вторник, 27 август 2019 г.

Хулиан Хил уверява, че не му липсва синът му от Марджори де Соуса


Хулиан Хил се завърна в Мексико за пресконференция за представянето на най-новата пиеса "Ами, ако се оженя?", която оглавява.


На нея актьорът се възползва от възможността да поговори за връзката, която имаше с Марджори де Соуса, като гарантира, че е преживял много хубави отношения с нея, противно на това, което мнозина биха могли да очакват.

"Не съжалявам, защото мога да Ви уверя, че нещата, които съм изживял с нея, въпреки това, което всички знаят, че се случи с нас, беше много хубава връзка. Можехте да видите в социалните мрежи, беше забавна връзка", каза той. И добави: "Maрджори, каквото искат да казват, е жена, с която постигнахме много красиви неща като двойка, и аз оставам с това."

Относно сина му Матиас, пуерториканецът даде ясно да се разбере, че вече една година не го е виждал. "Ние сме август, сега става една година от последния път, когато бях с Мати", каза той.

Накрая Хулиан Хил беше попитан дали му липсва детето, при което той увери: "Не, звучи тежко, но не, за съжаление не ми липсва, бих искал да ми липсва, но не, защото не го познавам, не може да ти липсва нещо, което нямаш. Тежко е, за съжаление не ми липсва."

Julián Gil. Foto: Jaime Nogales