петък, 7 юни 2019 г.

Вие пожелахте: Саул Лисасо


Той е един от най-обичаните аржентински актьори от теленовелите и има 29-годишна кариера.


През 1990 г. Саул Лисасо дебютира като актьор и от този момент започва да пише успешна кариера като главен актьор в мелодрамите. Той е комбинирал работата си в теленовелите и сериалите с тази на ресторантьорски предприемач, тъй като има място за аржентинска храна в южната част на Мексико Сити, а последният му проект в телевизията е "Бети в ню Йорк", римейк на колумбийската класика "Грозната Бети", където играе бащата на главния герой.

Въпреки това, кариерата му не започва в развлекателната сфера, той става известен като професионален футболист в младостта си, но не е бил само играч, а и треньор. След като претърпява травма на коляното, трябваше да остави спорта и да даде пълен обрат на живота си.

През 1990 г. той се премества в Мексико, за да влезе в света на моделството, а скоро става и лице на важни марки. Именно така му се отварят вратите на теленовелите. През същата година той участва в първата си мелодрама заедно с Лусия Мендес "Ничия любов" на Телевиса.

По-късно той започва да участва в продукции на Телемундо като "Земя на страстта", "Клонинг", "Лицето на отмъщението"... Но малко по-късно се връща в Мексико, за да продължи кариерата си. Там се снима и за Ацтека, а от Телевиса го блокират.

Саул Лисасо среща съпругата си Моника Виедма в Испания и се е оженил за нея през 1983 г. Двойката има две деца: Паула, 19г. и Мартин, 14г.

Аржентинският актьор пътува много и споделя приключенията си със своите последователи чрез много селфита.

Не е добре дошъл в Teлeвисa...
"С Teлeмундo нямам проблем, с Teлeвисa имам и ме боли, защото това беше моята къща, но те ме блокираха, защото работих на друго място. Работата трябва да бъде за всички страни. Аз не доминирам, не налагам вето на никого и не мога да проверявам никого

- Можеш да избереш проекта, в който искаш да работиш...
Слава Богу, мога да си позволя лукса да избера, когато идва една оферта, която ми харесва, когато става въпрос за роля, която ми харесва, и няма значение какви са парите. Не заради това, просто защото ми харесва историята и ме интересува героят.

- Да участваш в римейк на теленовела (Бети в Ню Йорк), която е пожънала такъв успех, предизвикателство ли е за теб?
Голямото предизвикателство за мен е, че не знам цялата история. Тъй като не гледах предишната версия, разбирам каква е историята, която я пуснат по телевизията. Аз знам само моята история, не чета цялата, тъй като има много епизоди. Затова не е предизвиактелство за мен, защото не съм гледал предишната и не познавам историята.

- Какво мислиш за новата Бети, Елифер Торес?
Много е талантлива, симпатична, много добра актриса, тя е голяма изненада, много добър избор на компанията.


- Осъзнаваш ли, че много жени се разтапят, като те видят на екран?
Човек не осъзнава кого разтапя и кого не разтапя. Просто си играя ролята възможно най-добре. Аз съм от село и все още не разбирам какво представлява всичко това за галан. Опитвам се да съм човекът, който ходи до магазина, който играе мач с приятели, който играе тенис с приятели. Опитвам се да се отдалеча от този свят на фантазията, защото това е фантазия и затова не съм се замислял колко жени могат да се разтапят или не. 

- Притеснявало ли те е, че те мислят за галан, красавец?
Имало е моменти, в които ме е притеснявало. Всеки иска да го признават като актьор и да гледат работата, добра или лоша, която е направил. Но когато те нарочат за галан и казват: "О, колко е красив!", не е ок.