понеделник, 23 декември 2019 г.

Вие пожелахте: Алехандра Ласкано


Омъжена и щастлива, актрисата се връща към света на теленовелите след известна пауза в кариерата си.


След няколко последователни години оглавявайки успешни теленовели като "Бедната дяволица" (2009), "Валерия" (2008) и "Заложница на съдбата" (2007), където си партнира с мексиканския актьор Давид Сепеда, през 2015 г. Алехандра Ласкано взе решение да се отдалечи за известно време от света на актьорството, поне от тежките дни на записване, което включва продуцирането на мелодрама, за да може да изпълни други мечти на лично ниво, като например да се омъжи и да може да се наслади на компанията на съпруга си. Сега, четири години по-късно, мексиканската актриса обяви, че е готова да възобнови кариерата си със същата илюзия, както винаги.

- От няколко години не те виждаме по телевизията. На какво се дължи отсъствието ти?
Омъжих се преди 3 години и се наслаждавах на този етап. Да, правех проекти, но не толкова дълги и с толкова тежки обаждания, каквито са в сериалите. Направих програма за водене за Ацтека и правех театър.


- Индустрията е доста променена. Трудно ли ти е да оглавиш отново теленовела?
Истината е, че е много променена и фактът, че такива продукции вече не се произвеждат в Ацтека, ни отнеха един източник на работа. Сега, когато се връщам на кастинги, беше сложно, защото сме толкова много актьори, че конкуренцията е по-силна. В моя случай ние сме повече актриси, които се явяват на кастинг за една и съща героиня, докато преди бяхме 7 актриси или 10, а сега сме двойно повече. Сега има много сериали, в които концепцията на главния герой вече не е толкова маркирана и всички герои имат тежест и са важни и оглавяват собствените си истории, в този смисъл аз не съм затворена да правя и други видове героини, дори да не е главната, т.е. стига да е интересна и да има тежест в историята.

- Като главна героиня на много от тях... какво мислиш за трансформацията на теленовелите през последните години?
Все още има традиционни сериали, в които има база - главни герои, антагонисти и актьори, но те са много малко. Мисля, че като индустрия трябва да вървим напред със света и с това, което публиката изисква. Сега има толкова много платформи и опции, които можем да виждаме и да имаме достъп до тях толкова лесно, че смятам, че трябва да се развиваме и да правим различни неща и това се опитваме да правим малко по малко, но аз вярвам, че трябва много да растем и да си дадем възможност да изживеем повече различни истории.

- Една от най-добрите ти роли е тази в "Заложница на съдбата", където си партнира с актьори, които днес са доста популярни. Какво помниш от този етап?
Резултат с изображение за alejandra lazcano
Да, беше невероятен етап, много ми хареса. Много неща се случиха по това време, за първи път щях да живея напълно сама и то в друга държава, пораснах много и създадохме много прекрасен актьорски състав, всички се разбирахме прекрасно и хората от продукцията бяха невероятни, те бяха моето семейство за 9 месеца. Беше страхотно преживяване.

- От всички теленовели, в които си участвала, коя е най-специална за теб?
Най-специалната беше "Бедната дяволица". Това беше първата теленовела, в която участвах в Мексико, направихме страхотен екип всички, както актьорски състав, персонал, продукция, бяхме красиво семейство и беше прекрасен персонаж за мен. Към днешна дата хората продължават да ми казват "дяволица" на улицата.

- В "Пътища към Гуанахуато" (2015), последната ти роля засега, играеш за първи път лошата...
Мария Клара е героинята, която ми даде възможността да покажа още едно лице. Обичам тази героиня, защото като цяло тук не са типичните клиширани герои на "лошият е лош" или "добрият е добър", тук главният герой е лош, има много човешки характери, които реагират на нещата, които ни се случват и има последствия.

- Започваш кариерата си на актриса като дете...
Започнах на осем години в реклами и на 10 влязох в Ацтека. Сега, на 34 години, вярвам, че страстта ми към актьорството нараства ... колкото повече проекти правя, толкова повече ми харесва, толкова повече искам да експериментирам, да опитвам други героини .. Мисля, че е като моя зависимост, това е, което обичам и което искам да правя цял живот.

Резултат с изображение за alejandra lazcano
- Какъв беше животът ти, израствайки на снимачните площадки? 
Като малко момиче беше тежко, защото родителите ми ми разрешиха, но при условие, че продължавам с училище и им давам добри резултати и че няма да се проваля или да повторя година. Беше тежко, защото трябваше да си водя бележки и трябваше да уча, докато бях на снимачните площадки и където също трябваше да преглеждам текстовете си ... беше сложно, но бях щастлива като записвах, така че не ми повлия толкова много. Майка ми винаги ме придружаваше на записите. Тя винаги беше най-младата и моите колеги актьори ми помагаха с бележките и ученето. Беше много готино, въпреки че ​​също пропускаш социалния живот, който има едно дете. Бях щастлива през това натоварено детство.

- Как се определяш в този етап от живота си, в който си сега?
Като много силна жена, която става толкова пъти, колкото е необходимо, борец и нетърпелива да се върна да правя това, което обичам - да играя.

- Какво е останало от онази млада жена, която започваше с голямо вълнение тази кариера?
Тя все още е пълна с ентусиазъм да открие какво я очаква, каква героиня или каква история ще разкаже. Това, че съм отсъствала известно време, но не съвсем от телевизията, не означава, че се пенсионирам или че вече нямам мечтите и илюзиите, които имах, когато започнах, все още ги имам, само че имах и други илюзии и мечти, които сбъднах, като да съм до прекрасен мъж, който сега е мой съпруг.

- Кой е той?
Казва се Марио Сардиня, не е от артистичните среди, но с него се чувствам много добре и в крайна сметка това е най-важното - и двамата да сме добре и да се допълваме един друг.

- С кой проект или героиня би искала да се върнеш в телевизията?
Бих се радвала да се върна с персонаж, който ме предизвиква като актриса, с голяма сила, с герой, който е необичаен и какъвто хората не са свикнали да виждат.

- Би ли се снимала в наркосериал на Телемундо?
Да, истината е, че не съм затворена за никакъв вид история или героиня.

- Какви са следващите ти стъпки в професионален план?
Да продължавам да се подготвям и да възобновя кариерата си, за да продължа да раста като актриса. Сега чакам да ми потвърдят за един проект, но все още гледам и други, защото в тази кариера нищо не е сигурно. Знам само, че проектът, който е за мен, ще бъде правилният и този, който трябва да бъде.






С Ламбда Гарсия са добри приятели