събота, 22 юни 2019 г.

Вие пожелахте: Мариана Сеоане


Известна предимно с ролите си на лоша, мексиканката Мариана Сеоане не се страхува от нищо, изглежда уверена, строга и доминираща.


За 25 годишна кариера сме я виждали в различни роли, но най-любопитното е, че на този етап от кариерата й много хора имат грешна представа за нея заради проблемните си връзки и силна личност, а всъщност тя се определя като много мил човек с хората около нея.

Мариана Сеоане дълги години работи за Телевиса, където се снима в теленовели като "Три жени", "Буря в рая", "Утре и завинаги", "Бурята", "До края на света", докато през 2016 година не преминава в Телемундо, където има ексклузивен договор и до днес. Актрисата празнува участието си в сериала "Затворник номер 1" (Preso No. 1), който стартира на 30-ти юли по Телемундо. Преди това изигра една и съща героиня, Maбел, в два супер сериала на гиганта от Маями - "Чема" и "Господарят на небесата 5". 

От друга страна, по отношение на музикалната си страна, певицата е близо до пускането на нов албум, който ще включва нейни авторски теми и сътрудничество с групи като "La Sonora Dinamita" и Aарон и неговата група "Ilusión".

- 24 години кариера и продължаваш да си харесвана от хората и да живееш от това, което ти харесва...
Не мога да повярвам. Щастлива съм, защото тези години минаха много бързо и ми се случиха много неща, но съм доволна, защото имам солидна кариера и изградено име в артистичния свят. Живея от това, което ми харесва, и се чувствам благословена и привилегирована.

- Какво предпочиташ - да играеш или да пееш?
Всичко ми харесва, затова го правя. Аз съм артист и слава Богу имах възможността да бъда актриса и певица. Обичам театъра, но честно казано най-много ми харесва музиката и каквото и да е на сцена. Театърът е много жив, има адреналин и това ни харесва на нас, актьорите.

- Щом ти харесва толкова музиката, как стана актриса?
Случайно. Винаги съм искала да пея. Като малка никога не съм мислила да ставам актриса, представях си се на сцената да пея и танцувам. Но когато имаш мечти и искаш да влезнеш в този свят, мислиш как да го постигнеш. Щях да работя като модел за един фестивал в Акапулко, но бях непълнолетна и не можех. Тогава на продуцента, Юри Бреня, ме хареса и ми предложи да бъда водеща на една от програмите му. После отидох на уроци по дикция със Серхио Хименес и той откри, че ставам за актриса. Останах в неговия курс, после завърших Школата на Телевиса и това е историята.

- Ти си една от най-обичаните злодейки. Това допада ли ти или се измори да прави толкова злини в теленовелите?
Публиката ми казваше да спра да играя толкова злодейки и да правя и други роли. Мисля, че им липсваше да ме видят и в друга светлина. Обичам да съм лоша, но трябва да излизам от зоната си на комфорт и хората да да видят други роли от мен.

- Какво означаваше за теб да дадеш живот на Мабел в "Чема" и "Господарят на небесата 5"?
Беше невероятно, защото "Чема" беше първият ми проект с Teлeмундo, след като бях почти цял живот в Teлeвисa, както и голямо предизвикателство да се преместя от сериалите в тези супер сериали и очевидно да работя с грандиозен екип. Това беше и първият наркосериал в кариерата ми и означаваше много. В "Чема" играех жена без скрупули, защото е имала трудно детство, жена, която знае какво иска, интелигентна и тази героиня отиде в "Господарят на небесата 5" с друга самоличност.

- Трудно ли ти беше да приемеш да работиш в наркосериал?
Не, изобщо, мисля, че актьорите заемаме нашето тяло и даваме живот на герои, които нямат нищо общо с нас, това е част от разказването на истории. Ако искахме да правим възхитителни герои, нямаше да има за какво да говорим.

- В ежедневието си толкова ли си чувстена?
Разбира се! Чувствеността също ми помага много в моята музикална кариера заради песните, които пея, и не мога да се боря с нещо, което е част от мен. Просто в реалния живот не съм Мабел, не съм като героините, това е невероятното, че хората, когато се срещнат с мен в реалния живот, ми казват: "О, колко си красива!" и няма нищо общо с онези чудовища, които правя в тези проекти, но и това е готиното - силата да играеш героини, които не са като теб.

- По какъв начин се подготвихте заедно с колегите ти за горещите сцени?
Аз съм доста добра партньорка и професионална актриса, тогава винаги определям тона. Мисля, че най-важното тук е да дам увереност и сигурност на актьора, който е с мен; в този случай започнах с Пако де ла О, който играеше моя съпруг, и беше готино, защото е професионалист и аз се опитвам да направя сцените чудесни, за да станат от първия път и публиката да види реализъм.

- С кого още споделяше историята като двойка?
Разбира се, с Чема, който е Маурисио Очман.

- Какво мислиш за това, че Маурисио реши да спре да дава живот на Чема?
Тъжно ми е, но решението му е за уважение. Няма да се занимавам с това, много го уважавам, а за мен работата с него беше чудесна, той е страхотен актьор и страхотен колега, макар че, разбира се, беше тъжно, защото имаше втора част, а дори се мислеше за трилогия на "Чема", но той реши да не се занимава с наркосериали вече.

- Какво те изненада най-много от работата с Рафаел Амая?
Той е голям професионалист и приятел, наистина е удоволствие да работиш с него. Ние винаги се забавляваме много.

- Какво ти хареса най-много от супер сериала?
Сценарият, способността да се преплитат историите и да се разкажат по такъв начин, че след 6 сезона той остава номер едно. Не е лесно.

- Какво най-много ти харесваше от записите на супер сериала?
Това, че всичко се записва на открито, различни техники и стилове са. Много се забавлявах, обичам си работата и се наслаждавам максимално.

- Три година от пристигането в Teлeмундo - каква равносметка си правиш до този момент като екслузивен артист на канала?
Чувствам, че съм в най-добрия етап от кариерата си, чувствам се свободна, пълна, проектите, в които участвах, бяха доста успешни, какво друго мога да поискам? Аз съм благодарна на компанията и на публиката, която винаги ме е подкрепяла.

- Какво място заема Teлeвисa в този момент в сърцето ти?
Каквото винаги, любимата ми школа, люлката на изкуството ми, на моите учения, къща с големи приятели ... Винаги съм и ще бъда благодарна на Телевиса. Благодарение на тях ме познават по света.

- Каква роля би искала да изиграеш?
Винаги съм искала да изпълня Клеопатра. Била е доста властна жена и това ми харесва. Любовта й към Марко Антонио я превърна в съблазнителна жена.

- Какво те прави щастлива?
Да съм щедра, да гледам хората, които обичам, да се усмихват, да съм със семейството си, да се радвам на приятелите си, да съм на сцената или на сета.

- Имаш ли добри приятели в артистичния свят?
Приятелството е трудно нещо, навсякъде има завист, затова като намеря приятели, ги пазя, стават мои братя и сестри и за щастие имам няколко - Нора Салинас и Айтор Итуриос. Понякога не се виждаме често, но чрез съобщения и обаждания поддържаме контакт.

- Майка ти ли е твоят фен номер едно?
Да, винаги казва, че съм нейната човешка победа.

- Кой е най-добрият съвет, който ти е дала?
Никога да не се оставям и да се боря за мечтите си. Тя ме научи да се боря за мечтите си и че когато желаеш нещо от сърце, винаги се случва.

- Какво предстои за теб?
Много неща: "Затворник номер 1" на Teлeмундo е на път да започне, когато приключи вторият сезон на "Кралицата на Юга"; идва и пускането на следващия ми сингъл "Noche de estrellas" с Aарон и групата му "Ilusión"; пускането на "La cerveza" с аржентинската група "Ráfaga", и ще продължа да правя много неща, първо Бог.