сряда, 27 май 2020 г.

Афра Сараджоулу от "Госпожа Фазилет и нейните дъщери": "Не бих могла да живея с жена като Фазилет"


На 22 години, завършила специалност "Литература", Афра се усъвършенства всекидневно в професия, на която винаги е мечтала да се отдаде живота си.

Талантливата турска актриса с гръцки произход и с огромни сини очи използва пандемията, за да се посвети на хобитата си - четене, свирене на пиано, рисуване и готвене.

All Afra Saraçoğlu movies ranked from worst to best
- Какви спомени имаш от "Госпожа Фазилет и нейните дъщери"?
Този сериал заема специално място в кариерата ми, тъй като беше първата ми работа в телевизията. Работих с много големи професионалисти.

- Как попадна там?
Благодарение на Шюкрю Авшар - продуцента, с когото бях работила преди това в киното. Той ми сподели за проекта и приех.

- Играеш Едже, разкажи ни за нея...
В първия сезон е много слаба героиня във всеки един смисъл. Бих предпочела да не я играя, но трябваше да го направя по договор. Във втория, за щастие, Едже претърпя огромна трансформация и чак тогава й се насладих.

- Приличаш ли на нея?
Споделям ценностите й относно любовта и семейството, както и нейната честност, но не мълча пред несправедливостите, както понякога прави тя, за да избегне гнева на майка си, например. Не бих могла да живея с жена като Фазилет (Назан Кесал).

- Героинята ти се интересува много от красотата, а ти?
Насадено й е още от малка - винаги са й казвали, че е красива. В моята професия красотата има както предимства, така и недостатъци.

afra saraçoglu
- Обмисляш ли да станеш модел?
Не, въпреки че в началото се записах в една модна агенция, както повечето млади актриси в Турция. Правила съм няколко рекламни кампании. Но съм главно актриса - професия, за която винаги съм мечтала. Интересното е, че като дете съм казвала на нашите, че искам да бъда учител и готвач.

- Какви професионални цели си си поставила?
Най-големият ми стремеж е да се усъвършенствам всеки ден, да уча постоянно. Чувствам, че каквото и да направя, никога няма да ми бъде достатъчно, за да остана удовлетворена. Така че нямам само една цел - много са - големи и малки...

- Каква роля би искала да изиграеш?
Някоя, която ще изисква голямо психологическо предизвикателство.

- Какви са новите ти проекти?
Преди пандемията записвах "Учител" (Ögretmen) - поредица за тормоза. Играя момиче, което като малко губи родителите си, но въпреки това е весело и оптимистично.

- Как прекарваш карантината?
Живея сама, отдадена съм на хобитата си и играя с кучетата си. Надявам се скоро да възобновя предишния си живот, който беше фокусиран основно върху работата и часовете по пеене, пиано и танци.

- Как се определяш?
Лоялна, честна, перфекционист, решителна и малко луда.

- Имаш ли половинка?
Да, отношенията ни вървят много добре. В момента не мисля да се омъжвам или да имам деца.

afra saraçoglu novio

afra saraçoglu mascota