четвъртък, 18 юли 2019 г.

Ламбда Гарсия се раздели с приятеля си


Първоначално Ламбда Гарсия отричаше да има сантиментална връзка, а сега потвърди, че двамата с половинката му са се разделили.


 Ламбда Гарсия излизаше известно време с актьора Поло Морин, но любовта е приключила.

"Не е нужно да казвам, дали е вярно. Знаете какви са тези видове публикации, които пишат само лъжи, колкото и да се отрича и да се казва. Не исках да влизам в пререкания" - предупреди медиите. "Не съм говорил нищо с никого по отношение на Поло Морин."

Що се отнася до слуховете, че актьорът от "Дива земя" е прекъснал връзката си заради изневяра от негова страна, той напълно ги отрича; въпреки че казва, че е сам.

"Аз съм ерген. Не беше заради трети човек. В крайна сметка, когато любовта свърши, когато ти решиш да прекратиш връзката, е работа само на двама души", добави той. "Те измислят всякакви неща, които не са верни. Те поставят под въпрос моята почтеност,  моята личност, човекът, който съм аз, а вярвам, че съм добър човек."

Ламбда Гарсия уверява, че и той, и Поло Морин вече са оставили тази връзка в миналото си и сега всеки продължава по пътя си. Той даде ясно да се разбере, че в момента не търси любов,  признава, че е "много щастлив в момента".


В момента Ламбда е на пътешествие в Израел заедно с друг актьор от "Дива земя" - Сантяго Рамундо и голяма група приятели.