сряда, 31 юли 2019 г.

Марджори де Соуса иска да се посвети повече на...


Марджори де Соуса знае, че трябва да направи някои промени на лично и професионално ниво.


Марджори де Соуса е взела решение да посвети повече време на своя малък син. От раждането на Матиас Грегорио Марджори де Соуса не е спирала да работи. Поради правни обстоятелства с бащата на сина й Хулиан Хил, актрисата трябваше да прекарва дни далеч от сина си. Затова сега певицата иска да посвети повече време на малкото си дете и сега е по цял ден с детето. Освен това тя е решила да търси проекти, които й позволяват да бъде близо до него.

"В много красив етап съм, защото се радвам на семейството си. Позволява ми да бъда сто процента във всичко, което има връзка с къщата ми", разкри Де Соуса пред медиите. "Maтиас е красив, голям, интелигентен, красив, хитър. Знам, че не сте го виждали от известно време и Ви липсва."

Актрисата от "Малко твой" се чувства пълноценна и преминава през много добър момент от живота си; предвид това тя е готова да отвори нови пътища; както и да експериментира на лично и професионално ниво.

"Много пъти се чувстваме така, сякаш вече не можем да правим други неща и не е вярно. За да постигнем тези промени, трябва да преминем през тази трансформация, която е много болезнена лично, вътрешно."

Венецуелката разкри, че Матиас вече я моли да има малък брат, което изобщо не е сред плановете й. "Maтиас ми казва: "мамо, бебе". И отговарям: "О, да, любов моя. Колко сладко! На снимката", признава тя.

Относно критиките, които получи за тялото си в социалните мрежи, Марджори де Соуса не им придава значение и приема себе си такава, каквато е. Освен това тя признава, че "струва ми да извая тялото си", но това е естествено след бременност, особено когато раждането е било чрез цезарово сечение; тя обаче го смята за "красив процес за живеене".

Посланието на Марджори към всички хейтъри и завистници:
"Била слаба !!! Ще бъде депресирана ??? 😱 Случва й се нещо сигурно. 🤒 🤷🏼‍♀️ Колко е дебела !!! 🤭 Горката, какво й се случи ??? Уaooo, пълна е с целулит 🤭 🙃 Да качи снимка като тази 😱😱 какво й става ??? Показва оперираното си дупе 😭🤣 неееееее, търси си съпруг. 🤣🤣🤣🤣 Нееееее, показва всичките си операции, толкова е смешна, некадърна. 😱😱😱 Нещастна е да качи тази снимка, несигурна е, отчаяна жена, това е най-лошото, което видяха очите ми, тя е лоша жена, тя е квадратна след бременността си. 🤔🤔🤔🤔 И ако ти кажа, че ми харесва твоята сигурност ??? Че си красива такава, каквато си, ако обичаш да правиш снимки и да ги слагаш такива, каквито са, ❤️❤️❤️❤️това е невероятно ❤️❤️❤️, всички онези килограми ти пасват добре, твоята слабост също е красива, не се страхувай от критика, ние не виждаме лицата или телата на тези зад тези устройства, които се опитват да навредят на нашето самочувствие. Обичам снимките си, обичам да се чувствам красива такава, каквато съм. Това е и за нас, жените, да спрем да критикуваме толкова много, погледни се в огледалото, остави другите да живеят такива, каквито са. Нека бъдем част от "Не ми пука какво мислиш за мен", "Обичам се", "Обичам те", "Уважавам се", "Уважавам те", "Животът е красив подарък", не сме перфектни, но сме уникални, обичам това, което виждам. 🤷🏼‍♀️😍❤️❤️❤️❤️ Обичам Ви 💋"