понеделник, 30 декември 2019 г.

Клаудия Алварес стана майка


Клаудия Алварес и продуцентът Били Ровзар станаха родители рано сутринта на 26 декември.


Актрисата роди красиво момиче на 26 декември в 00:52 ч., което носи името Кира Ровзар.

И актрисата, и съпругът й споделиха нежна снимка в социалните си мрежи, за да споделят щастливата новина с послание, пълно с любов и щастие.

"Аз съм мама !!!! Аз съм мама !!! Ааааааааааааааз съъъъъъъъъъммм мамaaaaaaaaaaaaa !!!
Сутринта на 26 декември се роди моят живот, няма думи, които да изразят какво е да имаш в прегръдките си малко човече, което идва от най-дълбоката любов! Слава Богу, благодаря ти, Били, че си моят екип, домът ми, целият ми живот! Бебето ни се роди и с него се родихме и ние !!!", написа гордата майка, за която това е първо дете, докато за Били - трето.

claudia-2

Честито!