сряда, 29 април 2020 г.

Ипек Билгин неузнаваема след края на снимките на "Завинаги" - признава, че за нея Есма е


Ипек Билгин е една от най-харесваните актриси в южната ни съседка...

Преди година хитовата поредица "Завинаги" приключи в Турция след 2-годишно излъчване и екранната Есма Султан се отдаде на заслужена почивка. Актрисата е сред най-големите перфекционистки в актьорските среди и държи винаги да изглежда добре на екран. "Свършат ли снимките обаче, суетата сякаш се изпарява. Грим не слагам, оставям кожата ми да си почива", доверява ветеранката.

Миналата година, непосредствено след финала на "Завинаги", Билгин си подари екскурзия до Африка заедно с дъщеря си, като качи интересни фотоси в профила си в социалната мрежа Инстаграм (вижте ги по-долу). Тя сподели, че дори е присъсвала на местен ритуал.

Интересен факт е, че за ролята на Есма Султан на Билгин й се е наложило да бъде буквално... състарена. В края на 2016 г., когато чества и 60-ия си юбилей, актрисата получава покана за участие в предстоящия проект на O3 Medya "Завинаги". Тя изключително много харесва образа на патриархалната дама, макар твърдо да се разграничава от нравите й.

Разликата във възрастта им обаче се оказва... близо 20 години. "Не ни питайте с какъв тежък грим се постигна този зашеметяващ резултат! Но Ипек е прекрасна във всяко едно отношение и е привилегия да се работи с нея", споделят от екипа на продукцията, която върви всяка делнична вечер от 20:00 ч. по bTV.

"Аз лично нито съм била свекърва, нито съм имала такава - майката на мъжа ми бе починала преди да се срещнем. Но ми е позната тази майчина загриженост, която Есма демонстрира. Въпреки това, никога не съм посмяла да се бъркам в живота на дъщеря си и още по-малко в избора й на съпруг", откровена е Билгин.