неделя, 8 септември 2019 г.

Дана Гарсия представи за първи път половинката си


Дана Гарсия показа и порасналия си син Данте на 2 годинки и 2 месеца.


Колумбийската актриса, известна с теленовели като "Трима братя, три сестри", "Удар в сърцето", "Гибелна красота" или "Амазонките", винаги е била много резервирана към личния си живот, но сега е решила, че е време да сподели своята любовна история със света.

В скорошно интервю за списанието ¡Hola! Колумбия актрисата не само споделя подробности за връзката си, но и за първи път позира с партньора си и бащата на единственото си дете. Актрисата и нейната половинка станаха родители на 8 юли 2017 г. на малкия Данте. Дана не очакваше да стане майка, но й казаха, че чака първото си дете, когато беше на 39г. В интервюто за списанието актрисата отбелязва най-големия си триумф: да има семейство с испанския писател и журналист Иван Гонсалес и да стане майка на Данте, мечта, която имаше от много години и можеше да сбъдне преди две.


Дана и Иван са сгодени от няколко години, но звездата е тази, която не смее да направи крачката към олтара. "Всъщност първо решихме да станем родители и тогава да видим възможността да се оженим. Сега сме сгодени и не се нуждаем от повече. Ние сме родители, имаме дом. Със сигурност един ден ще го направим, но за момента все още сме без дата'', разказва пред изданието. 

Актрисата от "Някой те наблюдава" сподели, че любовната й история с Иван е започнала, когато е учила в училището за драматично изкуство "Кораца" в Мадрид. Писателят нямал представа коя е Дана и я поканил. "Той се приближи до мен и ми каза, че иска да ме покани на рецитал на поеми, той ме уби там, защото обичам стихове. Също така си помислих кой може да се сети да направи такава първа покана? (Смее се)"

Най-специалното от тази първа среща? "Иван не гледа телевизия; понякога, новините, но той е интелектуалец, така че всъщност не знаеше нищо за мен. Чувствах, че за първи път в живота ми бях с някого от нулата, който няма предварително представа за мен и се влюбихме, това наистина беше голям фактор за мен, за да бъде мой партньор, защото винаги търсех някой, който да ме познава като човек, с качества, добродетели и недостатъци."

Дана Гарсия заяви, че любовта й просперира въпреки натоварения й график. "Трябваше да пътувам между САЩ, Мексико и Мадрид."

Иван се влюбил лудо в нея от първия момент. "След месец и половина излизане той ми предложи брак за първи път и отговорът ми беше "не". След това, на шестия месец, той опита отново и аз му казах, че трябва да изчакаме още малко. Той казва, че са били три пъти, но си спомням само два", спомня си Дана. "Кажете ми какъв мъж след като предложи брак и получи "не", продължава да се среща с този човек? Него, Иван, това го прави много специален."

След няколко опита Дана прие предложението на Иван и те се сгодиха, но сватбата не бърза.
"Не е имало сватба заради мен, моя е вината. Преместих датата 70 пъти по различни причини", призна Дана отдавна.

Според биографията му Иван Гонсалес е испански писател, роден в Мадрид през 1975 г. Завършил е висше образование по журналистика в Мадридския университет "Комплутенсе". Дана е почитател на творчеството на Иван. "Той е много интелектуален човек, от когото също научавам много нови неща." Иван Гонсалес е публикувал пътеписа "Други крила" 2005, романа "Музика на корабокрушение" 2011, финалист на награда "Онуба 2010", стихосбирката "Мълчанието на разкъсания свят" 2014 и черния роман "Прегръщане на празна обувка" 2009.

От друга страна, Дана Гарсия ще се завърне скоро в телевизията, но засега не издава много.