събота, 21 март 2020 г.

Вие пожелахте: Едуардо Янес


Едуардо Янес е един от най-признатите мексикански актьори в телевизията, участвал е в няколко теленовели и е посочен като един от най-търсените в артистичната среда. 


59-годишният мексиканец постигна голяма международна популярност заради ролите си пред камерата, утвърждавайки се като едно от най-важните лица. Сега, когато стана дядо, Eдуардо Янес не само се е научил да контролира характера си, но е и влюбен, щастлив и с много работа. След скандалите, с които се сблъска заради експлозивния си характер, Едуардо Янес се научи да се контролира.  

"Проклятието", "Ти си моята съдба", "Сладко предизвикателство", "Дестилирана любов", "Огън в кръвта", "Непокорно сърце", "Истинска любов", "Любовни капани" са едни от най-успешните му сериали. През 2017, след случилото се с репортера, Янес е чукал на доста врати и накрая получи отговор от Телемундо, където участва във "Фалшива самоличност" и "Кралицата на юга 2". Снима се и във филма "Убих съпруга си". Последно се снима тази година в третия сезон на "Без страх от истината" на Телевиса.

Въпреки че единственият му син го обвинява, че е лош баща, който удря и го унижава, Янес твърди: "Бащите никога няма да спрем да сме бащи. Той е мой син и винаги ще го обичам."

- Разкажи ни за участието си в сериала "Фалшива самоличност"...
Играя полицай, който е психопат и заблуждава хората. Поведението му в обществото е доста своеобразно с всички човешки същества, както в рамките на закона, така и извън него.

- Защо този сериал е различен за теб?
За първи път играя лошия и за първи път снимам сериал в Мексико. Темите, които се засягат, са различни от тези в наркосериалите. Благодарен съм на Телемундо, че се спря на мен за този образ, който ще ви кара да се смеете и да го мразите. Той е такъв... психопат.

- Трябваше ли и физически да се подготвиш за този герой?
Винаги се подготвям според структурата на героя, който ще играя. Физически се опитвам да бъда на височина, понякога се постига, а понякога - не, но този път нося полицейска униформа и искам да изглеждам страхотно, затова се опитах да отслабна.

- Какво означава този телевизионен проект "Без страх от истината" за теб?
Чувствам се много щастлив, за мен е чудесна възможност да направя този герой, който мисли доброто на страната. Определено съм много щастлив с този герой, който можете да видите в третия сезон на "Без страх от истината".

- Напоследък се говори много за външния ти вид (натрупани килограми) ...
Много е трудно, защото в Съединените щати някой надебелява и те му ръкопляскат, а тук, в Мексико, някой надебелее за роля и ни обиждат с дебел. Не беше за роля, но преживях много труден момент, болка в гърба, и се самолекувах. Не знаех, че това има кортизон и малко се подух, когато го осъзнах, спрях да го приемам. Понякога нямаме време да посетим лекаря, който наистина да ни лекува правилно, и се получава това.

- Какво стана всъщност на червения килим, когато удари репортера?
Отидох на това събитие поканен, за да промотирам нещо. Минах покрай всички останали репортери, попитаха ме за събитието и за сина ми, но казах, че няма да говоря за това. Всички разбраха и никой не настояваше. Но Пако, който има симпатия към сина ми, си представям, че той прие темата лично, и затова беше толкова настоятелен. 

- Изглеждаш много добре, спокоен ...
В момента съм много съсредоточен върху работата, искам да дам всичко от себе си и публиката да е доволна от работата ми извън това, което има връзка с моята личност и подобни неща.

- Какво научи от всичко, което ти се е случило?
Не съм спирал да мисля за това, защото това, което исках, е да се усъвършенствам с мен самия, за да стана по-добър с другите. Досега, след онзи инцидент (с репортера Пако Фуентес), аз съм доволен от случилото се.

- Трудно ли ти е да говориш с медиите?
Аз не съм социален, аз съм антисоциален и да, това ми коства работа. Това с медиите за мен е резултат от работата ми като актьор и с времето трябваше да разбера, че трябва да се науча да взаимодействам с тях.

- Ходи ли на терапия, за да контролираш характера си?
Не, случва се това, че ако избягам, те ме мамят, и ако не отговарям, после публикуват, че съм клоун и че съм ги нападнал, така че предпочитам да остана спокоен. Уважавам добрата журналистика и се научих да обмислям лошата журналистика.

- Но като цяло спокоен ли си?
Да, не продавам наркотици, не съм убивал или изнасилвал никого.

- Дядо си... представял ли си си го някога?
Представях си го преди много години, вече го исках и се случи, страхотно, но не успях да изживея този момент, защото от няколко месеца съм в Мексико, първо си търсех работа, а сега, когато я намерих, работя, така че че не успях да изживея този момент със сина си или с внука си.

- Развълнуван ли си?
Не в момента (смее се), но си представям, че когато го държа в прегръдките си, ще е много различно.

- Познаваш ли го вече?
Виждал съм няколко снимки и съм имал някой друг разговор със сина ми, защото той също е много зает. Сега усеща какво е да трябва да издържаш бебе.

- Прилича ли на теб?
Той е светличък, по-скоро прилича на майка си.

- Добре ли си в любовта?
Да, много съм влюбен, много съм влюбен в кариерата си, много съм влюбен ...

- Коя беше първата ти любов?
Моята учителка в началното училище. Това беше първата ми любов.