вторник, 17 септември 2019 г.

Арасели Арамбула вече не е...



Потвърдено. Aрасели Арамбула вече не е ексклузивна звезда на Teлeмундo и договорът й изтече. След като повече от пет години беше част от редиците на канала, мексиканската актриса, която току-що завърши записите на втория сезон на хитовия сериал "Доня Сандовал" с Давид Сепеда и Карлос Понсе, реши след края на този проект да не подновява договора си с испаноезичния канал.

"Аз и брат ми решихме да не продължаваме", казва 44-годишната актриса в ексклузивно интервю за вестник "La Opinión". Незабравимата главна героиня на успешни мелодрами като "Прегърни ме много силно" и "Господарката" обясни за гореспоменатата медия, че желанието й да работи във всяка една компания я мотивира да вземе това решение.

"Когато "Доня Сандовал" (2016) приключи, две години и половина минаха, без да играя в сериал, а всъщност ми предложиха интересни проекти и аз не можах да ги приема, защото имах ексклузивен договор. Така че с този въпрос, че има голяма свобода и всичко, отдавна бяхме решили да завършим този проект и да бъда свободна. Телемундо го знаеше", обясни тя.

Певицата също призна, че в този момент от кариерата си не иска да чака с години, за да може да запише нов проект, както беше в Teлeмундo. ""Доня Сандовал 2" започва в края на годината, оттук до края й и докато се запише друг сериал колко време ще мине? Година и половина, две години ... Не искам да губя време за толкова много неща, които се случват, за кратки сериали ...", изясни мексиканската звезда.

"Те ти плащат, за да не си на други места, но в този момент от живота ми искам да правя нещо друго", добави Арамбула.

Актрисата не изключва обаче да се върне на работа в Телемундо. "Ако ме повикат да направя трети сезон на "Доня Сандовал, аз съм отворена".