неделя, 24 май 2020 г.

Вие пожелахте: Кристиан де ла Фуенте


От малък е имал две големи мечти - да лети и да стане актьор. И двете ги сбъдна.


Чилийският актьор е силен, мъжествен и понякога мил, с очатователна усмивка. Част е от Въздушните сили на Чили повече от 20г., където е капитан. Учил е за инженер, но е напуснал университета, за да се посвети на актьорството. През тази година ще навърши 28 години артистична кариера. Участвал е в доста теленовели, сред които "Мечтите са безплатни", "Огън в кръвта", "Непокорно сърце", "Смела любов", "Мечтая за любов", като последната му е от 2017 "В диви земи" (която можете да следите с български субтитри). Снима се и в доста филми, а тази година предстои да излезне "Подарък от ангел". В този филм участва и дъщеря му Лаура, с което тя дебютира като актриса.

В личен план е женен за чилийската водещ, актриса и модел Анхелика Кастро, от която има една дъщеря - Лаура. Двамата са се превърнали в една от най-стабилните двойки в шоубизнеса. След като 20 години живяха в САЩ, Кристиан и Анхелика по молба на 15-годишната си дъщеря се върнаха в родината си Чили. Кристиан живееше в Маями, но работеше в Мексико. Сега от дома си във Вичукен, Чили двамата започнаха свое предаване "С приятели у дома", което се излъчва всяка неделя по местен канал. С много от поканените онлайн гости са се сприятелили по време на престоя си в Маями.

- Разкажи ни за страстта си да летиш...
Винаги съм искал да летя, защото това е единственото, което хората не можем. Усещането е магическо, да си във въздуха и да гледаш оттам залеза е невероятно. От малък искам да летя и когато навърших нужните години, се записах на курс за пилот и след това за резервите на въоръжените сили на Чили, където се научих да правя акробатика. Не исках просто да летя, а да се науча да правя акробатика. 

- Как реши да станеш актьор?
Бях на 7г., помня, че гледах "Междузвездни войни" и цяла седмица се смятах за Люк Скайуокър, направих си кораб от картонена кутия и пътувах в пространството, живях живот, който не беше моят, и ми хареса. Това усещане да си някой друг ме накара да стана актьор.

- С Кариме Лосано играхте в две теленовели (Мечтите са безплатни, Искам да те обичам) и създадохте силна двойка, разбирате се добре, шегувате се...

Винаги е важно да се разбираш добре с колегите си и с партньорката ти в теленовелата. За мен е удоволствие да работя с Кариме, възхищавам й се, изпитвам специална обич към нея още от първата ни теленовела. 

- Как се чувстваше в кожата на Даниел Отеро във "В диви земи"?
Много добре и доволен да мога да споделя с публиката история, написана от сценаристите на "Велвет" и "Гранд хотел". Даниел е малко див, груб, свикнал да живее сред природата, докато не се появява една жена, която променя всичко в живота и семейството му. 

- Разкажи ни за Даниел...
Той е средният от трима братя, отговаря дърскорезницата; управлява семейния бизнес. По-големият му брат Анибал(Диего Оливера) е бизнесмен, а по-малкият (Орасио Панчери) - лекар. Когато идва Исабел (Клаудия Алварес) в селото, за да лекува една болест, която има, събужда страстта и на тримата и накрая и тримата се влюбват в нея. 

- Приличате ли си по нещо?
Всички герои приличат на нас по нещо, затова ги правим. Приличаме си по схващането на Даниел за семейството. И той е любящ и защитаващ като мен.


- Когато снимаш теленовела, колко време ти остава да се виждаш със семейството си?
Шегувам се с това, че докато снимам теленовела, виждам екипа на продукцията повече, отколкото дъщеря ми и жена ми. Излизам рано от вкъщи и жена ми и дъщеря ми още спят, а когато се върна в 9ч. вечерта, малката вече е в леглото си и съпругата ми я виждам за 10 минути, преди да си легна. Освен това трябва да си уча сцените. Само уикендите се виждаме пълноценно.

- Как поддържате брака си стабилен?
Съпругата ми казва, че тайната е това, че не се виждаме често, но мисля, че до голяма степен се дължи на това, че държа личния си живот настрани. Това помага да нямаш скандали. Има актьори - не ги критикувам! - които показват живота си, дома си, семейството си, сватбата си, говорят за връзката си и като отвориш тази врата, публиката има право да знае. В този смисъл съм държал вратата затворена и всичко, което става в семейството ми - радост, тъга, триумф, загуби - всичко си остава там. В живота не всички дни са прекрасни, но можем да се опитаме да бъдат и да продължим напред.

- Какъв баща си?
Мисля, че съм добър баща, но резултатът ще го видим, когато дъщеря му Лаура стане на 18г. Засега е щастлива и се смее много. Понякога е невъзможно да й кажа не и правим, каквото поиска, но накрая сме щастливи, обожаваме се и тримата се наслаждаваме на живота.

- Преди време получи ключовете на град Маями. Какво означава това за теб?

Означава много, тъй като родителите ми са ме заченали там, освен това дъщеря му Лаура се роди там, домът ми и семейството ми са там... дължа много на този град.


- Бил си и на американския пазар с "Подли камериерки", "От местопрестъплението: Маями", "Грозната Бети" и много други. Какво е за теб да успееш там?

Моето преживяване на този пазар продължава. Имам късмета да работя на няколко пазара едновременно и това е благословия. Всъщност първо започнах да се снимам във филми и сериали в Лос Анджелис и след това в теленовели в Мексико. Трудно е да влезнеш където и да е, но трябва да чукаш на вратите, докато не ти отворят, защото накрая се отварят.
Семейството му