вторник, 20 август 2019 г.

Уилям Леви е лошият в новия си проект


Уилям Леви се завръща на екрана! Актьорът изненадва с новия си вълнуващ проект.


Самият актьор обяви, че почти е готова новата му и вълнуваща филмова продукция "В обятията на един убиец". Трилърът е собствена продукция, генерирана от самия Уилям, чиято премиерна дата вече се договаря, така че скоро ще достигне до широката публика. Това е сбъдната мечта за актьора.

"Трябва много любов, много любов към това, което правиш, защото в противен случай не се постига. Толкова е трудно да разбиеш леда в този аспект, когато искаш да продуцираш филм на високо ниво с нисък бюджет. Много е трудно." Това е първият проект на неговата продуцентска къща "William Levy Entertainment", друга сбъдната мечта.

Той се е погрижил за всеки милиметър от това първо кинематографско "дете". "Аз бях този, който направи адаптация. Първо, моят партньор и аз го направихме на английски, а след това аз направих версията напълно на испански. Моята идея е да се съсредоточа върху подкрепата за латиноамериканския пазар", каза той в скорошно интервю.

Холивуд все още е съществена част от кариерата му, но актьорът настоява, че не става дума за това или онова място, на английски или испански, важното е героят, ако е добър, се втурвам. "Не търся роля в Холивуд или някое конкретно място, аз търся роля, в която да се влюбя, която да ми харесва и която ме прави щастлива. В този момент от живота си искам да правя неща, които ме правят щастлив", каза той искрено.

И каква роля има той в тази история? - На злодей със сърце! "Той е антигерой, бих казал. Той е убиец, който има сърце и чувства", заключи той. Определено ни оставя с желание да го гледаме.


С откриването на новия си ресторант в Маями "Level29" и новата му продуцентска къща, натоварена с гориво, за да изгори с първия си голям проект, Уилям Леви се намира в много хубав етап от живота си заедно със семейството си Елисабет Гутиерес, Кайли и Тофи.

В собствения си ресторант...

С любимата...