неделя, 16 февруари 2020 г.

Бурак Дениз: "Единствената ми любов е "


Този привлекателен мъж, роден в Истанбул и играещ Мурат Сарсълмаз в "Любовта не разбира от думи", се чувства щастлив от кариерата си в телевизията и казва, че не обича да се повтаря.

Бурак Дениз е на 29 години и дебютира като актьор преди малко повече от осем, след като изучава история на изкуството в университета в Чанаккале. Но той вече беше усетил грешката. "В гимназията, на 17г., се заинтересувах и се записах на актьорски курс", обяснява атрактивният Бурак Дениз. Там е открит от настоящия си представител, който залага на него и е бил прав.

Любител на спорта, бил е хокеист на лед. Обича животните, музиката, пътуванията, четенето и киното.
През 2015 г. четвъртата му продукция, малка роля в "Кварталът на богатите", плени продуцентите и след само два сериала още стана главен герой на "Любовта не разбира от думи".

- Какво харесваш в Мурат?
Той е шеф с голяма индивидуалност, която трудно може да се намери на планетата и в допълнение никога не се отказва в борбата за любовта си. Не ми харесва само прическата му (смее се).

- Приличаш повече на него или на младия Арас от "Кварталът на богатите"?
Те са много различни. В тийнейджърските ми години приличах повече на втория, но днес след опита от живота съм по-зрял като Мурат.

- Какво те привлече в тези истории?
Винаги гледам сценария и след това анализирам героя. Не обичам да се повтарям.

- Те бяха ли важни за теб?
Много и пазя много красиви спомени и от двете. Всички преживявания, които съм имал на екрана и в живота си, ме доведоха там, където съм сега. Направих още шест сериала и един независим филм.

- Харесваш ли любовни истории, които изглеждат невъзможни?
Мисля, че всички красиви чувства имат своята цена. Не съм изживявал драматични отношения и не ги очаквам. Любовта е единственото чувство, което се задълбочава благодарение на заобикалящата ни среда. Връзките надхвърлят химията на тялото, така че трябва да издържат на тази еволюция по всякакъв начин.

- Работил си с много популярни актьори. Приятели ли сте?
Индустрията не е много голяма в Турция и всички се познаваме. Но нямаме много време да се виждаме.

- Ти също си известен ...
Понякога изглеждам така, въпреки че съм избрал по-простичък живот, заедно със стари приятели и с природата като опора.

- Послужи ли ти да имаш хубава физика в кариерата ти на актьор?
Разбира се, но ми помогна повече желанието ми да играя, да питам моите учители и да наблюдавам всичко около мен.

- Успехът дойде при теб, когато беше млад, промени ли се нещо у теб?
Щастлив съм, че получих няколко урока и работя със страхотни професионалисти. Изпитвам една и съща емоция всеки ден, когато играя.

- Мечтаеш ли за някаква роля?
За емблематичен герой от артистичния свят или някой, който защитава правата, като Боб Дилън или Нелсън Мандела.

- Имаш ли приятелка?
Не, днес единствената ми любов е работата. Живея сам, придружен от домашните си любимци.

- Какви проекти имаш?
Ще започна да записвам "Kрал". Аз съм главният герой, герой на народа, ще направя и два филма, единият е международен.

- Какво искаш за бъдещето?
Да използвам кариерата си, за да направя най-добрата версия на света.