понеделник, 30 декември 2019 г.

Вие пожелахте: Давид Сепеда


Давид Сепеда е един от най-търсените от продуцентите и обичани от публиката мексикански актьори.


От дебюта си през 1999 г. в тв Ацтека Давид Сепеда успя да спечели обичта на публиката със своята харизма и смирение. "Заложница на съдбата", "Капризи на съдбата", "Желязната дама", "Силата на съдбата", "Бездната на страстта", "До края на света", "Трите лица на Ана" и "Да обичаш без закони" са някои от най-запомнените му истории.

През 2009г. дебютира за Телевиса с "Капризи на съдбата", а през 2019г. се присъедини към Телемундо с "Доня Сандовал 2". Давид Сепеда е готов за големия си дебют сега с испанската телевизионна компания от Маями. Актьорът разкри, че този нов етап в живота му е на път да започне и ще бъде редом до важни и известни колеги в една от най-очакваните теленовели през последните години.

Що се отнася до личния му живот, Сепеда има почти десетгодишна връзка с актрисата и модел Лина Радуан, но е изключително ревнив към връзката си и не споделя абсолютно нищо в социалните мрежи.

- В какъв етап от живота си се намираш?
В етап на благодарност към публиката, в професионално отношение съм доволен от героите, които съм изиграл, имам глад да изпълня силни герои, сложни и завладяващи, това е голямо предизвикателство като актьор. В личен план съм здрав, слава Богу. Чувствам се късметлия, че имам семейство, което ме подкрепя и работен екип, с който сме все по-координирани.

- Как би се описал?
Аз съм дисциплиниран, упорит, весел и оптимистичен човек; когато ставам, благодаря на Бог, че ми дава възможност да живея още един ден.

- Какво ти липсва най-много от Сонора, родния ти град?
Семейството ми. Винаги имам големи спомени от детството си там, от тийнейджърските години и част от младостта ми. Град, към който изпитвам голяма любов, изживях прекрасни моменти, оттам идват моите корени и възпитание. Това е магичен град.

- Какъв искаше да бъдеш като дете?
Като дете винаги съм мечтал две неща: едното беше да се състезавам в някой спорт, а другото - да съм на сцената.

- Кога реши да станеш актьор?
От малък се опитвах да отида в Мексико да пея и играя. Още от малък исках, но родителите ми ме мотивираха да се подготвя, за да завърша университета и след това да се занимавам с актьорство и така стана. Завърших право и когато бях на 17г. се запознах с човека, който сега е мой мениджър, Хесус Гутиерес, който тогава беше мениджър на Рики Мартин, той ме подкани да се подготвя и в бъдеще да го потърся.

- Пееш ли под душа?
Да! Именно там пея най-много. Наистина ми харесва тази част, освен че вече няма много време и там слушам моите песни и ги преглеждам, дори импровизирам, сменям текстове. Играя си много.

- Твоят любим момент от деня...
Аз съм нощна птица. От 10 вечерта нататък имам повече енергия и ми струва повече да спя, но това е само от гледна точка на графиците, защото наистина се наслаждавам на всичко, което правя.

- След успешната ви двойка в "Бездната на страстта" (2012), отново работиш с Анжелик Бойер в "Трите лица на Ана". Този път обаче гаджето на актрисата, Себастиан Рули, също участваше в мелодрамата... Влияеше ли ти по някакъв начин, че двамата са двойка в реалния живот? И как се работи с Aнжелик?
Свързано изображение
За втори път работихме с Анжелик. Ние вече участвахме в "Бездната на страстта" и си имахме доверие. Анжелик е много уважителна, отговорна и въпреки дългите дни на запис винаги показва най-добро отношение. Това, че със Себастиан са двойка, няма абсолютно никакво влияние, защото и тримата сме професионалисти. Всеки дава живот на един герой и единствената ни отговорност е, когато сме на снимачната площадка, да го правим по най-вълнуващия начин и винаги се ръководим от ръката на нашите режисьори. 

- Какво те привлече в "Двойният живот на Естела Карийо"?

Това бе голяма възможност, падна ми се герой, който не бях правил дотогава. Всеки актьор би се чувствал привилегирован да го изпълни, сложен е заради характеристиките му и неговта същност. И двамата сме северняци и музиканти, гледаме на любовта по определен начин.

- Как се работи с Ариадне Диас?
Превъзходно. Тя е супер отговорна, очарователна, голям професионалист. Беше страхотно да работя с нея и с целия екип.

- С кого се забавлява повече?
С всички, имаше страхотна хармония в актьорския състав. Данило Карера и Ерика Буенфил се забавляваха много. С Ариадна се смях много, имахме много специално единомислие. Колкото и да е труден животът, мисля, че имаме щастието да правим това, което харесваме, всеки ден и трябва да знаем как да се наслаждаваме.

- Как изживя успеха на "Да обичаш без закони"?
Успехът идва от един талантлив продуцент, с голяма визия, какъвто е господин Хосе Алберто Кастро, той търси големи сценаристи. Първият сезон беше истински успех, вторият също вървеше добре.

- Как се чувстваше в тази продукция?
Голям късметлия. Чувствах се много уверено с този нов телевизионен проект. И за разлика от останалите ми колеги, аз разбирах много от термините, които героят ми използва, и това ми помогна много, за да дам реализма, който се изисква в историята. Учих право в университета в Сонора, но никога не го упражнявах, защото години по-късно разбрах, че това, което искам най-много, е да играя. Днес не съжалявам, че го направих. Тази история ме накара да видя, че въпреки че не се посветих на юридическата професия, съм способен на всичко, за да защитя някого.

Резултат с изображение за david zepeda y ana brenda- Отново си партнираш с Ана Бренда, с която работи през 2009 г. в успешната мексиканска мелодрама "Капризи на съдбата", която бележи дебюта ти в Teлeвисa. Какви спомени пазиш от онова време?
Носи ми прекрасни спомени с госпожа Карла Естрада, която повярва в мен и ме заведе в тази прекрасна компания, която е Teлeвисa, която отвори вратите за толкова талантливи хора, продуценти, изпълнителни директори, режисьори и актьорски състави. Това беше голяма стъпка в моята артистична кариера. Срещнах страхотни колеги, сред тях това момиче, Ана Бренда, което по онова време беше момиче, добре де, все още е момиче, но малко повече жена. По онова време нашите герои наистина имаха малко отношения. Аз се посветих на това да правя живота невъзможен на Жаклин Бракамонтес и Уилям Леви. Тук се борим да затвърдим любовта си. Пазя илюзията, която имахме, когато стартираше Ана Бренда и когато тръгвах в Teлeвисa. Винаги е била очарователно, дисциплинирано момиче.

- Тази година напуска Телевиса. Без съмнение, силно решение ...
Много съм щастлив наистина. Много се вълнувам от това голямо предизвикателство, което започна, с Teлeмундo. Започвам с голямо предизвикателство, към което съм запален, и след като бях поканен да участвам, ми даде голямо вдъхновение да бъда част от него. Обичам възможностите и че вярват в мен. Ще направя съвсем различен персонаж от това, което правех в последните теленовели с Teлeвисa.

- Беше ли сложно да вземеш решението?
Не, бях много щастлив веднага щом ме повикаха за такъв важен проект. Не ми харесва да имам съмнения за това. Когато проектът е добър, аз съм най-щастливият да предприема тази стъпка. Те ми дадоха елементите да направя тези промени. Освен това ще направя характер, голям и сложен. Сърцето ми каза, че тук, в Телемундо, е моят път.

- Трябваше ли да се преместиш в Маями?
Тази теленовела, за щастие, се снима в Мексико Сити и Акапулко.

- Ти ли си главният герой?
Това е много особен триъгълник между Арасели Арамбула, Карлос Понсе и мен.

- Давид, как би описал "Доня Сандовал 2", която излиза скоро?
Донята е интензивна, чувствена, насилствена, интелигентна, пълна с екшън.

- Кой беше най-веселият на снимачната площадка?
Арасели. Тя е невероятно забавна и остроумна. Има какво да каже в точния момент. Винаги има шеги, страхотна е.

- Няма ли вероятност след това да си в "Да обичаш без закони"?
Може би ще има сезони три и четири. Има големи възможности.

- Какво ти дава музиката, другата ти страст?
Когато си на сцената, чувстваш невероятна енергия и можеш да стигнеш до неочаквани места. Музиката прониква в душата и остава завинаги.

- Много си бил критикуван за това амплоа, как го понасяш?
Музиката не е прищявка, а истинската ми страст. Мисля, че критиката винаги те прави по-добро човешко същество и по-добър артист, защото те принуждават да се подготвиш повече.

- Кой е твоят модел за подражание?
Без съмнение, баща ми. Той е джентълмен, много чувствителен, наблюдателен и винаги знае кога да млъкне.

- Какъв е животът ти извън прожекторите?
Правя малко упражнения, стоя си вкъщи с кучетата, семейството и приятелите. Познати имам много, но приятели малко и затова обичам да съм с тях, винаги съм в контакт с моя екип, обичам да съм малко самотен, обичам плажа, животните, спокойствието.

- Разбивали ли са ти сърцето?
Да. Процесът на личните взаимоотношения е сложен. Понякога човек наранява, а друг път е наранен. Това е част от живота.

- Какво е грешното мнение, което публиката има за теб?
Хората мислят, че съм сериозен, но като ме опознаят, виждат, че обичам да се шегувам. Аз съм като дете.

Говореше се, че връзката му с актрисата Лина Радуан е приключила често се коментира сексуалната му ориентация.
"Нито съм гей, нито съм бисексуален. За мен няма нищо по-красиво от жените. Нищо. Не съм приключил с приятелката си Лина Радуан и не сме спрели да живеем заедно, защото никога не е било така. Винаги е живяла с майка си."