четвъртък, 21 май 2020 г.

Вие пожелахте: Габи Спаник


Габи Спаник има повече от 30-годишна кариера и е участвала в едни от най-красивите истории.

46-годишната венецуелка е била замесвана в доста скандали, сред които отдалечаването със сестра й Даниела, опита за отравяне, конфликти на снимачните площадки, но Спаник се опитва да не обръща внимание на атаките срещу нея.

Габи започва кариерата си като статист на 13-14 г. в родната си Венецуела. Конкурсът "Мис Венецуела" й дава шанс да получи стипендия за актьорско майсторство и да се отърве от притеснението пред камерата. Винаги е искала да стане актриса. Заминава за Мексико, където добива международна слава. 

Наскоро за кампанията "Нито една сълза повече" Габи разкри, че е била изнудвана и бита многократно, докато не решила да съобщи какво са й направили. Ситуация, която не е била лесна за актрисата, тъй като й отнема време да намери смелост да отиде в полицията и да се защити срещу нападателя.

В момента Спаник дава онлайн курсове по основни актьорски техники. "В онлайн курса успях да преподам толкова много неща, които бяха и са важни в моя професионален живот! Благодаря на всички, които ми позволиха да преподавам, да присъствам, да уча и да отговарям на въпроси. Това бяха 4 часа на голям растеж, учене и решителност! Ще го направим отново скоро и се надявам всички да се учим заедно!", сподели Габи в социалните мрежи, а следващият уебинар е на 30 май.

- Габи, казвала си, че ти е писнало да говорят лошо за теб...
Изказаха се много неща, имаше голямо психологическо насилие, подигравали са ми се за много неща, но гледам да не се карам с хората, напротив, често съм си премълчавала.

- Кое е най-ужасното, което си чула за себе си?
Толкова говорят, че съм луда, че малтретирам семейството си, че се карам с всички. Ужасно е. Няма да кажа име, но има един луд от много години, когото наричам "ябълката на раздора", който ми се закле, че ще ме унищожи и се опита, но не се получи. Не е от артистичната среда.

- Как се справи с тази ситуация?
Имам благословията на Бог и на сина си и като майка трябва да продължа напред и да не обръщам внимание какво говорят за мен, а да се изпълня с вяра, сила и самочувствие.

- Как го приема синът ти Габо, който е на 11 г.?
Той е много силен, той е като моят герой, обичаме се много, голям екип сме. Винаги ми казва, че ще ме защитава от всичко и всички и като майка правя всичко за него. Правим всичко заедно, той е много добре възпитан, отличен син и добър ученик.

- Трудно ли ти е да си самотна майка?
Малко, но семейството ми ми помага.


- Габо пита ли те за баща си?
Да, казвам му, че е продукт на любов, да не се съмнява. Всичко, свързано с баща му, сме го говорили, не искам нищо да го афектира. Дали иска да говорим по темата, или не - ще уважа решението му и ще го подкрепя.

- Как си в любовта?
Много добре, сама съм.

- Как ти се стори новата версия на "Узурпаторката"?
Хареса ми много, беше кратка, но ми хареса, беше обновена, актуализирана. Обичам много Сандра Ечеверия от доста време.

- Какво ще кажеш за твоята "Узурпаторка", която още е теленовелата на твоя живот?
Да. Каквото и да става, аз ще бъда винаги "Узурпаторката". Щастлива съм, защото продължава да е най-продаваната теленовела в света. А и я повтарят непрекъснато. Този проект ми даде шанс да пътувам в 25 страни и още ми искат интервюта за различни канали по света. Имам фенове в Аржентина, Индонезия, Франция, Полша, Гърция... и това е много хубаво, защото хората още те помнят. За мен е чест, че в Индонезия учат испански заради тази теленовела.

- Говори се, че тази роля е била за Талия. Вярно ли е?
Ами не. Казаха ми го, но ми дадоха ясно да разбера, че аз съм била първата и единствена опция за тази теленовела. "Узурпаторката" винаги съм била аз, а не Талия. Не знам кой си измисли, че аз съм приела ролята, защото тя е отказала.

- Какви бяха първите ти сцени с Фернандо Колунга?
Бях доста нервна, впечатлена, но щастлива. Не можех да повярвам, че изживявам тази мечта в друга страна и с такива звезди на мексиканската телевизия.

- Как върви връзката ти със сестра ти?
Добре, винаги съм я обичала, въпреки всички клюки. Но ние сме сестри и поддържаме контакт.

- Какво казаха децата ви?
Бяха изненадани от нашата прилика. Знаеха, че сме близначки, но да ни видят на живо ги впечатли много.

- Разкажи ни някоя забавна случка със сестра ти...
Аз бях добра по математика, а Дани по испански, и на изпитите отивахме до тоалетната и се разменяхме, затова имахме добри оценки. Веднъж сложихме прах, който предизвиква сърбеж, на учителката ни по физика.

-> Бъдещи планове
"Работя над детайлите на премиерата на нашия монолога "Ay PorFavor La Usurpadora", който ще ми позволи да се срещна с вас в много краища на света."