вторник, 30 юли 2019 г.

Толга Саръташ за разбирателството си с Ханде Ерчел в сериала "Слънчеви момичета", любовта и партньорството, кариерата и всекидневието


Звездата на Толга Саръташ, считан за един от новите таланти на турските сериали, изгрява през 2009 година.

Младият актьор е доказателство, че точният сценарий и подходящият образ могат да донесат светкавична слава. Толга е роден на 30-и май 1991 г. в Истанбул, Турция. Син на текстилен работник и майка домакиня, първоначално чиракува като дърводелец, а по-късно помага на семеен приятел. Общителен, ведър и контактен, Толга е отворен за нови предизвикателства и открития.

На 8 години той се записва в театрална школа, а после се увлича по китара и барабани. Все още възприемайки театъра като хоби, записва мениджмънт в Истанбулския университет, където любимият му предмет е География. Играе в общински театър и получава малки роли в телевизията. Пробивът му е с ролята на принц Джихангир във "Великолепният век", следва изборът за образа на Али в "Слънчеви момичета". Последната му роля е на лейтенант Явуз в съвременната драма "Обещание", за която е номиниран за най-добър актьор на 46-ото издание на наградите "Еми". Толга печели възхищението не само на турската публика, но и на световните киноексперти. 

Името му се свързва със звезди, модни дизайнерки, стилистки и актриси. В свободното си време шофира бързи коли или играе табла с приятели на плажа в Бодрум. Приходите му се изчисляват на 4,5 милиона щатски долара. 

Ролята на принц Джихангир във "Великолепният век"
"Участието ми в мащабния сериал отвори много врати за мен. Когато се присъединих към екипа, имах усещането, че съм се натъкнал на златна мина. Имах късмет да наблюдавам и да се уча от професионалисти. Станах популярен. Хората ме спираха по улиците и ме поздравяваха. Желанието ми е да се ангажирам с персонажи, които притежават силен характер, дълбока душевност и носят послание."

Ролята на Али в "Слънчеви момичета"
"Между Али и Селин има много страст. Тяхното общуване е изключително интензивно. Историята допадна и на двама ни. Това е видно и от самите епизоди. Да задържиш вниманието на зрителя е трудно и затова ние с Ханде Ерчел се мотивирахме взаимно. В сериала сме енергични и изпълнени с живот. Младите зрители успяват да открият част от себе си в нашите образи. Ние сме огледало на страданието, слабостите, радостта и любовта,  присъщи на хората. Моята цел бе да намеря верния път към аудиторията и смятам, че съм успял."

Номинацията за "Еми"
"В сериала "Обещание" изпълнявам ролята на Явуз - ръководител на специален боен отряд. Харизматичният герой губи приятелката си в терористична атака, но животът му дава втори шанс да открие любовта и да излекува раните от миналото. Когато пристигнах за награждаването, разбрах колко е голям интересът към турските сериали и това много ме зарадва. Когато си на такъв форум, осъзнаваш, че най-важното не е наградата, а участието ти в него."

За любовта и партньорството
"Още не зная какво е да обичаш. Има много книги, романи и стихове, в които се опитват да опишат любовта. Вярвам, че тя е енергията на живота. Но аз още не съм я преживял. Имал съм емоционални връзки и съм се увличал, мислейки си, че обичам, но те са били преходни. В една връзка не е задължително да си постоянно заедно с любимия. Напротив, ако един мъж се влюби, той издава чувствата си и става уязвим. Аз се старая да не издавам моите. За да свържа живота си с някого, е нужно да мога да се радвам и на лошото време с него. Бракът е ангажимент, който двама партньори рискуват да вървят заедно по един път и да правят едни и същи жертви."

За кариерата
"Целта ми е да бъда щастлив с професията си, без значение каква е тя. Интересът и любовта на публиката са наградата за моите усилия. Амбицията е важна за успеха и усещам вътрешен импулс да се усъвършенствам с времето. Смятам, че е необходимо още да уча и да работя. Трябва да покажа на какво съм способен. Осъзнавам, че изглеждам добре, но красотата е относително понятие, за разлика от таланта. Обичам работата си."

Всекидневието
"С екипа от актьори, режисьори и оператори работим заедно често по 12 часа в денонощие. Понякога имаме противоречия и конфликти, но както е и в семейството, те се забравят бързо. Работя 6 дни седмично, почивния си ден прекарвам с любимите си хора - моето семейство и приятели. Опитвам се да почивам пълноценно, за да съм готов за ангажиментите през новата седмица."

Източник: ТВ Сага