неделя, 16 февруари 2020 г.

Вие пожелахте: Себастиан Сурита


Актьор, режисьор, продуцент... решителен мъж, който винаги търси нови преживявания.


Мексиканецът Себастиaн Сурита се възползва от факта, че е син на толкова важни артисти от испаноезичната телевизия, каквито са актьорите продуценти Умберто Сурита и Кристиан Бах, но именно от тях той извади "необходимостта" винаги да търси нови преживявания и проекти. "Ще ми е много тъжно винаги да оставам на едно и също място. Аз съм много неспокоен, много любопитен. Това да се съобразявам не е в моята ДНК", споделя той.

На 32 години Сурита има голяма професионална кариера, която започва на 10-годишна възраст, когато играе ролята на Пабло Монтеро детето, който като възрастен е игран от Хуан Солер, в сериала "Плантация на страсти".

Той прекара 10 години извън камерите, което съвпадна с преместването на семейството му в Маями, но тъй като това, което е наследствено, никой не може да ти го открадне, той се върна с пълна сила през 2008 г., за да участва във "В името на любовта".

Петте водещи роли, които последваха след тази продукция, го накараха да се убеди, че да бъде красавецът от теленовелите е нещо, на което се радва, но се нуждае от "много повече", за да се чувства изпълнен, дори отвъд интерпретацията, работа, която "обича и му е позволила да си проправи път в други области."

Кариерата на Себастиан Сурита пое добър курс не само заради таланта и решенията му, но и благодарение на съветите, които получи от родителите си Умберто Сурита и покойната актриса Кристиан Бах. Думите и на двамата се записват в съзнанието му всеки път, когато се сблъсква с нов проект и точно когато се роди идеята за сериала "Как да оцелееш сингъл", именно подкрепата на майка му го мотивира да продължи напред с тази идея. 32-годишният актьор се комбинира с брат си Емилиано Сурита, за да продуцира тази история, която ако не беше аржентинската актриса, може би нямаше да види светлина. 

- От малък ли беше наясно, че искаш да си актьор?
Винаги съм мислил да бъда актьор и мисля, че ми се получи. Сега съм благодарен много, защото ми позволи да имам нормално детство... да уча, да имам кариера. Харесвах много музиката, но тя е провалената ми мечта. Имах няколко групи, но после родителите ми ми казаха, че трябва да завърша нещо академично и учих Икономика и Бизнес управление в САЩ. Когато завърших, реших да бъда отново актьор.

- Кой е най-добрият урок в личен и професионален план, даден ти от родителите ти?
Уважението към работата на всички, винаги са казвали, че колкото е важен чистачът на сета, толкова е важен и продуцентът, защото, ако не се изчисти сета, не може да се използва и всичко е навързано. Винаги са имали уважение към всички, били са винаги навреме. В личен план имам много уроци, един от най-добрите съвети е следният: вече няма да работиш, ще ходиш на училище, ще бъдеш дете и ще имаш цял живот пред себе си, за да бъдеш актьор, когато пораснеш, ако това искаш да правиш, ние ще те подкрепим, но сега не. Спрях да работя до 18-19г., когато започнах да следвам в университет и тогава се появи един кастинг, с който започнах истинската си актьорска кариера.

- Какво те накара да решиш да бъдеш режисьор?
Имах голямо желание да режисирам. Когато някой създава проекти, той си ги представя и те стават негови, знаеш точно какво искаш да направиш. Тогава си казах, че е мой ред. Имах тази нужда и се надявам да се получава добре.

- Много често си партнираш с Камила Соди... 
Много е смешно; тя и аз винаги се смеем един на друг, защото изглежда, че ни продават в пакет. Откакто Камила се върна към актьорството, имаме шест проекта заедно (сред които филмите "Любовта на живота ми", "Как да скъсаш с гаджето си") и винаги по някаква причина ни правят двойка, затова се познаваме добре и вече имаме тази химия. В последния случай играхме в един филм с нея и беше много добре, защото имаше много неудобни ситуации, но си позволяваме да правим забавни неща.

- Как реши да направиш "Как да оцелееш сингъл"?
Този проект, добре си спомням, че написах първите страници посред безсънните нощи. Слязох в кухнята на къщата си и го показах на майка си. Тя го прочете и каза: "Ако бях продуцент в момента, бих го направила". Това ме мотивира да го покажа на брат ми, той пише от съвсем млада възраст и мисля, че пише много добре, аз наистина бях по-скоро нещо от рода на "да видим дали ще опитам" "

Себастиан Сурита се изказа относно майка си и ужасното отсъствие в дома му от деня, когато тя почина преди почти точно една година. "Трябва да издържиш, трябва изведнъж да кажеш на хората: "Знам, че се притесняват, знам, че искат да знаят, но в момента трябва да сме добре и да сме заедно; и да бъдем в състояние да разрешим проблемите си."

На 26 февруари миналата година семейството на актрисата съобщи новината за загубата й.

- Какво послание ти остави майка ти Кристиан Бах? 
Тя ни помоли винаги да се вълнуваме от това, което има в живота, да се изненадваме. Мисля, че това е най-красивото нещо.

- Как сте сега ти, брат ти Емилиано и баща ти Умберто Сурита?
Много добре, наистина, защото живеем живота такъв, какъвто е, процесите, радваме се на победите, на това, че сме със семейството.

Когато здравето на Кристиан Бах се усложни, актьорът беше в Мексико на записите на сериала "Играта с ключовете". По време на почивните си дни той пътува до Лос Анджелис, където е майка му и като видял колко е зле, решил да спре работата, за да бъде с нея. Себастиан Сурита казва, че последните моменти от живота на майка си си ги спомня с любов, защото майката и синът не са ги преживели като сбогом.

"Майка ми е богиня по всякакъв начин, конкретна жена, зрелищна, много директна. Много силни неща са това, когато си в този процес. Но също така да видиш как този човек го приема или знае какво се случва, в състояние сте да бъдете заедно и вече не се чудите, не се опитвате да изживеете момент, последния, а живеете целия живот. 32 години до нея и които ми остават, ще продължат да бъдат до нея."