четвъртък, 5 декември 2019 г.

Берен Гьокйълдъз: "Аз съм актриса на снимачната площадка, но навън всички сме равни"


Берен Гьокйълдъз e родена на 29-и септември 2009 година в Истанбул, Турция.

В момента малката красавица е на 10 години и е зодия Везни. 

През 2014 година очарова публиката с героинята си в сериала "Семейството на съпруга ми" и въпреки че тогава е на 5 години, успява да впечатли всички с таланта си. 

През 2016 година е избрана да изпълни главната роля в сериала "Майка", който премина с голям успех в ефира на bTV. През 2016 година е удостоена с награда за най-добро дете-актьор заради участието си в "Смях, смях с деца", а през 2017 година получава същата награда заради ролята на Мелек/Турна в "Майка". 

Специално Джансу Дере (Зейнеп от "Майка") ѝ връчва статуетката, като Джансу дори се разплаква, прегръщайки Берен.

През 2018-2019 г. Берен се снима в хитовия сериал "Дъщеря ми", където си партнира с талантливите Буура Гюлсой (Фатих от "Любов от втори опит") и Лейля Лидия Туутлу (Дерин от "Сърцето на града").

Берен може да се похвали със значими роли в няколко телевизионни продукции, за участието си в които печели четири престижни награди. За участието си в сериала "Майка" получава завиден месечен хонорар от 20 000 турски лири. Споделя, че най-трудно ѝ е било заснемането на сцената, в която екранната ѝ майка Шуле я завързва в чувал и я изхвърля на улицата. "Бяха пробили много дупки отзад, за да мога да дишам. Докато бях вътре, тайно си похапвах пуканки, а през цялото време до мен беше психоложката Демет.."

Майката на Берен споделя, че малката е проговорила, когато е била на годинка. "Знаеше всички реклами и повтаряше репликите."

Майката и бащата на момиченцето са млади хора – тя на 32, той на 36 години. Мине Гьокйълдъз е посветила цялото си време и грижа на дъщеря си, след като тя започнала да се снима. Родителите записват Берен в една агенция и актьорската кариера на детето стартира със снимането на реклама, а после я забелязват и различни режисьори. Заради участията на Берен семейството се мести от Анкара в Истанбул. Родителите ѝ много внимават нейният режим да бъде балансиран между училището, снимачната площадка, спорта и времето за игри. А с желанието им се съобразяват и продуцентите, които планират щадяща програма за малката звезда. Като всяко дете и Берен обича да играе, което за нея е по-важно дори от спането.

- Ти си победителка!
Много съм щастлива, особено когато виждам, че усилието, което положих в "Майка", си заслужаваше.

- Смяташ ли, че е трудно да се играе?
Не, харесва ми. Не ми е трудно да уча сценария.

- Накара ли те да страдаш много това да се поставиш в кожата на Мелек?
Изиграх я, знаейки, че това е роля, затова не ми беше зле. Но знам, че има много деца, които живеят като нея, и това ме натъжава. Надявам се, че хората са били съпричастни, гледайки сериала.

- Познаваш ли някое дете като нея?
Не, но ако имах такава приятелка, щях да й кажа да не е тъжна, да продължи да живее и да се бори и че винаги ще я подкрепям.

Beren en Madre- Какво те изненада най-много, докато записваше сериала?
Един ден се подготвяхме за дъждовна сцена и тогава започна да вали (смее се).

- Как се разбираше с Джансу?
Обичам я, научих много от нея и се забавлявахме. Нейното майчинско състрадание и привързаност ме накараха да чувствам, че тя е до мен винаги.

- А с останалите актьори?
Всички бяхме съвместими и приятелски настроени. Хареса ми да работя с такава актриса експерт като Вахиде Перчин, с Беркай Атеш, Гонджа Вуслатери (Шулe) и всички останали.

- Получи няколко награди за "Майка". Как се почувства?
Наградите ме развълнуват. Много съм благодарна.

- Какво ти харесва от това да си актриса?
Всичко, защото семейството ми винаги е избирало проектите с голяма грижа. Искам да продължа и като голяма и бих искала да играя танцьорка.

- Какво ти казват приятелите ти?
Ние не говорим много за това. Ние просто обичаме да играем и да се забавляваме. Аз съм актриса на снимачната площадка, но всички сме равни навън.

- И родителите ти обичат ли да те гледат?
Отначало се вълнуваха много, сега вече са свикнали. Прави ме щастлива да видя колко са горди с мен.

- Какъв е твоят ден?
Аз ходя на училище през седмицата и нямам време за много повече. Но на почивки правя всичко, което искам.

- Кои предмети най-много харесваш?
Науки и социални науки.

- Познаваш ли Испания?
Чувала съм за нея, но бих се радвала да я посетя. Оттам получавам много съобщения.

- Коя е любимата ти играчка?
Къщата на куклите.

- И любимата ти храна?
Паста със сос от чесън.

- Какви хобита имаш?
Да играя на улицата, да пазарувам и да гледам филми, като "Mоето малко пони".

Beren padres

Eджер и Mинe, родители, които залагат на таланта на дъщеря си
Берен е единствената дъщеря на Еджер и Мине, машинен инженер и адвокат, завършила "Човешки ресурси", които никога преди не са имали връзка със света на изкуството. Когато видели таланта на дъщеря си за актьорството, те не са се замислили и са оставили работа и семейство в техния град, Анкара, за да се преместят в Истанбул и да потърсят възможност.

- Как понасяте успеха на дъщеря си?
Много сме горди да видим, че това, което прави, е триумф. Въпреки че винаги сме до нея, се вълнуваме, когато я виждаме на екрана.

- Искахте ли тя да бъде актриса?
Ние я подкрепяме, защото смятаме, че има талант.

- Обича ли да играе?
Никога няма да й позволим да прави нещо, което не й харесва.

- Кое е най-трудната част от това приключение?
В допълнение към актьорството, Берен трябва да учи. Опитваме се винаги да постигаме този баланс. Понякога е малко уморително да управляваме всичко.

- Каква е Берен?
Тя е трудолюбиво, дисциплинирано и чувствително момиче. Нейното детство ще бъде много по-различно от това на другите деца ... Ние правим всичко възможно да се уверим, че прави всичко, което желае, за да не чувства в бъдеще, че нещо е загубила.

- В кой сериал ви хареса най-много?
Всичките й проекти са прекрасни, защото зад всеки от тях има много здрава работа. Но този, който имаше най-голямо въздействие върху хората, без съмнение, беше "Майка".

- Какво си помислихте, когато видяхте, че беше и наградена за работата си?
Много е вълнуващо дъщеря ти да получава награда. Но дори да не й бяха дали този вид признание, ние ще бъдем също толкова горди с нея.

- Как виждате бъдещето й?
Въпреки че искаме нейните решения да я доведат до голям успех, независимо какво ще се случи, ние винаги ще бъдем до нея. Най-важното за нас е, че тя е доволна от положението си, каквото и да избере.