петък, 1 май 2020 г.

Хазал Кая: "Разплаках се заради Чаатай Улусой"


Наскоро Хазал Кая гостува на актьора Бюлент Шакрак в новото предаване, на което е водещ.

На станалия вече рутинен въпрос за отношенията си с Чаатай Улусой, с когото Хазал си партнира в тоталния хит "Огледален свят", излъчен и в България в ефира на bTV, актрисата отвърна: "Чаатай ми е много скъп! Като брат ми е. Когато гледах трейлъра на неговия нов сериал за Netflix - "Защитникът" (Hakan: Muhafız) преди две години, се разплаках, толкова е добър".

На въпрос кой е най-любимият й екранен партньор 29-годишната красавица обаче отговори: "Къванч Татлъту! Уважавам го много, той ми е като по-голям батко. Научи ме на много неща". Заради извънредната ситуация в Турция в момента и липсата на нови продукции телевизия Kanal D повтаря хита "Забраненият плод" с участието на Кая и Татлъту. Сериалът се радва на висок зрителски интерес и постига страхотни резултати.

Хазал признава, че стриктно спазва мерките и вече месец и половина не е излизала от дома си: "Благодарна съм, че успях да си остана вкъщи, вместо да се оплаквам". Напомняме Ви, че актрисата роди сина си Фикрет Али през ноември 2019 г. "Синът ми е страхотен, радвам се, че мога да му отдам цялото си време и грижи", споделя екранната Ферия, като издава, че е научила новината, че е бременна, на снимачната площадка на последния си сериал "Нашата история" (Bizim Hikaye), предстоящ скоро и в България.