сряда, 1 януари 2020 г.

Лейля Лидия Туутлу за решението си да не играе повече с Чаатай Улусой, за любовта със свой колега и за слабостите си в живота


Лейля Лидия Туутлу е турско-германска актриса, родена на 29-и октомври 1989 година в немския град Берлин.

Освен актриса, Лейля е и модел, като през 2008 година е коронована за "Мис Турция". Тя представлява и Турция на "Мис Свят" през същата година. "За мен това е голям подарък. Без да съм го планирала, благодарение на участието ми в един конкурс, получих предложение за роля и реших да се посветя изцяло на актьорството", разкрива тя.

Лейля печели и титлата "Най-обещаващ модел на Турция" през 2005 година, а през 2006 участва в "Мис Туризъм" в Китай.

Бащата на Лейля е турски гражданин, а майка ѝ е германка. В началното училище взима уроци по пиано и цигулка в Консерваторията в Турция. През този период работи в модна агенция и именно заради това прекъсва висшето си образование. Лейля говори турски, немски и английски.

Туутлу пази топли спомени от детството си, въпреки че родителите ѝ се разделят. След развода тя и сестра ѝ се преместват в Турция, където посещават елитни частни учиища. Лейля изучава цигулка и пиано в Консерваторията, но напуска музикалната школа, за да се отдаде на обещавата си кариера на модел. 

През 2008 година получава първата си главна роля в сериала "Ес-Ес". Следващите роли са поддържащи в сериали като "Мръсно и бяло", "Справедливостта на Кара" и "Любов под наем". През 2016 година оглавява сериала "Сладко отмъщение" заедно с Фуркан Андъч, през 2017 година "Сърцето на града" с Керем Бурсин, а през 2018-2019 година "Дъщеря ми" с Буура Гюлсой и Берен Гьокйълдъз.

През 2016 година тя се снима с Чаатай Улусой в лентата "Див мед". Въпреки безспорната им химия, Лейля отказва отново да участва в съвместен проект с Чаатай, без да разкрива подробности относно решението си.

Две години по-късно записва името си и във филм, римейк на италианския "Перфектни непознати", в който за пръв път играе с Буура Гюлсой, с когото по-късно си партнира и в "Дъщеря ми".

Актрисата поддържа перфектната си форма с йога и пилатес. Посочва обаче и безпристрастно слабостите си и не се срамува да говори за положителните качества, които ѝ помагат в кариерата: "Аз съм причината за най-големите проблеми в живота ми. Педантична съм, стремя се всичко, което правя, да бъде правилно, да постигам успехи. Този сблъсък с мен самата никога няма да свърши, но ако не друго, поне смятам, че именно на него дължа постиженията си."

Лейля определя себе си като смела актриса, която не се страхува от предизвикателства. Стилът ѝ на обличане в ежедневието е впечатляващ и известни турски списания я определят за модна икона.

От няколко години има връзка с колегата си Джейхун Ергин. "Впечатлявам се от ествествени и спокойни мъже с чувство за хумор. С времето любовта се превръща в приятелство и обич. Ако ли не, всичко приключва", смята чаровната актриса.

ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ТУРСКИ НАГРАДИ 2019 Г. И ОПРЕДЕЛЕТЕ ПОБЕДИТЕЛИТЕ!