понеделник, 16 декември 2019 г.

Вие пожелахте: Мариана Торес


Мариана Торес е обикновено момиче, което през почти 20-годишната си кариера и благодарение на женската си интуиция, е участвала в проекти, от които се е учила и е израствала в професионален и личен план.


Първият път, когато Мариана се появява на екран, е през 2002г. в "Като на кино" на тв Ацтека. Именно там прави първите си стъпки в тази професия, която й е дала много. Първата си главна роля получава през 2004г. в "Белинда". По-късно, през 2006г., се мести в Маями, САЩ, където става част от редиците на Телемундо и Веневисион и където е участвала във "Винаги ще те помня", "Чужди грехове", "Заложница на съдбата", "Пожертвани сърца". 5 години след това се връща в Мексико и отново работи за тв Ацтека, но през 2017г, минава в редиците на конкуренцията, където постига голям успех с биосериала "Днес ще се променя" за живота на певицата Лупита Д'Алесио и теленовелата "Ринго" с Хосе Рон.

Влюбена и с планове за сватба, актрисата посреща празниците в най-добрия момент от живота си.

- Каква е Мариана Торес?
Аз съм отдадена на всяка възможност, обичам семейството си, оставям животът да ме изненада. Аз съм прочетен лист, личи ми всичко, не мога да лъжа и мисля, че това е позитивно, защитавам семейството си, приятелите, проектите. Много съм дисциплинирана, точна и отговорна.

- Как стана актриса?
Всичко започна като игра. Едно лято отидох в Мексико Сити на кастинг. Аз съм от Леон, Гуанахуато, бях правила много реклами за кока-кола, Салинас и Рочас, каталози за грим и списания, а след 3 месеца имах кастинг за Дисни, чувствах се като риба във вода. Бях на 13г. В Дисни срещнах Джералдин Басан и Алехандра Ласкано, които след 2 години ми казаха, че търсят актриси за теленовели в Ацтека, затова поисках позволение от Дисни, отидох и направих кастинг за "Като на кино". Макар да имаше успех, смятам, че беше доста зле. По пътя растях и се учих от учителите ми в Дисни и моят коуч Дора Кордеро, докато не навърших 18г. и не получих първата си главна роля с "Белинда". Животът ме е поставял в телевизията много пъти като актриса и като водеща и дори като участник в "Островът". Показах се каквато съм и създадох връзка с публиката.

- За теб кое е най-забавното да бъдеш актриса?
Да можеш да създаваш нови личности, нови ситуации или моменти. Хубавото да бъдеш актриса е да предизвикаш себе си, да бъдеш някоя, която никога не би била и да взимаш някои решения, които никога не би взела.

- И най-трудното?
Мисля, че би бил същият отговор ... създаването на друг човек е сложно, например понякога като актриса трябва да убиеш някого или да изневериш и това е голямо предизвикателство.

- Кое беше най-голямото предизвикателство, с което се сблъска в тази професия?
Вярвам, че е било да направя биосериал и да интерпретирам някой, който съществува и е жив. Трябва да разбереш, че трябва да живееш и да дадеш на заем живота си, за да разкажеш нейната история - това беше най-силното предизвикателство, с което се сблъсках като актриса.

- Разкажи ни за най-трудната ти сцена...
Имаше една, където трябваше да се смея много, трябваше да се подигравам на друг герой и да се смея на глас и това ми коства много работа, защото да се смея е много трудно и още повече да се подиграваш на друг човек.

- Какво пожертва за кариерата си?
Да съм далеч от семейството си. Те живеят в Леон, Гуанахуато и аз от много млада дойдох в Мексико Сити и беше много трудно, защото не съм била във важни моменти до хората, които обичам, като сватби, кръщенета, първи причастия и очевидно искам да бъда, но заради работа не можех понякога.

- Смяташ ли, че това да си красив влияе дали ти се дава роля, или не?
Вярвам, че в много случаи оказва влияние.

- Кой е първият ти спомен от актьорството?
Майка ми гледаше теленовели и помня, че сядах до нея, гледах теленовелите на Талия, Лусеро и много други и им бях супер фен. Обичах да пея, танцувам, играя и да си слагам роклите и токчетата на мама. Ако имаше камера, бях първа. Но никога не съм вярвала, че ще го постигна. Нямах никакви връзки, нищо. Всичко беше неочаквано. Обичах да имитирам и да си играя на певица и актриса и животът ми го сбъдна.

- Как се появи "Ринго"?
Това беше първата ми теленовела след "Днес ще се променя" за живота на певицата Лупита Д'Алесио. За мен беше важно да избера проект, който да е предизвикателство, да е хубава история. Откакто прочетох сценария, видях състава и продукцията се изпълних с много емоции, беше страхотно, първата ми теленовела с Телевиса, най-вече ми хареса голямата химия и връзка, която създадох с Хосе Рон. Също и че боксът играе важна част в историята, тъй като е спорт с голяма дисциплина, отдаденост, страст.

- Разкажи ни за химията с Хосе Рон...
Беше страхотно, вече се познавахме и това ни помогна много, защото бях потвърдена за теленовелата и на следващия ден започнахме да снимаме. Така че това приятелство с Хосе беше важно. В сцените се разбирахме много добре, той е голям колега, дисциплиниран, отдаден и съм благодарна, защото това заразява.

- Кое ти хареса най-много в героинята ти Хулия?
Героинята ми може да изглежда лошата в историята, защото се бори за това, което иска, но е жена, която греши, истинска е. Има повече от осемгодишна връзка и е на път да се омъжи, но когато среща Ринго (Хосе Рон), усеща, че вече не усеща същото към половинката си. Много е смела, признавайки го и казва: "Не изпитвам вече същото, искам да съм щастлива заради себе си, а не заради останалите".

- Преди това спечели зрителите с ролята на Лупита Д'Алесио. Как успяваш да различиш всяка роля, която играеш?
Предизвикателството, първо, беше да се отърся от цялото това напрежение и да се откъсна от ролята на Лупита. Минаха две години, а хората все още си спомнят този сериал, за мен беше предизвикателство да се видя различно и това ме правеше неспокойна и нервна, но с помощта на режисьорите беше по-лесно. От друга страна, беше необходимо в "Ринго" да не ме приемат като лошата, която има годеник, но е влюбена в друг. Това беше основното предизвикателство за мен.

- Да дадеш живот на силна героиня като Лупита с различни нюанси, не е лесно. Как се подготви?
Не беше лесно, защото говорим за най-добрата изпълнителка на Мексико, но вземах уроци по имитация, за да направим музикалните сцени. Проучих концертите й. Госпожата даде едно интервю за живота си и на тази база бе написан сценарият и ми дадоха този материал да го анализирам. Вземах уроци по пеене с треньор, проучихме всеки детайл от живота й, отношенията с децата й и хората около нея. Мислех, че ще се срещна с нея, исках да поговоря с нея, но не стана. 

- Запозна ли се все пак с Лупита Д'Алесио?
Чак на края на записите, беше много доволна, развълнувана и благодарна за обичта, която вложих в реализирането на героинята и уважението, с което я направих. Този сериал беше много важен в кариерата ми. Пораснах с него.

- Кога би отказала дадена роля?
Много е любопитно, защото при нас жените интуицията е много силна, а аз й обръщам голямо внимание. Предлагали са ми проекти, където съставът и историята са били невероятни, но има нещо, което не ми допада, нещо което ме прави неспокойна и тогава се замислям какво става, защото един проект или изобщо това, което правиш, трябва да ти доставя радост, емоция, трябва да има предизвикателство, много е лесно да останеш на удобно, всеки проект с времето си.

- В кой жанр би искала да навлезнеш?
Повече съспенс да има, бих искала пак да играя в комедия, това са много благодатни роли. В актьорството трябва да се променяш и да правиш от всичко.

- С кой актьор или актриса би искала да споделиш екрана?
Бих искала някой ден да работя с Гаел Гарсия, мисля, че той е страхотен актьор.

- През 2018г. получи наградата на Tv y Novelas Мексико за най-добра актриса. Какво означава това за теб?
Не можех да повярвам. Не чакаме признание, не работа за признание, но е приятно, подарък от живота, който ме мотивира да продължавам напред, да раста и да давам максимума във всички проекти.

- Почти 20 години кариера... На какво си се наслаждавала най-много през тези години?
На всичко. Сега мога да кажа, че актьорството ми харесва повече от всичко. Харесва ми да мога да създавам, да живея и усещам различни неща, тази част на трансформация ме очарова дори ако трябва физическа промяна, нямам проблем с нищо, не се страхувам да се обръсна или да отслабна, мисля, че е част от тази професия, отдавам се изцяло на ролята. Воденето те приближава повече до публиката, а и се показваш каквато си, това създава по-директна връзка с хората. Отидох чак в "Островът" и мога да кажа, че всеки проект те учи на нещо. Отворена съм към всичко и се ръководя от сърцето, от тялото ми... Обичам да се предизвиквам, да се уча, е, има неща, които не ми се получават, но всичко е учене.

- В какъв момент от живота си се намираш?
Много съм спокойна, наслаждавам се на труда си от толкова много години. Сега съм си дала време за мен, често забравяме за нас самите заради работата. Радвам се на половинката си, на семейството си, без да забравям напълно работата очевидно, сега съм в кино салоните с филма "Сватбата на баба".

- Разкажи ни именно за този филм. Как дойде тази възможност при теб?
Дойде в доста неочакван момент. Маестро Франко, един от продуцентите, се свърза с мен, не направих никакъв кастинг, никакви проби, получих директно покана и съм благодарна, защото рядко се дава такава възможност. Развълнувах се много, това е първият ми филм с хора, които познавам, хора, които обичам, които са ми приятели и героинята ми също ми хареса, защото е различна от предишните ми роли. Много съм щастлива.

- Ти си една от малкото актриси, които са работили в най-важните компании за теленовели. Какво следва за теб?
За четирите най-важни, не мога да повярвам. Знам, че ще дойде ново предизвикателство, когато трябва да дойде. Засега съм спокойна, не търся проекти, фокусирана съм върху личния си живот. Много малка отидох в столицата и не съм спирала да работя и сега приоритет е семейството. За щастие, толкова години съм работила и сега имам шанс да избирам.

- Физически какво харесваш най-много в себе си?
Очите.

- И най-малко?
Мисля, че приемам себе си такава, каквато съм. Очевидно има неща, които човек винаги може да промени и подобри, но аз съм добре и се чувствам добре така.

- Каква е рутината ти за красота?
Мисля, че е много важно да си хидратирана. Ето защо правя процедури за кожата, използвам слънцезащитен крем и се грижа за лицето си, защото понякога не обръщаме внимание да се грижим за себе си и това е нещо много важно. Истината е, че обичам да инвестирам в кремове и други процедури.

- Има ли нещо, което никой не знае за теб?
Че съм много неорганизирана.

- Кое е твоето мото?
Има причина нещата да се случват така - това е моето мото. Всичко е перфектно и се случва, защото трябва да се случи.