сряда, 23 октомври 2019 г.

Вие пожелахте: Мануел Ландета


Името на Мануел Ландета винаги е било свързано с велики продукции, които са обиколили света.


Без съмнение, той винаги е бил човек на предизвикателствата и затова през цялата си артистична кариера участва в програми като "Танцувам за една мечта" и дори беше част от чувственото и противоречиво шоу "Само за жени". Сега можем да го гледаме в новия сезон на хитовия сериал "Господарят на небесата".

- Как би се описал?
Романтичен, влюбен и пристрастен към кариерата си. Много съм емоционален, въпреки че с годините се научих да внимавам какво правя и какво казвам.

- Какво детство имаше?
От малък се научих да преодолявам трудности, имах доста проблеми, от които се учих, въпреки че казвам, че се уча на друг ритъм. Ако исках да направя нещо, трябваше да посветя повече време от останалите, например, в училище нямаше време да ме чакат и аз трябваше да преследвам ритъма на останалите. Последиците бяха, че бях много лош ученик и това се отрази на самочувствието ми, тъй като бях смотаняка на класа и на училището. Това ме направи несигурен и имах сценична паника. До скоро бях много зле при интервюта, не знаех какво да отговарям, говорих много глупости, защото ставах нервен.

- Какъв е балансът за всички тези години в развлекателната индустрия?
В действителност е имало времена на слаби моменти по различни причини. Но частта от баланса, която е положителна, е фактът, че съм работил в това, което ми харесва и продължавам да уча.

- Кое беше най-трудното нещо, с което трябваше да се сблъскаш в света на актьорството?
Въпреки че изглежда невероятно, да преодолееш сценичния страх е непрекъсната битка. Преодолявам страховете си.

- Мислиш ли, че форматът и съдържанието на настоящата телевизия са изместили розовата теленовела? 
Мисля, че една добра история може да бъде разказана във всеки стил. "Розовата теленовела" не е проблемът, а съдържанието и начинът, по който се правят. 

- Смяташ ли, че в един момент класическата теленовела ще се върне и отново ще бъде това, което беше преди?
Има публика за всичко и винаги ще съществуват млади хора по дух и сърце. Розовите истории винаги ще имат публика. Особено харесвам темите, които истински засягат историята, независимо дали е от минала епоха, настояща или измислена.

- Ако трябваше да избираш между кино, театър и телевизия, коя от тях бих избрал и защо? 
Трите са местата, където се чувствам комфортно, но трябва да призная, че там, където наистина ми харесва най-много, е в театъра. Да имаш пряк контакт с публиката и да живееш феномена на тази енергия, която идва и преминава между актьор и зрител, е много пристрастяващо лекарство. 

- Какво мислиш за нивото на производство, което имат платформи като Netflix, Amazon и т.н.?
Много ми харесва. Не непременно всичко, което имат, ме привлича, но трябва да призная, че и тези, и други платформи са поставили летвата много високо и харесвам "борбата" между производителите за получаване на по-добър продукт, където най-големите бенефициенти са зрителите.

- Кое е първото нещо, което ти идва на ум, когато се споменава сериала "Страстта на Исабела"?
Това беше едно от първите ми участия в теленовели. Трябва да кажа, че първото ми участие беше в уикенд теленовела, озаглавена "Където свършва пътя", където главните герои са Рафаел, голям испански певец, и Лупита Лара.

- От всички сериали, в които си участвал, кой смяташ за най-приятен и защо? 
Е, далеч от това, което хората, които ме познават и знаят нещо за моята кариера, могат да мислят, теленовелата, която има много специално място в паметта ми, е "Руби", където влязох във вече напреднала история и заедно с режисьора Бенхамин Кан създадохме много солиден характер и въпреки спорадичните изяви имаше голямо влияние върху публиката, независимо от успеха, който "Руби" имаше. 

- Какво си спомняш от опита си да се състезаваш в "Танцувам за една мечта"?
Дълго, забавно, увлекателно, но и стресиращо танцово състезание, където срещнах много колеги от обкръжението, които изненадаха с танцовите си умения, но преди всичко богатото съвместно съжителстване с всички.

- Едно от децата ти, Иманол, започна в телевизията от съвсем малка възраст и със сигурност беше откритие. Защо реши да се отдалечи от актьорството?
Имаше други влечения и интереси извън артистичната среда.

- Като баща беше ли трудно да посъветваш или понякога да критикуваш работата на децата си? 
И съпругата ми, и аз се опитваме да възпитаме децата си въз основа на ценностите, които трябва да разграничават човешкото същество. В резултат на това имаме деца, които уважават себе си и другите. Що се отнася до критиките към техните представяния като актьори, те винаги бяха, за да стават по-добри и също им казвахме кое е правилно и кое е погрешно. Гледайки ги как се развиват професионално, ни караше да се развълнуваме и ни изпълваше с гордост. 

- Какво можеш да ни кажеш за кариерата си като певец?
Още от млада възраст открих, че имам способности да пея и бях част от хора. По-късно вземах уроци и малко по малко се приближих до една от целите ми, която беше да пея опера. Музиката и пеенето бяха част от живота ми и не мога да си го представя без тях. 

- Какво си спомняш за твоето преживяване в шоуто "Само за жени"? 
Колко са прекрасни и забавни жените. Преживяване, за което съм благодарен, че ми позволиха да изживея. Да излезна на сцената, да слушам крясъците на женската публика и да виждам как емоцията нараства в тях през цялото шоу, несъмнено са моментите на най-голямо инжектиране на моето его, в които ме накараха да се чувствам като супермен, но с напускането на шоуто предизвикателството беше отново да бъда нормално същество. 

- Много хора критикуваха в един момент, че известни актьори изнасят шоу като "Само за жени". Какво мислиш за това?
Има много предразсъдъци и в един момент аз самият мислих, че е неподходящо от страна на моите колеги да правят такова шоу. Когато най-накрая реших да участвам в него, разбрах, че цялата работа се върши с уважение, страст, талант и професионализъм и се постига целта на всяко шоу, която е да забавлява. 

- Каква е целта ти като актьор?
Да работя, да остана в сила и да продължавам да работя до последния ден от живота си. Искам да науча другите на това, което съм научил. Това би било начин да пребъда, като посея моята страст и уважение към сценичните изкуства.

- Какво следва за кариерата на Мануел Ландета?
Винаги съм отворен за нови предизвикателства от всякакъв вид. Искам да създам живи, цветни герои с широк спектър от емоции. Да продължа да пея с моите колеги от "Кавалерите пеят". Част съм от новия сезон на "Господарят на небесата".


5 неща, които не знаете за Мануел Ландета:

- ОБИЧА АРХИТЕКТУРА И ДИЗАЙН
- МАЛКО ХОРА ЗНАЯТ, ЧЕ ИМА ЖЕНА В МОЯ ЖИВОТ, КОЯТО ОТКРАДНА СЪРЦЕТО МИ ПРЕДИ 1 ГОДИНА
- В ЕДИН МОМЕНТ ОТ МОЯ ЖИВОТ ИСКАХ ДА ОСИНОВЯ МОМИЧЕ
- НАВЛЕЗНАХ В СВЕТА НА ШОУБИЗНЕСА КАТО МОДЕЛ В ЕРОТИЧНО СПИСАНИЕ
- В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ НЕ СЪМ ПЛЕШИВ. ТОВА Е ПРИЛОЖЕНИЕ, КОЕТО ПОКРИВА МОЯТА ГЪСТА КОСА ХАХАХА