неделя, 26 януари 2020 г.

Марина Руи Барбоза отиде да учи в Лос Анджелис


Марина Руи Барбоза потвърди временното си преместване в САЩ, където смята да учи. 


"Аз съм пълна работохоличка и следователно винаги скачах от една работа в друга. И никога не съм имала много време да спра и да направя нещо за себе си. Нещо, което ще добавя към моята история. Получих подкрепата на семейството и съпруга си за това. Чувствам се привилегирована да мога да живея в чужбина и да прекарам време далеч от дома си. (...) Разбира се, че съм привилегирована да мога да плащам за това, но това е мой избор какво да правя с парите и времето си. Удобно е да останем там, където сме, но готиното е да го направим по различен начин", каза актрисата от "Истинска звезда".

Работейки още от малка, Марина Руи Барбоза призна, че е трудно да се откаже от работата, за да се забавлява и да учи. "Отделих време за себе си, за да пътувам и да видя други места. Това е пътешествие за себеопознаване. Дълго го планирах. (...) Светът, хората и социалните мрежи по някакъв начин ни притискат. По-важно е да бъдеш щастлив и да даваш приоритет на правилните неща, нали? Възползвам се от възможността да опозная себе си още повече и да видя неща по света, които не бих могла да видя. Това изисква малко смелост, когато променим живота си и той се обръща с главата надолу, но това те променя много!", посочи тя.

Актрисата разкри, че иска да се върне да работи в телевизията. "Със сигурност ще направя някоя теленовела скоро. Ще имам много работа в бъдеще, но трябваше да спра, за да се върна с повече енергия", посочи съпругата на Шанде Неграо и добави: "Обичам работата си и това е много силно нещо за моята личност. Наясно съм колко привилегирована съм, че започнах много рано, че открих какво искам и че имам толкова много възможности, особено в такава неравноправна страна. Това е мой избор да работя, защото никога не ми се е налагало да издържам семейството си. Невероятно е и затова съм много благодарна".

Съпругът на Марина в този момент иска да има деца, но тъй като не е в плановете на актрисата, той уважава нейното решение. "Децата са в плановете ни, но в точното време. Сега не е такова. Ще го почувствам, когато дойде. Съпругът ми е малко по-възрастен от мен ... Винаги трябва да пускаме хора, които ни подкрепят, да влезнат в нашия живот. Радвам се, че го оставих да бъде част от моя. Шанде ме подкрепя много, въпреки че работя в много различна област. Той ме изправя и ме призовава да чета и уча", признава.

Марина вече е в Лос Анджелис, но не е казала колко време ще прекара в Америка.