четвъртък, 30 април 2020 г.

Габи Еспино следи турския сериал


Известната актриса от латиноамериканските сериали Габи Еспино сподели, че се е запалила по турски сериал...

Актрисата от "Дявол с ангелско сърце" и "Света дяволица" отдавна не следи теленовели, но във времена на карантина, разполагайки с време, тя започна да гледа турския сериал "Сълзи от рая", който в момента се излъчва по Телемундо в САЩ. 

"Сега съм се запалила по една теленовела, всъщност от години не съм гледала, но сега следя "Джанет" (както се казва в САЩ)", прекрасна е. Не знам кога са я правили... (Мигел Варони й казва, че е от две-три години)... историята е божествена. Като я гледам, осъзнавам, че обичам много розовите теленовели".


Габи сподели още, че поддържа страхотни отношения с бащите на децата си - Кристобал Ландер и Жанкарлос Канела. "Имам двама прекрасни бивши. Звучи странно, но слава Богу имам две прекрасни бивши половинки. Децата ми имат страхотни бащи", заяви венецуелката, като увери, че има отлична комуникация със семейството на Жан и особено с майка му. "Семейството ми е важна част в моя живот, майка му е като моя майка. Благодарна съм, че Жанкарлос и семейството му са част от моя живот".

Еспино чете и сценарии, за да прецени с коя история да се върне на екран. Дотогава се готви да води латино наградите за музика "Latin Billboards", които бяха отложени заради коронавируса, но ще се състоят веднага щом положението се нормализира.