понеделник, 29 юли 2019 г.

Ханде Ерчел написа писмо до покойната си майка


Ханде Ерчел публикува съобщение в социалната мрежа Инстаграм, което посвети на майка си Айлин Ерчел, загубила битката с рака в началото на 2019 г.

"Промених се и започнах да живея, както ти живя - без граници и обградена с любов. От теб се научих да бъда смела - ти ми позволяваше да преминавам границите си. Благодаря на Бог, че успявам да живея живот, какъвто ти би искала за мен. С теб мечтаехме да направим заедно много неща - ти ще ги осъществиш в морето от безкрайността, а аз ще те съпровождам оттук. Ти винаги ще бъдеш част от мен и аз ще живея на земята изпълнена с живот, доколкото това е възможно, мила мамо...", са думите на Ханде.

Актрисата от "Слънчеви момичета", "Любовта не разбира от думи" и "Черната перла" си татуира на врата пеперуда в памет на майка си.