сряда, 21 август 2019 г.

Батухан Екши за това как любовта с Едже (Хазал Адъяман) от "Втори шанс" се пренася и в реалния живот, за проблемите с бившата му приятелка и скромната мечта


Българските зрители го познават като Дорук в "Кварталът на богатите" и Анъл в турската версия на "Отмъщението".

Любовта на Едже и Мустафа от сериала "Втори шанс" се пренася и в реалния живот, пишат усилено турските медии. Въпреки това актьорът никога не потвърждава, че има романтични отношения с колежката си Хазал Адъяман (Едже). Все пак по време на втория сезон на "Втори шанс" се разделя с дългогодишната си приятелка Едже Самлъ - негова състудентка от консерваторията в Истанбул. Налага се адвокатът на Едже Самлъ да публикува публично опровержение на медийните твърдения, че клиентката му, обладана от ревност, се е опитала да проникне в заключения дом на Батухан Екши, привличайки вниманието на съседите му. 

Батухан Екши е роден на 13-и октомври 1990 г. в Истанбул, Турция. Мечтае за актьорска кариера от ранна детска възраст и още като ученик се записва в "Академия 35.5" при Вахиде Перчин (Гьонюл от "Майка"). 

"Откакто се помня, винаги съм имал две страсти - актьорството и биологията. Когато бях в 4 клас, много исках да изучавам задълбочено човешката анатомия. Генетиката ме привличаше и в университета моето желание бе да следвам тази специалност. Но не се получи, не ме приеха. Тогава реших, че на всяка цена трябва да успея като актьор. Захванах се сериозно и започнах бавно да напредвам, стъпка по стъпка. Обмислях прецизно всяко действие, защото не съм човек, който би рискувал. Обичам да планирам всичко предварително и да съм наясно какво ме очаква", доверява Батухан. 

По съвет на преподавателката си Вахиде Перчин той постъпва в театралния департамент на университета "Бейкент". 

Екши за пръв път застава пред камера още като студент през 2011 г. в сагата "Магията на мама", след което има изяви в няколко хитови продукции. 

Ролята на привлекателния Еге в "Лятна история" (2015) го превръща в идол на девойките, а последните му участия в сериалите "Не пускай ръката ми" (2018) и "Децата на сестрите" (2019) затвърждават имиджа му на плейбой. Затова допринася и увлечението на Батухан по мотоциклетите и високите скорости. 

Въпреки бляскавия публичен образ, мечтите на актьора са скромни: "Искам да отворя собствено кафене, в което да обслужвам сам клиентите. Би било чудесно..."