събота, 19 октомври 2019 г.

Изабела Дамла Гювенилир от "Намери ме": "Често се чувствах зле заради Елиф"


На 5 години животът на сладката главна героиня на "Намери ме" Елиф се промени напълно един ден, докато тя беше със семейството си на сватбата на чичо си.
"Продуцент от сериала ме видя и ми направи предложение да бъда главната героиня", казва тя. Въпреки че родителите й Кая, 57-годишен капитан на кораб, и Юрданур, 50-годишна и собственичка на ресторант в Ню Йорк, никога не са мечтали този път за дъщеря си, те бяха категорични: това беше възможност. Те се преместиха от Съединените щати в Истанбул, за да се впуснат в това приключение, продължило пет години. И обещава повече.

- Как си спомняш първите снимачни дни?
Бях на 5 години и не знаех нищо. Усещах, че играя.

- Какво мислиш за Елиф?
Имаме подобна личност, но тя мълчи, когато вижда, че нещо не е наред, а аз не.

- Мислиш ли, че има деца, които преминават през същото нещо като нея?
Има много деца, които преживяват ситуации, подобни на това, което се случва с нея.

- Защо мислиш, че това се случва?
Защото има лоши и добри хора, които живеят по света.

- Страдаше ли, докато я играеше?
Чувствах се често зле заради нея.

- Кой е виновен?
Баба Алие, защото раздели родителите на Елиф. Бих оставила сина ми да реши кого иска за партньор в живота си.

- Имаше голям успех със сериала. Изплаши ли те популярността?
Ами! Чувствам се наистина щастлива и нищо не ме плаши.

- Искаш ли да продължиш да бъдеш актриса?
Разбира се, ще играя в бъдеще. Вече имам голям опит. 940 серии са повече от това, което много актриси играят през целия си живот. Искам да уча и интериорна архитектура, когато отида в университет.

- Какво най-много ти харесва в работата?
Да ме разпознават хората, когато излизам на улицата. Също така ме впечатлява, когато съм пред камера.

- Какво ти казват на улицата?
Някои искаха да ми дадат милостиня. Вярват, че наистина имам тежък живот.

- Разбираше ли се добре с актьорите?
Да, създадох добри приятелства и все още имам контакт с тях. Научих много от старейшините.

- Не ти ли е трудно да играеш?
В началото да, но вече не. Имам добра памет и когато влезна в усещането за сцената, плача лесно.

- Трудно ли беше да съчетаваш снимките с училище?
Не. Аз съм нормален ученик, добра съм, особено харесвам математиката. И когато съм в училище, съм като всички останали, не съм известно момиче.

- Приятелите ти изпитваха ли ревност?
Понякога. Помогнах на някои да играят малки роли в сериала, защото техните родители ме помолиха.

- Какво ти казва твоето семейство?
Първия път, когато майка ми ме видя по телевизията, се разплака. А баба ми все още мисли, че нещата, които ми се случват, са истински и тя се ядосва на актьорите.

- Каква роля би искала да направиш?
Комедийна.

- Какви хобита имаш?
Играя с приятелите си и най-вече тенис, но имам малко свободно време. Гледам и сериали за деца и чета приказки.