събота, 15 юни 2019 г.

Вие пожелахте: Фабиан Риос


Юли и Фабиан се срещат съответно на 17 и 19 години и днес са една от най-стабилните двойки на колумбийската телевизия, след като имат повече от 19 години взаимоотношения.


Колумбиецът живее от 9 години в Съединените щати, заедно със съпругата си Юли Ферейра и двете им деца Лусия на 10г. и Давид на няколко месеца. Идвайки от трудолюбиво семейство, неговата упорита работа му дава възможност да изгради кариера, в която знае как да спечели обичта на хората.

Животът му в света на актьорството започва преди 17 години, когато се мести в Богота, столицата на Колумбия, за да изучава театър. Там той започва да работи в телевизията с първата си роля през 2002 г. в теленовелата "Седем пъти обичана". След това той работи за друга успешна теленовела "Бащи и деца". След края на снимките той реши да се яви на прослушване за копроект на мрежата Teлeмундo и RTI Producciones. Тази история се оказва "Силикон за рая", където печели ролята на Албейро и работи с Кармен Виялобос и Катерин Сиачоке. С този образ той успява да стане популярен не само сред латиноамериканците в САЩ, но и по света.

През последните 9 години Фабиан е работил само за Телемундo, снимайки 11 теленовели - "Призракът на Елена", "Наследниците дел Монте", "Сърцето ми настоява", "Смело сърце", "Дама и работник", "Земя на честта", "Без силикон ДА има рай 1, 2 и 3", "Почитателката" и най-новия сезон на хитовата телемундела "Краят на рая". Винаги благодарен на Бог и на своите последователи за постиженията си, Фабиан се радва, че сериалите му са продадени в повече от 120 страни по света, пресичайки граници и спечелвайки си фенове от толкова далечни страни.

С предложения да се впусне в англоезичния пазар, Фабиан казва, че не иска да губи възможности. Бъдещето му е фокусирано върху незабавни проекти, върху личния опит и да може да ги покаже на публиката, която го следва. 

Фабиан признава, че е изключително благодарен за подкрепата на хората, които са му дали сили да продължи да прави добри неща. Любовта, уважението и обичта на хората, които следват и гледат теленовелите му, са запечатани в сърцето му.

- Какво помниш за баща си и детството си?
Аз съм един от онези мъже, които могат да кажат, че не иска да прилича на баща си. Много е трудно за един син да чуе, че е имал баща, който се е възползвал от майка му, който я е наранил и е искал тя да ме абортира. Той почти я е убил и след това е избягал като глупак. Затова семейството ми го е пратил в затвора. Майка ми е била непълнолетна, а този тип е бил престъпник, който се е възползвал от едно момиче. След като излезна от затвора, се опита да ме отвлече, защото имах власт да правя това, което му се искаше на него. Израснах с желание да го убия, исках да стана силен, за да го открия един ден и да му счупя лицето. Благодаря на Бога, че не го направих, защото той умря и си получи своето възмездие. Спомням си времето в интерната и това можеше да ме подтикне да поема по грешния път и днес да съм лошо човешко същество. Най-лошото нещо за едно дете е да го изпратят в интернат. Там се запознах с наркотиците, тормоза, бандите, опознах най-лошото. Имаше една банда, която ме принуди да използвам кокаин, а ако не исках, както беше, ме биеха. Онзи, който се грижеше за нас, дори ни даваше ръкавици, за да не нараним лицата си.

- Но ти избра друг път...
Тръгнах по друг път, за да покажа на дъщеря си, че можеш да бъдеш добър баща дори да си имал най-лошият. Бих могъл да бъда наркотрафикант или най-лошото човешко същество, но избрах трудния път, без баща, който да ме води. Днес мога да кажа, че дъщеря ми има добър баща, макар че имах най-лошия пример за баща, когото наричам дявол.

- Разкажи ни за Албейро, който играеш вече пети сезон в "Силикон за рая"/"Без силикон ДА има рай"/"Краят на рая"...
Този герой продължава да ме оставя с много удовлетворения: най-важната награда в Колумбия, любим актьор на народа, освен удивителния успех на поредицата, това е прекрасно професионално удовлетворение. Мисля, че Албейро прилича на мен в това, че се раздава за семейството си, но по характер сме различни. Аз съм по-импулсивен, по-експлозивен. Албейро е по-спокоен, мисли много повече, много е благороден. Аз също съм малко благороден, но, както казваме в Колумбия, не позволявам на никого да ме язди.

- Какъв е твоят ключ за успех като актьор?
Актьорството е просто три точки: да имаш неуморна дисциплина, да имаш впечатляваща, безкрайна сигурност и да имаш много доверие в себе си. Външната опаковка може да бъде повредена при падане, при инцидент, да пази Бог, но аз говоря за вътрешната способност, за това, че някой е наясно, че е роден за това и е в състояние да се бори срещу всичко, за да направи всякакви роли на стари, млади, красиви, грозни, всякакви.

- Въпреки че си само на 38 години, играеш без проблем баща на 20-годишно момиче ("Каталина" Каролина Гайтан)...
Харесва ми, защото това е първо лично предизвикателство, което доказва моя характер, доказва моята личност и доказва моята сигурност. Тогава считам себе си за много сигурен човек. Ако си сигурен в това, което си, което даваш в сцените, в таланта, който ни е дал Бог, аз мога да бъда баща дори на 50-годишен човек.

- Как се снимат любовни сцени с Катерин Сиачоке?
Кати е голям професионалист. Направихме голямо дуо. Разбираме се прекрасно. 

- Какво предстои в най-новия сезон, който стартира скоро в САЩ?
Този сезон няма да има вещерство, както в предишния, ще има много екшън, много експлозии, любов.

- Албейро ще продължи ли да бъде лудо влюбен в Каталина или ще има нова любов?
Тъй като има много екшън, няма да има любов (шегува се, за да не издаде нищо).

- Кой е раят на Фабиан Риос?
Семейството ми е моят рай. То ме кара всеки ден да се събуждам с желание да отида да работя.

- Би ли искал да работиш с Юли?
Много. Вече сме го правили в "Призракът на Елена" и за мен е голяма гордост да е част от моите проекти. Много е хубаво да споделяме една професия, тъй като растем заедно и се разбираме по-добре.

- Как съчетаваш личния и професионалния си живот?
Опитвам се да бъда много дисциплиниран, да уча вечер, да не отнемам от времето за децата ми. Когато излизам от работа, аз съм Фабиан съпругът, приятелят. Ставам, помагам на дъщеря ми и тогава отивам на работа. Тайната е да уважаваш времето за всяко едно нещо, работата ми е свещена, но семейството ми повече.

- На какво се научи през цялата си кариера? 
На търпение. Знаеш, че хубавите неща идват, но трябва да имаш много търпение и да ги чакаш. Много търпение 

- Ако не беше актьор, каква друга професия, освен модел, би избрал и защо? 
Отново бих бил актьор.

- Кое е най-голямото предизвикателство в кариерата ти? 
Да играя добър и да ми повярват и да играя злодей и да ми повярват, но преди всичко да имам уважението и обичта на хората.

- Как поддържаш форма и винаги изглеждаш толкова красив? 
Е, първо, да бъдеш щастлив, спокоен, да не се тревожиш за суетата, а просто да си човек, посветен на Бога и да ядеш много, много здравословно и да тренираш на открито.

- Смяташ ли да навлезнеш в друг аспект, било то предприемачески или певчески? 
Аз съм бизнесмен, харесва ми светът на недвижимите имоти, купуване и продаване на имоти и обичам да създавам компании.

- Как е една романтична среща с Фабиан Риос? 
Романтична среща с мен е да се подготвят за интензивна задача. 

- Някакъв забавен комплимент, който можеш да споделиш с нас? 
Да, веднъж се разхождах из Пуерто Рико и една жена към четиридесет и петгодишна много красива ми каза: "Хей, татенце" и се обърнах да я погледна и тя ми каза: "Ще ти предложа нещо, което ще направя тази вечер с теб, ще направя всичко, което не е написано, ще се разведа, а утре нищо не се е случило" и й казах да не ме поставя в такъв проблем и тя ми каза: "Сериозно, скъпи, днес се разделям, но утре се връщаме към нормалния си живот".

- Обичаш ли да готвиш или да ти готвят?
Да ми готвят.

- Кой е любимият ти цвят? 
Синият.

- Как беше да работип със Синтия Олавария в "Земя на честта"? 
Много добре, Синтия е голям професионалист, жена, посветена на работата си и преди всичко много добър човек, на когото се възхищавам и много я уважавам. 

- Каква ситуация, която се случва в света, ти влияе и какво би променила, ако имаше магическа пръчка? 
Влияе ми световната политическа ситуация и че хората вярват повече на арогантност и от страх или поради някакви причини избират лидери с много гордост, което може да бъде опасна бомба със закъснение за човечеството.

С Химена Дуке се превърнаха в една от любимите екранни двойки благодарение на играта им в "Смело сърце".