петък, 6 декември 2019 г.

Николас Пратес за "Сто години сън", сърфа и любовта


Николас Пратес е в екстаз. Дебютира на три годинки в "Обетована земя". 15 години след това се връща на сета, а миналата година актьорът изживя страхотен момент в кариерата си: оглави за първи път теленовела - "Сто години сън" и не криеше радостта си.


"Това беше подарък за мен. Този герой се появи в даден момент. Изглежда, че когато започнах да правя Самука, всичко ми падна в живота." Самука е роден и израснал в енорията Ó, един от най-старите квартали на Сао Пауло. Богат, властен и влиятелен, предприемачът не е загубил своята същност, освен че е обикновен и много справедлив. Николас затвърждава принципите на героя:

"Беше страхотно преживяване за учене, защото ме кара да узрея много като човек заради ценностите, които има. Характери като него са ключови в показването на избор за хората над парите. Самука ми дава страхотно усещане за човечност и справедливост. С всеки запис излизам с различен урок. Всеки ден, всяка минута на снимане е много важна."

Привърженик на сърфирането, Самука вижда как животът му се преобръща, когато намира Марокас (Жулиана Пайва), замръзнала на плажа Сантос. И ако връзката им обещава да обърка живота и най-вече сърцето на героя, зад кулисите настроението е най-доброто:

"Първите записи са много забавни, актьорският състав е много готин. Партньорството с режисьорите е уникално. Ние сме много близки и вярвам, че това е основата за правенето на работа, която ще бележи живота на хората."

За да влезне в образа на предприемача, актьорът е изправен пред интензивен ритъм на записи: "Записваме много, но аз вече съм обигран по отношение на интензивен ритъм на записи", казва Нико. "Записвах по много във "Фитнес", и "Рок история", така че благодаря на Бога, бях подготвен за този момент."

"С всяка сцена откривам нещо различно. Самука е човек, който е напуснал училище рано и е научил много от живота, така че аз се уча много от него, точно както той се е научил от живота", обяснява той. "Беше много готино. Сериалът е лек, затова е готино да се прави."

В кожата на Самука Николас трябваше да разпали стара страст, която напоследък беше зарязал: сърфирането. "Морският живот е пристрастяващ, така че когато сърфирах отново, си помислих: "Леле, как толкова много време съм го правил само веднъж на 15 дни?" Сърфирах в събота, една седмица, да, другата, не. Заради Самука трябваше да увелича честотата. Сега, когато не записвам, сърфирам", казва актьорът.

Според него страстта към морето идва от детството. "Още като малък майка ми ме водеше на плажа през уикендите - онзи неделен класически плаж - това е нещо, което е вътре в мен", казва той. Все пак сърфирането не е единственият спорт, който практикува актьорът. Винаги, когато може, Николас се отдава на две други дейности: футбол и колоездене. "Освен сърфингът, футболът и колоезденето са моите страсти", разкрива той. "Имаше време, в което се занимавах и с кросфит. Сега работя за плочки. Не обичам да съм във фитнес залата да правя бодибилдинг. Обичам да съм на открито, така че един ден ще играя топка, ще тичам на следващия ... Опитвам се да правя нещо подобно поне три пъти седмично, освен сърфиране", уточнява той.

"Самука има активно тяло. В историята той е триатлонист, така че човек винаги трябва да е в движение. Обичам да спортувам. Щастлив съм да чувствам адреналина и ендорфините, така че за мен това е терапия."

Николас коментира революцията, която се случва в живота му. "Самука ми дава зрялост, с която трябваше да се боря много, за да я имам. Той е много зрял. В млада възраст той завладява империя, тъй като е много интелигентен. Той има интуитивен интелект. Посещаваше малко училище, но има колежът на живота, както обикновено казвам. Той се интересува повече от другите, отколкото от себе си. Мисля, че това е много красиво качество, с което да работя и да разбера в кой момент от сцената мога да го поставя. Прилагам го също и в моя личен живот."