събота, 1 февруари 2020 г.

Хуан Алфонсо Баптиста: "Все още ме спират на улицата заради Оскар Рейес"


Петнадесет години след успеха на "Трима братя, три сестри", венецуелският актьор, който продължава да играе футбол, както когато беше дете, мечтае да смени обстановката.

Той стана известен с "Дивата котка" и по-късно "Трима братя, три сестри" му даде страхотна възможност. От онези 26 години, на които е бил тогава, до днес, на 43г., Гато е изживял триумфи, но също и провал. Сезон на трудова суша и раздялата му с журналистката Мария Фернанда Барето го накараха да преосмисли бъдещето, но, далеч да се срине, той пое по нови пътища.

juan alfonso baptista el gato- Какво направи през тези години?
Отворих три ресторанта, които вървят много добре, и съм се посветил повече на музиката. Известно време бях без работа като актьор поради липса на споразумения в договорите. Но за щастие тази година се върнах в телевизията с "Distrito salvaje", "Comando Élite", "Decisiones" и "La revancha de Analía".

- Ще издадеш ли албум?
Направих музикално лоби с големи продуценти в Маями, които работят с Енрике Иглесиас, Марк Антъни и други велики изпълнители. Всеки е написал и продуцирал песен; общо имаме девет. Но докато не се почувствам сигурен, няма да ги пускам публично.

- Би ли оставил телевизия заради музиката?
Не. Винаги съм харесвал музиката, пиша, композирам ..., но това върви ръка за ръка с актьорството. Интересното за един артист е да ръководи няколко полета и в момента да присъства и в дигиталните платформи.

- Какво означаваше "Трима братя, три сестри" за теб, която продължава да се излъчва в различни страни по света?
Всичко. Приютиха ме в толкова много страни ... В Испания особено се чувствах като у дома си. Излъчването й там отново е доста освежаващо и ще ми помогне, защото смятам да се върна да работя в Испания.

- Кога? Имаш ли проекти?
Сигурно през февруари. Искам да сменя въздуха и бих искал да се върна да работя в Испания, да си печеля отново хляба там и да започна от нулата.

- Какво мислиш, когато се видиш в кожата на Оскар Рейес?
Изглеждам доста млад (смее се) и осъзнавам, че времето не спира. Трябва да действаме, а не само да се опитваме.

- Все още ли те спират на улицата заради този герой?
Да, мисля, че това ще бъде вечно. Въпреки че сега ме разпознават и заради Мартин Крус, психопата от "Без силикон ДА има рай", роля, която ми даде повече гъвкавост.

- Майкъл Браун и ти бяхте опора един за друг ...
Много и все още сме страхотни приятели. Всички поддържаме контакт, но с някои, като Майкъл, Паола Рей, Марио Симаро и Наташа Клаус, повече отколкото с други.

juan alfonso baptista el gato
- Какъв баланс правиш за кариерата си досега?
Положителен. Всичко, което направих, ми помогна да бъда актуален. Имах само един спад, когато, след като не спирах да работя известно време, прекарах година и половина без да играя. Икономиката ми пострада и по това време също се разделих. Всичко ме засегна, затова се насочих към музиката.

- Как е животът ти сега?
Спокоен съм. В свободното си време се посвещавам на музиката и на бизнеса си с ресторанти. И когато мога играя футбол. Все още го харесвам, както когато бях дете.

- Имаш ли желание да се влюбиш?
Не бързам. Аз съм отдаден на себе си, за да продължа да развивам кариерата си и да раста като личност.

- Би ли искал да имаш деца?
Да, но ще стане, когато трябва и ако Бог ми позволи.

- Какви са твоите мечти?
Не обичам да проектирам прекалено много, защото никога не знаеш къде ще те отведе животът. Мисля за настоящето и да мога да ставам всеки ден, а нощта да ме приютява. Единствените ми очаквания към този момент са да отворя друг ресторант през 2020 г. и да се върна на работа в Испания или Мексико. И ако не, това, което предстои.