петък, 29 ноември 2019 г.

Вие пожелахте: Ана Лайевска


Актрисата, която има повече от 20-годишна кариера, е изправена лице в лице с предизвикателствата да бъде майка и голям професионалист.


Тя започва кариерата си в телевизията с теленовелата "Ще имаме крила един ден" 1997, играейки руска цигуларка. През 2006 г. получава първата си главна роля като Ана Ескудеро в "Двете лица на Ана" с Рафаел Амая и Хорхе Аравена, а през 2008 г. участва в "Скъпа неприятелко" с Габриел Сото, Хорхе Аравена и Кармен Бесера. През 2016 г. се присъединява към актьорския състав на "Без следа от теб", тв сериал с голям успех в Мексико. Миналата година участва в "И утре е ден". 

През 2013 г. Ана започна връзка с бизнесмена Родриго Морейра, за когото се омъжи на 12 април 2014 г. в Морелос, церемония, на която присъстваха най-близките й приятели и роднини. Първородната им дъщеря Маша се появи на бял свят на 9 декември 2017 г., а сега двойката очаква с нетърпение появата на второто им дете, което е момче.

Етапът да бъдеш майка за първи път е нещо невероятно. Ана го описва като различно преживяване. Красиво и сложно, но със сигурност за нея да бъде майка е най-добрият подарък, който ти дава животът. Фантастично е да видиш плода на любовта, която имаш към партньора си, и любовта на майката е напълно различна от това, което се знае за любовта. Любовта на майката трябва да има различно име, защото е по-мощна, по-безусловна. Това е чудо и ти предоставя голямата изненада на живота.

- Какво е да си майка за теб?
Да бъдеш майка ти носи радикална промяна. Това е силна, пълна промяна, която води до твърде много неща, толкова много промени, които не са само промени в тялото, това е ново преживяване. Определено ставаш друг човек и приоритет стават грижите за другия човек. В началото е много трудно. Но имах голяма подкрепа от семейството си по отношение на грижите за дъщеря ми. Много й е приятно да кърмя дъщеря си, да говоря с нея, да бъда с нея, да я мириша, да я усещам  близо, да я виждам да се смее и дори да плаче е нещо, което не заменям за нищо и се радвам още повече, когато съм в компанията на Родриго, съпруга ми. Той е голям татко, помага ми безусловно. Всеки ден е според ежедневните нужди на дъщеря ми и всеки ден научавам нещо ново. Влюбена съм в дъщеря си.

- На какво искаш да научиш Маша?
Искам момиченцето ми да има всички възможни инструменти, за да бъде страхотен човек, затова реших да я науча на руски език. Говоря й сто процента на руски. Испанският е много по-лесен за нея, разбира се, казва няколко думи, но разбира руски перфектно. Маша не обича да бъде заобиколена от камери, въпреки че обича музиката. Щом има снимка или някой иска да направи видео.

- Как разбра, че искаш Родриго да е баща да децата ти?
Познавам Родриго от много години, но си го спомнях. Когато го видях отново, след десет години, ме очарова. В този ден си казах: "Ще се омъжа за този мъж!"

- Какъв баща е Родриго?
Когато стана баща, го заобичах още повече. Подкрепата, която ми оказва като баща и съпруг... не знам какво бих правила без него. Много е обичлив, търпелив, винаги е до мен и до Маша. Не мога да си представя друг за баща на децата ми.

- Как реагира Маша, когато разбра, че ще става кака?
В началото Маша, която е на почти 2 години, не гледаше с добри очи на идеята, държеше се странно, ревнуваше много. Поговорих търпеливо с нея, обясних й, че чакам бебе и че то е в корема ми. Сега пита за него, гали ми корема.

- Кога се очаква щастливото събитие?
През април. Досега минава добре, бях много замаяна и нищо повече, и съм много гладна. 

- Искате ли още деца?
След това бебе не, засега ... Надявам се всичко да върви добре, това е процес ... Така че моето намерение е повече деца не.

- Маша беше малка, когато се върна на работа...
Няма да съм първата жена, която се завърна на работа, след като стана майка. Първо имах възможността да изиграя роля с Хосе Хосе за живота му, а след това теленовелата "И утре е ден". И повече от всичко ми беше любопитно как ще съчетая майчинството с кариерата. Кариерата на актьор може да бъде изключително взискателна. В сериала не съм една от главните героини, но е важна и присъства и това ми помогна перфектно да комбинирам майчинството и работата. 

- Разкажи ни за героинята ти в "И утре е ден"...
Тя е жена с голямо желание да бъде майка, но не може да има деца ... тя среща много младо момиче, което решава да даде дъщеря си за осиновяване и героинята ми е толкова отчаяна, че манипулира момичето, за да я избере и да й даде бебето си да го осинови. В един момент от историята става най-негативният човек и прави живота невъзможен за всички герои в желанието си да сбъдне мечтата си да стане майка. Теленовелата е много свежа и различна.

- В "Без следа от теб" героинята ти също не можеше да контролира емоциите си... 
Тя беше много пристрастена и много тъжна жена, което я караше да взема много лоши решения. Това бе сложен характер, в който трябваше да проуча как действат зависимите и да го предам с точност е голяма задача, която много ми хареса и въпреки че беше много кратка роля, й се насладих много, защото детайлите бяха много добре подготвени и си партнирах с Данило Карера и Адриана Лувие. Беше страхотно преживяване.

- Какво означава за теб да дойдеш още като дете в напълно непозната страна с различна култура?
Ухаеше на приключение! Нямах идея какво е в Мексико и се вълнувах да живея в страна с вечно лято. Бързо научих езика и се адаптирах много бързо. Първото, което ме впечатли и продължава да ме впечатлява и до днес, е разнообразието на плодове, лютивото, любезността на хората и че нещата почти винаги могат да се свършат "утре". Има обичаи, които за мен винаги ще са мистерия, но извън това съм мексиканка в доста неща. Но трябва да приема, че в някои неща никога няма да спра да бъда рускиня. Живея постоянно по два начина, но определено моят дом и основи са в Мексико.

- Появяват се нови актьори всеки ден. Какво правиш, за да си актуална?
Имам добър мениджър, който взема голям хонорар (смее се). Извън шегата мисля, че принадлежа на талантливо поколение актьори, които освен това бяхме в теленовели, които белязаха епохата. Участвах в доста успешни проекти, гледани от много хора. Също така правя всякакви продукции не само телевизия, не само кино или театър, а навсякъде. И накрая мисля, че любовта, с която правя всичко, оставя като личен отпечатък. 

- Сподели ни 3 твои тайни...
Не мога да спя, страдала съм от безсъние почти през целия си живот; пуших дълго време; лесно уча езици.

- Свириш на цигулка...
Не знам какво правя в тв студиата, бъдещето ми беше фокусирано в музиката. Не бих казала, че съм музикант, да свиря на цигулка е навик, който имам от 5-годишна, умея да го правя. Фактът, че си актьор означава никога да не слагаш финална точка на каквото и да е. Има много пътища. Актьорството е да умееш да се възползваш от възможностите. Това е предимството на актьора.

- Играла си с платоничната си любов... Кой е той?
Като малка много харесвах Маурисио Ислас. Всеки има платонична любов. Когато учих в Школата на Телевиса и той играеше в "Прекрасна" с Иран Кастийо. Първата си сцена изобщо в теленовелите по някаква случайност я направих именно с Маурисио Ислас. Първата ми главна роля беше с него. Ходих често във форумите, където снимаха "Прекрасна", да гледам как се случват нещата и Маурисио ме забеляза. Трябваше им една актриса и Маурисио ме предложи. Беше сбъдната мечта.