събота, 12 октомври 2019 г.

Тайните за красота и за новата "Руби" на Кимбърли дос Рамос


Само на 27 години и с около 20 теленовели в автобиографията си, венецуелската актриса Кимбърли дос Рамос говори за Марибел в дългоочаквания римейк на "Руби", за тийнейджърския вид, който би искала да забрави, и впечатляващата си рутинна грижа ... а кожа като нейната не се получава за една нощ.


- Как се почувства, когато разбра, че ще бъдеш част от новата "Руби"?
Много щастлива. Когато направих кастинга, не ми казаха точно коя роля е. Беше загадка. По-късно, когато ми изпратиха историята и разбрах, че това ще е Марибел, най-добрата приятелка на Руби, разбира се, че казах, че съм възхитена. Това беше много приятна изненада, това е много емблематичен проект в Мексико и хората го обичаха много по онова време.

- Свърза ли се с Жаки Бракамонтес, която изигра същата роля в оригиналната версия на сериала преди петнадесет години?
Не, все още не, но бих искала да поговоря с нея за това как го е почувствала и как го е изживяла тогава. Очевидно това е римейк и е малко по-различна адаптация. Много неща са променени и героите също. Тя е по-актуална.

- Какво общо имаш с героинята си?
Ние сме напълно различни, имаме общо може би благородното сърце и че обичаме да помагаме на хората и да се отнасяме добре към другите, но останалото не. Марибел е много несигурен човек заради увреждането, което претърпя, трябваше да й ампутират левия крак заради злополука и е преживяла много трудни неща.

- Някоя любопитна случка от записите?
Казвам ви, че по онова време бях супер нервна, хахаха, защото моят сладък 🐴 беше много много неспокоен, както виждате на последната снимка. Имам лице на "искам да сляза СЕГА" 😣, нoooo имах 2 сцени, които да запиша 😒 ... благодаря 😂😜! Хубавото е, че всичко мина добре благодарение на Бог 🙏🏻🙌🏻.


- Коя беше най-голямата ти мечта преди да започнеш в света на сериалите?
Беше много лудо, защото започнах толкова малка, на 4 години, че смятам, че откакто се помня, разбрах, че това искам да правя. Страстите ми бяха актьорско майсторство и моден дизайн, следях много това, което се носеше, дизайните, това привлече вниманието ми.

- Какво научи за модата и стила след толкова години пред камерите?
Да се оставя да се нося повече от героинята, отколкото от собствения си стил, когато работя. Много пъти смесица от това как се обличам в реалния живот с модата на героинята не се получава, трябва да я оставя да се облича и да се гласи такава, каквато е тя, дори и да не ми харесва лично.

- Какъв е стилът ти, когато не работиш?
Харесвам основните цветове: бял, черен и червен. Винаги се опитвам да включа някаква по-модерна тенденция, но на първо място обичам да ми е удобно. Не харесвам тесни дрехи. Обикновено нося дънки, бяла тениска и кецове или, ако излизам, високи токчета. Но стилът ми е много прост.

- Ако можеше да дадеш съвет на теб като тийнейджър, какъв би бил?
На тази възраст обичах да си слагам много грим, да слагам много сенки, за да изглеждам по-голяма, за да мога да влезна на това или онова място и да изглеждам по-възрастна. Бих й казала "не", не си губи време с това, наслаждавай се на кожата си такава, каквато е и без да се налага да показва възраст, която не е. Определено по-малко е повече и е много по-удобно.

- Рутината ти за грижа за кожата е много щателна. От какво се състои тя?
В това инвестирам, защото в нашата работа имаш грим на лицето в продължение на много часове. Приемам го на сериозно. Събуждам се и измивам лицето си с два вида сапуни, след това използвам тоник, след това овлажнител. Редувам продуктите: една седмица използвам една марка, а другата седмица сменям, така че кожата да не свикне със същия продукт и да има по-голям ефект. Имам много чувствителна кожа и като цяло се опитвам да намеря продукти, които нямат много химикали. Когато имам акне, обичам да използвам кремове на Clinique.

- А през нощта?
Махам си всичко! Премахвам грима с две различни средства за отстраняване на грим: първо един гел и след това кърпа. След това тоник, след това измивам лицето си със сапун, ползвам друг тоник и след това нощен крем.

Може ли да кажеш тогава, че си жертва на красотата?
Да, обичам сама да си оправям косата и да се гримирам. Минаха толкова много години, че имам много добра техника, научих всички трикове на професионалистите. Обичам най-много да си гримирам веждите. Аз се грижа за тях сама и ми отнема много, отпуска ме. Смешно е, но съм супер куца с това. Не харесвам татуировки или нещо перманентно, а само грим.

"Използвам това овлажняващо масло за тялото, което помага за предотвратяване на стрии и го редувам с натурално бадемово масло." Bio Oil Skincare

- Кои са твоите икони за стил в момента?
Много ми харесва бразилският инфлуенсър Камила Коелю. Изглежда удобно и божествено с всичко, което носи. Обичам да следя инфлуенсъри и марки, за да съм наясно какви стилове са на мода, пазя изображения на идеи за събития и го използвам много, за да намеря вдъхновение.