четвъртък, 19 март 2020 г.

Синем (Йозтюрк) Услу: "Между Йомер и Синан бих избрала "


Омъжена за трети път и с две деца от последния си брак, тази турска актриса, която не бърза да се върне на работа, живее между страната си и Германия, където притежава ранчо с коне.

Тя е на 35 години, а кариерата й започва като режисьор и сценарист. По-късно се открояват многобройни роли за телевизията и филма "Айла, момичето на войната". Това е драма, базирана на реални събития, номинирана за Оскар през 2018 г. за най-добър чуждоезичен филм. Извън работата си Синем определя себе си като любител на изкуството: "Майка ми и дядо ми са художници".

- Какво те привлече в "Любов под наем"?
Това, че е комедия. Бях правила драматични сериали доста години и исках да се смея. И да мога да играя Ясмин, съвременна зла жена.

- Как би я описала?
Тя е самотна и слаба, въпреки че изглежда силна. Прикрива болката си, че живее без любов чрез суета и сила. Променя се, когато среща някой, който я обича. Много ми хареса да я играя, обожавам развиващите се героини.

- Имате ли нещо общо?
Чувството за хумор и интересът към модата. В ъв всичко останало сме напълно противоположни.

- Била ли си между двама мъже, като нея с Йомер (Баръш Ардуч) и Синан (Салих Бадемджи)?
Никога и нито съм имала платонична любов, нито съм преследвала някого от интерес. Мисля, че това чувство нараства, когато е взаимно и можем да бъдем щастливи и сами.

- Кого би избрала ти?
Синан, някой, който ме кара да се смея и на когото мога да се доверя. Любопитното е, че с актьора, който го играе, аз също много се смях, сцените ни бяха много смешни.

- Как стигна до актьорството?
Завърших кино във Факултета по изящни изкуства в Мармара, Истанбул. Режисирах сериали и филми в продължение на години и късометражни филми, в които съм играла. Но един ден един продуцент ми предложи главната роля в сериала "Duvar" (2007) и аз се преориентирах в кариерата си, без да напускам режисурата и писането на сценарии. Скоро ще започна да снимам моя история.

- От кои проекти в кариерата си си най-доволна?
В киното от "Долината на вълците" и "Айла, момичето на войната" и в телевизията - "Любов под наем" и "Diriliş: Ertuğrul", които също така ми дадоха международна слава, и "Huzur Sokagi". Героинята ми в този сериал стана популярна в моята страна, защото досега не е имало главен герой със забрадка.
- "Diriliş: Ertuğrul" от 2018 г. е последният ти сериал. Какво правиш сега?

Живея посветена на моите близнаци, които навършиха годинка. Искам сама да ги отглеждам, особено първите години, а професията ми трудно се съчетава с майчинството. Ще възобновя кариерата си по-късно и с подходящи часове. Бих се радвала да е с филм.

image
- Мислиш ли, че да бъдеш майка може да ти навреди професионално?
Не, никога няма да повлияе негативно, защото децата ми са моята радост и ми носят късмет. Спокойното и щастливо семейство само подсилва успеха.

- Две деца създават ли много работа?
Времето лети с тях. Те се променят постоянно и ме карат да се чувствам късметлийка, че мога да го видя. Смехът им ме кара да забравям колко съм уморена. Имам помощница и майка ми, помощта й е от съществено значение.

image
- Омъжвала си се три пъти. Трудно ли е да имаш партньор с тази професия?
Не знам, но мисля, че е предимство да се работи в същия сектор. Съпругът ми е продуцентът Мустафа Услу и се разбираме отлично.

- Какви са хобитата ти?
Четене и яздене на кон. Домашарка съм и съм много спокойна, не се чувствам комфортно на места, пълни с хора. Това, че съм със семейството си, заобиколена от природата и животните, ме прави щастлива.

- И можешли да го правиш?
Да, имаме ранчо с коне в град в Германия и сме печелили важни състезания в цяла Европа. Обичам живота там, но не мога да бъда без Истанбул, където съм родена.

image

На 11 март близнаците на Синем, Мустафа и Кемал, навършиха годинка и сред гостите беше актрисата Хазал Кая, която наскоро стана майка.

Sinem uslu cumpleaños gemelos con hazal kaya