вторник, 16 юли 2019 г.

Чаатай Улусой се залюби със своя колежка от сериала "Вътрешен човек" - вижте коя е тя


Чаатай Улусой се залюби със своя колежа.

Красавецът, който в момента гледаме в турския криминален хит "Вътрешен човек", започва връзка със своята колежка Дуйгу Саръшан, която изпълнява ролята на полицайката Сема в сериала по bTV. Това се случва по време на снимките през 2016-2017 г. От тогава насам, по информация на турската преса, двамата няколко пъти се разделят и събират.

Чаатай и Дуйгу често са снимани заедно по почивки в компанията на Къванч Татлъту и съпругата му Башак Дизер.

Ето какво признава Чаатай за себе си:
"Когато се влюбя, предпочитам да прекарвам по-голямата част от времето с приятелката ми у дома, в спокойна и уютна среда, а не на някое публично място, където всички вперват погледи в нас. Обичам да гледам и филми. Като цяло и в любовта, и в професията ми съм еднакъв - влагам страст и желание и в двете. Най-романтичното нещо, което съм правил за жена, е букет от 100 рози. Имаше и друг случай, когато от входната врата до спалнята бях направил пътека от рози, а на самото легло пишеше "Обичам те, любов моя". Като цяло съм доста романтична личност"...