събота, 31 август 2019 г.

Марлене Фавела е отказала да работи с Уилям Леви


Двамата бяха потвърдени за главната двойка във "Внимавай с ангела", но нещо се случи...


След години мълчание мексиканската актриса, която е на финалната права на бременността, най-накрая оповести публично причината, заради която отказа да играе в теленовелата с кубинеца. Преди очарователната Маите Перони Фавела беше избрана за половинка на Уилям Леви във "Внимавай с ангела". Но всичко се промени за една нощ, какво се случи?

"Вярно е, че вече бях потвърдена. Вече бях тествана за снимки, аз и Уилям Леви. Имахме почти всичко, за да започнем записите и имаше нещо, което не ми допадна много", разказва тя.

Продуцентката отново й се обадила, за да направи отново няколко проби за героинята и с актрисата, която щеше да играе майка й в историята. "Вярвам много в енергиите и вярвам много, че когато чувстваш, че не бива да си там, е по-добре да се оттеглиш. Аз също много вярвам в нещата, за които трябва да се бориш", искрено обяснява Фавела.

Марлене не е разбрала много добре това обаждане, защото когато го е получила "Вече бях преминала всичките си кастинги и всичките си проби. Те единодушно бяха решили, че Уилям и аз ще сме двойката, направиха ми дизайн на косата, боядисаха ми я, сложиха ми екстеншъни", продължава да разказва подробно.

Резултат с изображение за cuidado con el angelТака че това обаждане не изглеждаше много разбираемо и тогава тя почувствала, че не иска да работи в теленовелата. "Никога няма да разбера дали е било добро, или лошо решение. Това, което знам, е, че тази, която го направи, беше прекрасна. Създадоха много красива двойка, изглеждаха красиви заедно и теленовелата мина много добре", казва тя, говорейки за Маите Перони.