неделя, 30 юни 2019 г.

Вие пожелахте: Джесика Кох


Позната с ролите си на лошата в теленовелите, Джесика Кох има и друго амплоа от няколко години - тя е треньор и бизнесдама.


Първата страст и мечта на Джесика е била да стане футболистка и дори е играла в клуба в родния град Пуебла, повлияна от любимия й футболист Хорхе Кох, баща й. Но животът я кара да открие нова любов - актьорството. 

Започва да учи актьорство на 23 години в Школата на Телевиса. Започва с малки роли в "Непокорните" и "Пробуждане", докато не идва първата й важна роля - тази на лошата в "Пощенски код". За 11 теленовели има 7 отрицателни роли. Джесика имаше специално участие в "Италианската булка", където беше добра. С последната за момента история, "Моят мъж има семейство", остави образа на злодейка, за да изиграе веселата Марисол. Поради лични причини продуцентът Хуан Осорио не я покани в продължението на сериала, което засегна много актрисата. Тази година тя се подвизаваше в постановката "Божествени" редом до Габи Спаник, Патрисия Мантерола и др. Заедно с брат си откриха собствен фитнес салон.

- Ти си от актрисите, които не търсят главната роля. Защо?
Като актриса не че не мечтая или не търся главната роля, но мисля, че Божието време е перфектно и всичко ще се случи, когато му е време. Затова с всяка роля се опитвам да оставям следи и да я правя с цялата си душа, за да остане публиката доволна от работата ми. Щастлива съм с това, което имам.

- Ти ли се "откри" като лошата в историята?
Не. Когато учих в Школата на Телевиса и вървях по коридорите след часове, имах късмета да се размина с продуцента и приятел Бенхамин Кан, който ме попита какво правя там. Казах му, че се опитвам да попия цялото актьорско познание и той ми предложи да се явя на кастинг за "Пощенски код" и ми се падна да направя кастинг за младата злодейка. Остана доволен от изпълнението ми и така започнах с лошите роли.

- Как се чувстваш, изпълнявайки лошата?
Наслаждавам се много, тъй като всички героини ми позволяват да правя лудории и злини, които в реалния живот никога не бих се осмелила, и това е забавното.

- В "Италианската булка" показа ново лице, тъй като преди това те бяхме виждали само в отрицателни роли...
След "Убежище за любов" със Сурия Вега и Габриел Сото работих в театъра, но си дадох време да бъда извън екран, защото понякога е необходимо да си починеш и защото играх шест последователни роли на лошата. Понякога публиката и ти като човек имаш нужда от почивка, защото да си в студио означава да работиш непрекъснато и да спреш да правиш важни неща за теб. Когато Педро Дамян ми предложи ролята на Таня, на добро момиче, актриса, ми хареса веднага. Сякаш играя себе си.

- В "Любов от квартала" играеш двоен образ. Кое беше най-сложното?
Записите (смее се), защото практически са двойни, две героини с различна нишка, нямат обща линия и изискват голяма подготовка, различен глас, движения.

- Как се подготвяше за двойния образ?
За всеки един ни трябваше по час и половина за прическа. Двете са противоположни по външност, имат голям контраст по отношение на грима. 

- В "Моя мъж има семейство" остави злините. Как се чувстваше в тази теленовела?
Бях много щастлива да съм част от тази история и да играя поддържаща роля. Това беше голямо предизвикателство за мен, защото Марисол е напълно различна от всичко, което бях правила преди това. 

- Защо не беше извикана за "Моят съпруг има повече семейство 2"?
Реалността е, че никога повече не ми се обади Хуан Осорио, продуцентът. Много хора казваха, че е, защото бях в "Предизвикателството 4 елемента", а след това казваха, че съм оставила "Предизвикателството", за да бъде в теленовелата, но го изясних: не съм в теленовелата, напуснах предизвикателството, защото загубих. Болеше ме в смисъл, че създадох характер, който ми струваше много работа, защото преди това правих злодейки, и беше важно хората да ме виждат като добра, защото можех да ги убедя, че мога.

- Ако след това ти се беше обадил продуцентът Хуан Осорио, да те помоли да се върнеш обратно в историята, щеше ли да приемеш? 
Вярвам, че когато има липса на етика в живота и смесване на нещата, които нямат нищо общо с работата ти, трябва да уважаваш себе си. Така че не бих приела.

- В "Моят грях" имаше късмета да играеш с Маите Перони, с която станахте много добри приятелки. Как се работи с нея?
Невероятно... Научих много от нея, тя е много отдадена актриса и много щедра по време на сцената. Възхищавам й се като човек и като актриса. Щастливка съм, че я срещнах.

- Разкажи ни за "Божествени". Какво ти хареса най-много в пиесата?
Като се има предвид вълната на насилие, която се среща в цялата страна, жените трябва да се обичат и да спрат да се страхуват. Всъщност цялата работа е невероятна. Харесва ми, защото говори за овластяването на жените, както е било от двадесет години насам. Това е "феминистка" пиеса, защото никога не минимизираме мъжа. Говорим за проблемите на двойката, типичното "нищо не се случва с мен". Това, което ми харесва, е, че се засягат теми за това как се разбираш с партньора си, с майка си, с приятелките си, с това как се справяш със завистта и загубата на някого.

- Какво чувстваш, когато се представяш в Пуебла, родния ти град?
Много бях развълнувана, защото, освен че съм от Пуебла, аз винаги се опитвам да поставя името Пуебла нависоко. Аз също имам семейство там, така че бях много развълнувана.
Вълнувам се, че моето семейство и приятели виждат проектите, които правя, защото освен че те ме познават най-много, те ме съдят и най-много. Аз съм фен на храната в Пуебла, всеки път, когато отида, мога да кача два килограма. Обичам Пуебла.

- Какво ти оставя този проект?
Споделено време с осем жени, които имат успешна кариера; те са майки, баби ... И да мога да съжителствам с тях, да аплодирам, да им се възхищавам и да се разбираме добре, за това е и пиесата - да бъдем повече приятели с жените.

- Какви проекти ти предстоят?
Винаги съм се оставяла на течението. Никога не съм била жена, която е стресирана за утре, защото краят на деня дори не знам дали ще се събудя утре. Много обичам да помагам на хората. Сега с фитнес салона, имаше една жена, претегли се и е свалила три килограма, след това извика от емоция и аз се разплаках, защото я видях, мислих извън физиката й. Винаги съм казвала, че промяната на физиката ще бъде следствие от здравето.

- Какво послание искаш да дадеш на жените?
Единственото нещо, което мога да кажа на някого, е "Обичай се", защото, ако ти се обичаш, по някакъв начин няма да разрешиш неуважение и удари; и ако е чужд за теб, тогава трябва да имаш свирка, както сега в Мексико много се използват, да помолиш за помощ ... да не се страхувайш. Да премахнем страха и да се овластим, но това не означава да отидеш в другата крайност, за да сведеш до минимум хората, които се отнасят добре с теб. В каквито и отношения да се намираш, трябва да уважаваш и обичаш себе си. При цялото насилие, което съществува в цялата Република, ние трябва да се подкрепяме взаимно сред всички жени.

- Коя жена те вдъхновява?
Майка ми е първата жена, която не е известна. Майка ми. Обичам да я виждам как работи, как ни е извела напред и образованието, което ни е дала. Тя знае как да бъде баща и да бъде приятел. Най-голямото ми възхищение е към всички жени, които са майки, добри майки.

- Как е сърцето ти?
Много добре, засега съм сама, спокойна и в търсене на Джесика.

- Каква е ролята ти в салона?
Давам уроци по пързаляне, а когато ми е почивният ден, има инструктор. В салона предлагаме още бокс, йога, упражнения и други дейности.