теленовели, пиеси, филми и серийни филми, но актьорството не е единственият му талант. 


- Какво означава за теб да си актьор?
Мечта, която имах още от дете, мечтаех да играя персонажи, да играя в пиеси и сега се радвам много, че мога да правя различни неща. Много съм горд.

- Какво мислиш за завръщането си в Съединените щати и Телемундо?
Много се радвам да се върна след толкова години, пътувах много, работих в Мексико. Щастлив съм да бъда част от този проект, който е доста готин с тези нови форуми и енергията да създаваш нещо качествено.

- Как този проект дойде при теб и какво си помисли, когато ти предложиха да бъдеш Дон Армандо на толкова емблематична Бети?
Не съм гледал предишните версии, видях някои неща, знам за какво е историята и сега, когато съм баща, когато имам дъщери, мисля, че това е много важно послание и ми беше интересно да го приема. За мен е съществена част, за да приема проекта, посланието, което носи, и съм съгласен с това да не се поставя етикет на човека ... Замислих се защо да правя този проект, който е правен толкова много пъти, и мисля, че е тъй като се прави нещо ново, "Бети в Ню Йорк" е версия, адаптирана към това, което се живее сега, където вече има социални мрежи, където хората живеят с "харесвания", загрижени за физическия аспект. Мисля, че това ми се струва много интересно.

- Казваш, че не си виждал предишните версии... след като прие, погледна ли ги?
Не и това е решение, което взехме с продукцията и режисьорите, няма да се обричаме с това, което е направено, имаме много добри нови сценарии и залагаме на тях, а също ако има адаптации, сега не е време някой да направи трансформации, за да бъдат приети, да не стане красива ... Изненади, които хората, които са я гледали, не очакват и могат да имат възможност да гледат тази версия.

- Какъв е твоят Дон Армандо Мендоса?
Моят Армандo е човек, който има всичко: добро семейство, перфектната приятелка, перфектната работа, пари, заобиколен е от най-красивите жени, лекомислието на света на модата, докато Бети не пристига и започва да вижда в човека други неща, и това е интересното, да видиш как той попада в това… Може би не е искра, както в типичните теленовели, където се сблъскват и двамата се влюбват завинаги. Тук не, тук малко по малко се случва, както в реалния живот.

- Всички ли се преместихте в Маями или семейството ти остана в Мексико?
Всички се преместихме, това съвпадна с училищния период и за мен беше идеално, за да мога да ги доведе тук. Брат ми живее тук, аз живях тук много години, да бъда отделен от тях ще ми бъде много трудно. Това е процес на адаптация, не е лесно, мисля, че ни помага да променим панорамата, научаваме се.

- Сега си в "Бети в Ню Йорк", но какво си спомняш от онзи младеж, който в същия този канал се бореше да спечели риалити шоуто "Изпълнители от теленовели"?
Мисля, че минаха много години и ми е смешно всичко, което човек трябва да направи, за да стигне дотам. Преди главните герои направих много неща, за които не съжалявам, но ме накараха да реша пътя, да продължа да избирам кариерата си и в моя случай, в който никой от ​​моето семейство не се посвещава на това, да намеря пътя. Понякога е трудно да се появят проектите или сценариите, които искаш, но слава Богу са се появили и аз направих много кино, телевизия и театър.

- Какво ти хареса най-много в "Хотелът на тайните"?
Това, което ми хареса най-много, е да съм заобиколен от толкова талант във всички области: режисура, продуциране, осветление, костюми, актьори ... беше много забавен екип и на героя дадох достатъчно заради всичко, което се изискваше физически. Имах много предизвикателства като подготовка на битки, сервиране на маса ... контрастът от елегантността на хотела с уличния свят, много се гордея с крайния резултат. Аз също се наслаждавам на епохата и колко е романтична любовта.

- Коя е най-добре пазената ти тайна?
Ще остане запазена. Много съм зле да крия тайни, но знам как да запазя тайните на моите приятели, моите се забелязват (Смях).


- С Фернандо Колунга играхте в "Защото любовта командва". Имаше ли ревност към него, както се говореше тогава?

Не, изобщо. Беше голяма изненада да работя с него и съм му благодарен, защото от първия ден имахме големи работни отношения. Това ни прави екип и е основното в подобна продукция.

- Имаш две прекрасни дъщери. Как съчетаваш времето между работата и това да си баща?
Важното е организацията, имам много работа и ми липсват, когато не съм с тях, но търся моменти, за да споделяме, да ги къпя, да съм с тях и когато мога, искам позволение от работа, за да бъда с тях.

- Как описваш връзката си със съпругата си Карла Гуинди?
Тя продължава да ми е и най-добра приятелка, и най-голям съюзник. Подкрепяме се, вярваме си един на друг, забавляваме се много, когато сме заедно, търсим моменти, за да сме сами, да си припомняме нашия годеж и да се влюбваме всеки ден повече.

- Как избираш проектите си?
Оставям се да се нося от вибрациите. Ако прочета сценария и ме развълнува, се генерира магия от нещо. Когато това е добра история и ме впечатли, аз я приемам. Обичам предизвикателствата. Успехът понякога се случва, а понякога не, но го правя със страст и си влагам душата в героите. Най-приятното нещо на това да си актьор е, че се забавлявам да правя това, което правя.