вторник, 28 януари 2020 г.

Хуан Пабло Еспиноса от "Фенката" призна, че е хомосексуалист


Колумбиецът, който играе актьора Лукас Дуарте във "Фенката", призна, че обичта между него и Анхелика Вале се е появила от момента, в който са се срещнали.


Angelica Vale nos presenta a su galan en la telenovela La fan
Еспиноса не пести похвалите си за мексиканската актриса. "Тя е супер земна, жена със завидно спокойствие и красота. Тя е невероятно щедра жена не само на сцената, но и извън нея, със семейството си, посрещна ме по невероятен начин. Чувствам Анхелика като една от най-добрите ми приятелки, обичам я!", добави той. Актьорите станаха страхотни приятели извън и на снимачната площадка.

Анхелика Вале също неведнъж е споменавала възхищението си от него. "Един от най-очарователните хора, които някога съм срещала. Той е върхът, имахме впечатляваща химия. Ние говорим един и същ език ... От деня, когато дойде да направи кастинга, имаше много важен клик, който компанията, слава Богу, видя. Той е прекрасен актьор, който не се страхува от комедия и да се самоиронизира, защото тук се подиграваме на всички, които сме посветени на актьорството", добави актрисата от "Приятелки и съпернички".

В личен план актьорът говори за сексуалната си ориентация и подробно описва как е бил процесът на приемане.
"Искам да споделя нещо, което дълги години споделях със семейството си и с моите близки, с всички хора, с които съм работил, с всички хора, които са неразделна част от живота ми, мисля, че за мнозина това е нещо много очевидно и много ясно, но искам да излезне от устата ми и искам да ви кажа, днес повече от всякога, че съм гей", каза той преди известно време.
Той добави, че е бил "най-щастливият човек на планетата" благодарение на подкрепата, която е имал през целия си живот от семейството и приятелите си, които винаги са били наясно със сексуалната му ориентация. Преминал е през дълъг процес, в който е успял да се почувства по-добре и по-добре. "Минах през прекрасен процес, чрез медитация, да се обичам, да си простя, но най-вече да се приема", каза той.

От малко повече от две години има стабилни отношения с мъж, който му е оказал голяма подкрепа. Това е Дависито. "Чувствам се много благодарен, наслаждавам се в този момент от живота си на връзка, каквато винаги съм искал. Той е човек, който ме подкрепя и ми дава безусловността си, за да премина през много важни процеси, още повече бидейки далеч от семейството си", призна той. Той подчерта, че в бъдеще иска да създаде семейство, без да уточнява дали гаджето му иска същото.

Това, което най-много харесва в партньора си, е неговият хумор. "Това ме подлудява и е най-секси; също ми харесва, че той обича да яде като мен, някой, който не приема нищо на сериозно, човек, който подхранва душата ми. Лесен съм за покоряване, но взискателен", каза той.



Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Juan Pablo Espinosa (@espinosajuanpa) на




Преди да дебютира за Телемундо с "Фенката", Хуан Пабло Еспиноса е развил цялата си кариера в родината си Колумбия, където придобива голяма популярност, след като участва в сериала "Секретарят" през 2011 г.