вторник, 24 декември 2019 г.

Ирина Баева и Габриел Сото ще прекарат първата си Коледа заедно


След доста напрегната година, в която имаше всякакви емоции, Габриел Сото и Ирина Баева затварят 2019 г. заедно и по-влюбени от всякога.


Актьорите изразиха, че са много щастливи и благодарни на живота, че имат любов, здраве и работа, тъй като и двамата са част от успешната теленовела "Сам с деца" (Soltero con hijas).


Двойката ще прекара първата си Коледа заедно и затова искаха да разкрият какво ще си дадат в тези важни за тях дни. В интервю за сайта на канал "Las Estrellas" актьорът разкри, че приятелката му има много специално място в сърцето му, така че тази година той ще й подари много, много любов.

"Тя е моята приятелка, най-добрата ми приятелка, целият ми свят, тя и дъщерите ми са всичко за мен. Пожелавам й много любов, много мир, много здраве, невероятни планове идват за нас като двойка, много работа и най-вече ще й дам цялата си любов за цялата година", каза той.

Докато Ирина Баева, гледайки директно в очите на любимия си, каза: "Много здраве, защото това е основното нещо и какво ще правя без теб?"

Освен това актрисата каза, че партньорът й е "най-добрият мъж в света, заслужаваш всичко и аз ще направя всичко, за да те направя най-щастливия".

Актьорите също изразиха какво означава за тях да завършат тази 2019 година. "Винаги съм смятала, че няма по-добро нещо за започване на годината и рождения ден работейки, защото както се казва в Русия: "Както посрещнеш Нова година, така ще я прекараш", затова смятам, че това е чудесна поличба и освен това тази теленовела е страхотна".

От своя страна, Габриел Сото благодари на зрителите за привързаността към неговия герой Николас Контрерас. "Виждайки рейтингите ни изпълва с радост и мотивация (…) не просто това ще бъде обикновена нормална година, но и ново десетилетие, ние започваме 2020 г. с благословия, работа, любов и много планове за бъдещето", заключи Сото.