събота, 28 септември 2019 г.

"Фенката" Анхелика Вале предизвика фурор заради една снимка


Актрисата остана изненадана от реакцията в социалните мрежи заради наскоро публикувана нейна снимка.


Нейната пиар агенция пусна пост в Инстаграм и снимка, на която Анхелика Вале изглежда по-слаба. "Подготвяме големи изненади с нашите талантливи актриси Анхелика Мария и Анхелика Вале."


Изненадана от реакциите, породени от фотоса, главната героиня на успешния сериал на Телевиса "Най-красивата грозница" (2006) призна, че не е направила "драстична промяна" в живота си още по-малко се е подлагала на диети или екстремни упражнения.

"Много е странно, винаги са ми казвали, че съм дебела, а аз винаги съм била нормален човек. Винаги съм се смятала по този начин, защото знам, че не съм слаба като другите. Тялото ми е различно", каза дъщерята на Анхелика Мария.

Актрисата, която натрупа много тегло след двете си бременности, успя да свали около 30 килограма през 2016 г. и "сега се възстановявам". "Отново ставам себе си, въпреки че винаги съм се чувствала нормално", каза тя.

Далеч от телевизията, откакто участва през 2018г. в сериала "И утре е ден", Анхелика каза, че желанието й да отслабне се дължи на строго здравословен проблем, тъй като иска да бъде по-пъргава заради децата си - Анхелика Масиел и Даниел.

"Целта ми е да се чувствам по-пъргава за децата си, да съм здрава заради тях. Ако и изглеждам по-добре, колко хубаво!", призна харизматичната мексиканска актриса от "Приятелки и съпернички". С повече или по-малко килограми няма съмнение, че Анхелика винаги изглежда красива.



Три поколения Анхелика