понеделник, 27 януари 2020 г.

Вие пожелахте: Ана Бренда Контрерас


Мексиканската актриса, лице на модната марка "Хулио", минава през важен момент, след като оглави "Да обичаш без закони" в Мексико, "Династия" в САЩ и дебютира като продуцент.


Вече 17 години Ана Бренда Контрерас гради кариера, основана на много усилия и постоянство. Днес всичко това дава резултат, тъй като се готви за Холивуд и се радва на успеха на американския сериал "Династия" и мексиканската теленовела "Да обичаш без закони 2". Пълноценна и фокусирана, актрисата на 33 години е на път да сбъдне мечтата си да се позиционира на международно ниво.

- Какво представляваше за теб да работиш в чужбина и да оставиш сигурността, която ти е донесла кариерата ти в Мексико?
Означаваше да започна от нулата, но с много позитивни аспекти. Не само пораснах, днес имам различно виждане и присъствам на нов пазар. Трудното беше да се разделя с любимите си хора и да съм далеч от родината си, където се отнасят невероятно с мен. Когато си навън, разбираш, че мексиканците имаме голямо сърце и се налага да преживеем сладко-горчиви моменти, защото има мигове на самота, въпреки това съм убедена, че излизайки от тази зона на комфорт, ти носи добри неща.

- Как се получи това преминаване на американския пазар?
Пет години търсих възможност в САЩ, отидох да живея там чак когато подписах с агенция, която да ме представлява, оттогава пращам кастинги, въпреки че продължавах да работя в Мексико. Един от мотивите, заради които не напусках страната си, беше, защото имах ексклузивен договор, всъщност последният ми проект беше "Да обичаш без закони" и за щастие, като приключи, ме потърсиха за "Династия" и всичко се получи перфектно, едновременно с това се реши да има втори сезон на теленовелата.

- Колко трудно ти беше да съчетаваш двете продукции?
Беше невъзможно да не участвам в "Да обичаш без закони", обожавам колегите си, обичам продуцента и проектът е доста интересен. Беше огромна работа, но имах роля в емблематичен сериал, който ми отвори вратите на международния пазар, представлявам гордо испаноезичната и мексиканската общност и героинята ми е с национален произход. Качеството на сериала е впечатляващо, а и е в праймтайма.

- Имаше слухове, че ще напуснеш теленовелата. Какво стана в действителност?
Никога не съм я напускала и ме заболя, когато тръгнаха тези слухове. Може да не допадам на всички, но съм професионалист, отдадена съм на работата си и си държа на думата. Продуцентът Хосе Алберто Кастро и аз търсихме решение, взех си три месеца ваканция и както съставът, така и екипът работихме усилено, за да заснемем сцените... Уважавам и обичам много Ел Гуеро и цялата продукция, защото направихме и невъзможното, за да приключим навреме. Работих от понеделник до неделя в продължение на месец. Обичам си професията, много неща стоят зад това и дано се наслаждавате на резултата, защото означаваше усилия и професионализъм.

- Кое беше най-голямото предизвикателство да играеш в тази история?
Мисля, че бяха различните случаи и боравенето с правната терминология, това са много сложни сцени за тв формат, които не бяхме свикнали да виждаме. Има много съдебни процеси, сцени, говорене със супер специфични термини и може би това бе предизвикателството. 

- Кои смяташ, че са законите, на които трябва да се подчинява любовта?
Законът на привличането, лоялността и търпението.

- Кой е бил най-странният юридически термин, който си научила от тази история?
Не е странен, но го използвахме много: "ин флагранти", когато хващаш някого на местопрестъплението. Трудно е да го кажеш, защото се оплиташ.

- Работеше с Хулиан Хил и Джералдин Басан в тази история. Как ти се струваха след съответните им раздели?
Хулиан е един от най-добрите ми приятели и той, както и тя са големи актьори и човешки същества. Но няма да говоря за неща, които не са моя работа.

- Живееше сама в Атланта по време на снимките на "Династия". Какво научи от това време?
Пробвах себе си още веднъж, преместих се, обнових се, обзаведох апартамент, трябваше да живея живота си на английски. Престоят ми там ми помогна да оценя Мексико. Повече от всякога се чувствам горда от това, което имаме като страна, и от нашите хора. 

- В бъдеще би ли искала да си от другата страна на камерата?
Бих искала и работя по въпроса. Обожавам да режисирам и продуцирам, вече направих един късометражен филм за Гугъл, това е първият ми проект като режисьор. Целта ми е да направя още един на английски и да видим какво ще стане, бих искала да работя в тази сфера и да се отдалеча малко от екрана.

- Връщайки се на началните ти стъпки... какъв беше пътят ти след дебюта ти в музикалната индустрия?
Пътят не беше лесен. Започнах в група "T'DeTila" и подписахме договор с компания, направихме турне и не се получи. Като малка мечтаех да съм като Селена и исках да ходя на турнета със семейството си и да пълня стадиони. Трудно е да осъзнаеш, че мечтата ти няма да се сбъдне, но трябва да притежаваш интелигентност и да признаеш кой е истинският ти път. Открих, че моят път е актьорството и когато бях в групата и в едно риалити шоу, ми хареса да съм пред камерите, да предавам чувства и тогава ме поканиха да уча в Школата на Телевиса, бях на 16г. и веднага казах да. Днес имам призвание, което обичам и което ми е донесло голямо удовлетворение. Имам хубава кариера.

- Какво смяташ за женското овластяване и за ролята на жената в шоубизнеса?
Не ми харесва това схващане. Не смятам, че жените трябва да ни "овластяват", имаме власт и трябва да я осъзнаем и да я браним. Винаги сме ръководили юздите на дома и на семейството, работим и имаме деца. Ние сме силният пол, но дълго време нямаше равенство на половете. Мисля, че съм дала своя принос, изпълнявайки роли, които показват стойността на момичетата. Това е нашият момент да говорим. Идвам от малко и консервативно семейство и съм горда, че имам контрол над живота си. 

- Имаш ли приятели от актьорската среда?
Имам много добри приятели, които обичам много, имам голям късмет.

- Какво е успехът за теб?
Да бъда със семейството си и хората, които обичам и уважавам. Да не ми пука какво говорят за мен.

- Какво обичаш да правиш извън сета?
Аз съм голяма домошарка, обичам да съм си вкъщи и да готвя! Обичам да разговарям с добри приятели. Не минава ден без да съм гледала два или три епизода на някой сериал. Гледам какво става по света. Обичам да пътувам, когато имам време.

- Би ли се омъжила?
Веднъж мечтаех за това, но вече не, искам просто да намеря добър партньор, стабилност и това общество, което за мен означава бракът.

- Как е сърцето ти в момента?
Спокойно, в процес на оздравяване, минаха много трудни години, претърпя от природни катастрофи до загуба на любими хора, много тежки събития през последните три години от живота ми, но се възстановява и това ме прави щастлива.

- Би ли се снимала отново в мексиканските теленовели?
Разбира се, когато се появи история, която да ме грабне. 

- Какво предстои за теб?
През януари отивам в Лос Анджелис, защото имам предложения за филми. Готова съм да работя през първата половина на годината.

- Холивуд те зове...
Ценя много възможността, че участвах в "Династия", беше невероятен сериал, но винаги съм работила в определен тип сериали и ако сега не се възползвам, няма кога. Не смятам, че аз съм актрисата, която Холивуд чака, която светът чака, но искам да се чувствам добре, да съм щастлива, работейки в проекти.

- Какво би посъветвала всички, за да сбъдват мечтите си?
Преди всичко търпение, постоянство и най-вече "топки", за да постигнеш това, което искаш. Не се оставяйте да ви казват, че не можете. Трябва да се борите и да вложите душа.