четвъртък, 26 декември 2019 г.

Катерин Сиачоке иска пак да е... лошата


Една от емблематичните злодейки от теленовелите споделя каква иска да е следващата й роля.


Въпреки че през последните години кариерата й бе белязана от доня Хилда, героиня, която играеше между 2016 и 2019 г. в успешната теленовела на Teлемундо "Без силикон ДА има рай", известна още като "Краят на рая", мнозина си спомнят, сякаш беше вчера, различните и запомнящи се злодейки, които Кати изпълняваше в многобройни испаноговорящи мелодрами като "Земя на страстта", "Чужди грехове", "Изпитание на любовта" или "Кралица на сърца".

"Невероятно е и много благодаря на зрителите. Във всички теленовели има няколко злодейки и да продължават да мислят, че аз съм любимата им злодейка за мен е прекрасно и ме изпълва с емоция", казва 47-годишната колумбийка.

Но дали сега съпругата на Мигел Варони ще се насърчи да се върне да прави злодейки? "Харесвам хубавите роли и ако тя е злодейка - по-добре, защото хората биха били щастливи", признава през смях. "Харесва ми да е героиня с характер и се надявам да е по-силна от Доня Хилда по отношение на характера", добавя тя.

Докато се появи този нов образ, актрисата се надява да си почине малко от снимачната площадка, тъй като през последните години едва успяваше да си поеме въздух. "От три години и половина записвам тази сага "Без силикон ДА има рай", така че трябва да си почина малко, да съм вкъщи, малко да се обогатя, за да започна друг проект, който продуцентите и моят Бог ще определят кой е най-правилният за мен."